Adriano

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Jesni »

Skulle vi ikke lige holde på en spiller, der sådan set er rimelig vigtig hvis vi bare får en smule skader på backs? Han kan jo spille begge sider.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:Sammenligner du seriøst adriano og alves? Altså en backup spiller og en starter?
Nope, jeg sammenligner på dine grundlag, år og præstationer, samt backups.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:
Piquénbauer skrev:Sammenligner du seriøst adriano og alves? Altså en backup spiller og en starter?
Nope, jeg sammenligner på dine grundlag, år og præstationer, samt backups.
Du snakker om en starter overfor en backup som spiller 10 kampe på en sæson. Vi havde ingen spillere i truppen som kunne udfylde alves' plads. Det har vi med hensyn til adriano.

Det er minimalt hvor meget vi kommer til at savne adriano. Så send ham videre og få nogle penge i kassen. Og det vil hvis vi er heldige give grimaldo en lille bitte chance for at vise sit værd inden hans kontrakt udløber om et år.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Fordi der står en køber klar. Og fordi adriano på ingen måder har leveret nok til at vi skal forlænge med ham. Især ikke når man også kigger på mandens alder og skader.

Vi har spillere der kan tage over så lad os da tjene lidt på ham mens vi kan og så give andre chancen. De kan sagtens levere det samme som adriano. Og det gælder også højrebacken.
Jeg tror ikke vi ville kunne få over 10 millioner euro for Adriano. Hvis der stod en køber klar med 20 millioner euro, så ville jeg også hellere sende ham afsted, men med et halvt års udsigt til lappeløsninger på venstre- eller højrebacken i tilfælde af skader eller karantæne, så vil jeg hellere glemme de 8 millioner euro nu og så nøjes med at tage 4 eller 6 millioner til næste sommer, hvor vi så til gengæld også har en Aleix Vidal til højrebacken og en forhåbentlig mere udviklet og nyligt kontrakt-forlænget Álex Grimaldo - eller et nydinkøb - til venstrebacken.

Hvordan i alverden kan du vide at en Grimaldo eller en Douglas sagtens kan levere det samme som Adriano? Du er godt nok svær at blive klog på, Piquénbauer. Du sætter stor, stor lid til Luis Enrique, men du lader alligevel til at have bedre styr på, hvem der kan levere hvad af vores spillere. Personligt tør jeg ikke begynde at gætte på hvor godt Grimaldo ville gøre det. Han har aldrig spillet en kamp for vores førstehold, så jeg tør ikke sidde og sige at han ville kunne præstere det samme som Adriano.
Piquénbauer skrev:Du snakker om en starter overfor en backup som spiller 10 kampe på en sæson.
Jeg har lige fortalt dig at Adriano aldrig har spillet under 25 kampe i en sæson for os.
Piquénbauer skrev:Det er minimalt hvor meget vi kommer til at savne adriano.
Det er jo det rene gætværk, Piquénbauer. Der er jo alt andet lige rigtig meget der tyder på, at Luis Enrique mener at han ville blive savnet.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Brombi »

Grimaldo har ikke været vanvittig god på b-holdet. Faktisk har han ved flere lejligheder blevet brugt på andre pladser, som en reserve. Han er alsidig, men ved ikke om han er god nok.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af JonasV »

Adrianos diversitet er et betragteligt aktiv. Jo mere jeg tænker over det, jo mere håber jeg at vi beholder ham.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tror ikke vi ville kunne få over 10 millioner euro for Adriano. Hvis der stod en køber klar med 20 millioner euro, så ville jeg også hellere sende ham afsted, men med et halvt års udsigt til lappeløsninger på venstre- eller højrebacken i tilfælde af skader eller karantæne, så vil jeg hellere glemme de 8 millioner euro nu og så nøjes med at tage 4 eller 6 millioner til næste sommer, hvor vi så til gengæld også har en Aleix Vidal til højrebacken og en forhåbentlig mere udviklet og nyligt kontrakt-forlænget Álex Grimaldo - eller et nydinkøb - til venstrebacken.
Mathieu er ikke en lappeløsning. Han har spillet den plads i hele sit liv.
Hvordan i alverden kan du vide at en Grimaldo eller en Douglas sagtens kan levere det samme som Adriano? Du er godt nok svær at blive klog på, Piquénbauer. Du sætter stor, stor lid til Luis Enrique, men du lader alligevel til at have bedre styr på, hvem der kan levere hvad af vores spillere. Personligt tør jeg ikke begynde at gætte på hvor godt Grimaldo ville gøre det. Han har aldrig spillet en kamp for vores førstehold, så jeg tør ikke sidde og sige at han ville kunne præstere det samme som Adriano.
Jeg snakker om mathieu på backen og som adriano har spillet på højrebacken så kan jeg ikke se hvorfor douglas ikke skulle kunne gøre det samme. Adriano har imo været faldende i niveau fra sæson til sæson og kan simpelthen ikke se nogen grund til at holde på ham når vi har spillere i truppen til at tage de kampe som falder af på vb og hb.

Jeg er enig i nogle beslutninger og uenig i andre. Lucho er ikke en eller anden frelser som kun kan tage de rigtige beslutninger. Jeg var f.eks. også hamrende uenig omkring det han gjorde på målmandsposten sidste sæson og det at han brugte samper så lidt i pre-season.
Jeg har lige fortalt dig at Adriano aldrig har spillet under 25 kampe i en sæson for os.
Jep og de kampe kan andre så tage.
Det er jo det rene gætværk, Piquénbauer. Der er jo alt andet lige rigtig meget der tyder på, at Luis Enrique mener at han ville blive savnet.
Det er hvad jeg tror. Som jeg har sagt et par gange nu så har adriano ikke leveret nok til at andre ikke kan overtage hans rolle. Derfor mener jeg ikke at vi kommer til at savne ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af A$AP »

Grimaldo er alt for god til Segunda B, hans kontrakt udløber om et år, og der har ikke rigtigt været nogen rygter om at han forlænger. Tænk hvis vi forlænger Adriano's kontrakt med to år, af en eller anden grund og Grimaldo så skifter klub, ligesom tilfældet sagtens kunne være med Adama. Men måske er vi heldige og få Gumbau op på førsteholdet. Det eneste der tæller for Adriano, er hans alsidighed.. Hans spil og alt andet er ikke noget at råbe hurra for. Jeg synes at vi skal tage whatever vi kan få for Adriano og løbe, det ville være bedst for begge parter.

Hvis der er ét punkt, hvor jeg godt synes at Lucho kunne gøre noget ved, så er det hans brug og håndtering af de unge spillere, som Samper, Grimaldo osv.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Mathieu er ikke en lappeløsning. Han har spillet den plads i hele sit liv.
Mathieu spillede næsten udelukkende centralt i sidste sæson. Jeg tror Mathieu var på venstrebacken i to eller tre ligakampe. Der kan slet ikke være tvivl om, at Lucho betragter Mathieu som centerback og ikke som venstreback, uanset hvilken position Mathieu spillede for 3 år siden. Jeg tror at Lucho ser Mathieu som en lappeløsning på venstrebacken.
Piquénbauer skrev:Jeg snakker om mathieu på backen og som adriano har spillet på højrebacken så kan jeg ikke se hvorfor douglas ikke skulle kunne gøre det samme. Adriano har imo været faldende i niveau fra sæson til sæson og kan simpelthen ikke se nogen grund til at holde på ham når vi har spillere i truppen til at tage de kampe som falder af på vb og hb.

Jeg er enig i nogle beslutninger og uenig i andre. Lucho er ikke en eller anden frelser som kun kan tage de rigtige beslutninger. Jeg var f.eks. også hamrende uenig omkring det han gjorde på målmandsposten sidste sæson og det at han brugte samper så lidt i pre-season.
Jeg synes du er ret unfair overfor Adriano. Jeg er nok enig i at Mathieu ville kunne begå sig ganske fint på venstrebacken, måske også ligeså godt som Adriano, men at forsøge at prakke mig på at Douglas har samme niveau som Adriano, er i mine øjne ligeså desperat som det i dine øjne var, at sammenligne Adrianos situation med Dani Alves' situation.

Fair nok. Det overrasker mig blot at du er så sikker på, at Luis Enrique tager helt og aldeles fejl.
Piquénbauer skrev:Jep og de kampe kan andre så tage.
Ja, det kan de selvfølgelig godt. Pedro kan også tage dem. Eller Arda. Men vil du så ikke godt lade være med at skrive om Adriano, som om han er en spiller der spiller to håndfulde kampe i løbet af en sæson, mens han så er skadet i resten af kampene? Du har lige skrevet at han spiller 10 kampe på en sæson. Det er jo en forfærdelig løgn, der ikke har andet til formål end at gøre Adriano dårligere end han i virkeligheden er.
Piquénbauer skrev:Det er hvad jeg tror. Som jeg har sagt et par gange nu så har adriano ikke leveret nok til at andre ikke kan overtage hans rolle. Derfor mener jeg ikke at vi kommer til at savne ham.
Det er jeg ikke enig med dig i. Jeg tror ikke at Grimaldo kan gå ind nu og levere det samme som Adriano. Og som sagt så tror jeg ikke på at Lucho vil bruge Mathieu på venstrebacken, medmindre der er tale om en absolut nødvendighed. Jeg tror han ser Mathieu som sidste udvej på venstrebacken, men til gengæld som en aldeles stærk og brugbar spiller i midterforsvaret.

Min største anke er i virkeligheden bare din tone. Du snakker om forlængelsen som om at det er en kæmpe katastrofe; som om at Adriano er en mere eller mindre ubrugelig spiller, der ikke bidrager med andet end at stjæle spilletid fra andre spillere. Det synes jeg slet ikke er fair.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Piquénbauer »

Mathieu spillede næsten udelukkende centralt i sidste sæson. Jeg tror Mathieu var på venstrebacken i to eller tre ligakampe. Der kan slet ikke være tvivl om, at Lucho betragter Mathieu som centerback og ikke som venstreback, uanset hvilken position Mathieu spillede for 3 år siden. Jeg tror at Lucho ser Mathieu som en lappeløsning på venstrebacken.
Nu havde vi så også adriano i truppen og verm var skadet så der var mere brug for ham centralt. Nu er verm tilbage og vi har 5 cb'er hvilket vil efterlade "plads" til mathieu på backen hvis der er brug for det.
Jeg synes du er ret unfair overfor Adriano. Jeg er nok enig i at Mathieu ville kunne begå sig ganske fint på venstrebacken, måske også ligeså godt som Adriano, men at forsøge at prakke mig på at Douglas har samme niveau som Adriano, er i mine øjne ligeså desperat som det i dine øjne var, at sammenligne Adrianos situation med Dani Alves' situation.
Hvis douglas falder igennem så har vi bartra. Det jeg siger er at vi har spillere som kan gøre det ok derude. Vi behøver ikke holde adriano af frygt for vores hb. Og det er trods alt kun 3-4 måneder og så er vidal der.
Fair nok. Det overrasker mig blot at du er så sikker på, at Luis Enrique tager helt og aldeles fejl.
Og det overrasker mig at du nu er sikker på lucho eftersom du f.eks. har været træt af at han ikke spillede bartra nok hele sæsonen.
Ja, det kan de selvfølgelig godt. Pedro kan også tage dem. Eller Arda. Men vil du så ikke godt lade være med at skrive om Adriano, som om han er en spiller der spiller to håndfulde kampe i løbet af en sæson, mens han så er skadet i resten af kampene? Du har lige skrevet at han spiller 10 kampe på en sæson. Det er jo en forfærdelig løgn, der ikke har andet til formål end at gøre Adriano dårligere end han i virkeligheden er.
For det første så gør det ham ikke dårligere. Jeg kiggede for hurtigt på whoscored og så han havde spillet 10 kampe som back. Derfor skrev jeg det. Men selvfølgelig har han spillet mere men det ændre ikke på at jeg stadig mener at andre kan løfte den opgave.
Det er jeg ikke enig med dig i. Jeg tror ikke at Grimaldo kan gå ind nu og levere det samme som Adriano. Og som sagt så tror jeg ikke på at Lucho vil bruge Mathieu på venstrebacken, medmindre der er tale om en absolut nødvendighed. Jeg tror han ser Mathieu som sidste udvej på venstrebacken, men til gengæld som en aldeles stærk og brugbar spiller i midterforsvaret.
HarMathieu har spillet vb i pre-season mens verm har spillet meget som cb? Måske har lucho andre planer for sæsonen.
Min største anke er i virkeligheden bare din tone. Du snakker om forlængelsen som om at det er en kæmpe katastrofe; som om at Adriano er en mere eller mindre ubrugelig spiller, der ikke bidrager med andet end at stjæle spilletid fra andre spillere. Det synes jeg slet ikke er fair.
Fred med at du ikke synes det er fair. Jeg mener ikke der er nogen grund til at forlænge med ham. Og så har jeg nok ikke det samme forhold til ham som mange andre herinde. Han betyder ikke det store for mig og han er ikke en spiller som jeg kommer til at savne. Så min "tone" er nok lidt hård pga dette.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Nu havde vi så også adriano i truppen og verm var skadet så der var mere brug for ham centralt. Nu er verm tilbage og vi har 5 cb'er hvilket vil efterlade "plads" til mathieu på backen hvis der er brug for det.
Nu kunne Luis Enrique jo også sagtens have brugt Mathieu på venstrebacken, hvis det var det han ønskede sig. Vi havde Piqué, Mascherano og Bartra til at dække midterforsvaret, hvis Mathieu var på venstrebacken. Som sagt så tror jeg ikke at Lucho ser Mathieu på venstrebacken. Så tror jeg at vi havde set det oftere i sidste sæson.
Piquénbauer skrev:Hvis douglas falder igennem så har vi bartra. Det jeg siger er at vi har spillere som kan gøre det ok derude. Vi behøver ikke holde adriano af frygt for vores hb. Og det er trods alt kun 3-4 måneder og så er vidal der.
Men er det nok at kunne gøre det 'ok' i Barcelona? Jeg synes som bekendt ikke at den ekstremt hårde kritik af Adriano er specielt berettiget. Han faldt fuldkommen ud i kampen mod Valencia, hvor hele holdet retfærdigvis spillede som røv og nøgler, men udover det synes jeg ikke at han spillede nogen dårlig sæson. Tværtimod synes jeg at han leverede på et stabilt højt niveau, ganske som vi kender Adriano. Måske ikke et helt ligeså højt niveau som tidligere, men stadig højt nok til at han var mere end bare 'ok'.
Piquénbauer skrev:Og det overrasker mig at du nu er sikker på lucho eftersom du f.eks. har været træt af at han ikke spillede bartra nok hele sæsonen.
Jeg har aldrig sagt er jeg er sikker på at Lucho har ret. Men jeg er mere sikker på at Adriano kan levere, end jeg er på at Grimaldo - der ikke har spillet en eneste førsteholdskamp - eller Mathieu - der har spillet venstreback i Barcelona under en håndfuld gange - kan levere.

Desuden er sammenligningen med Bartra helt malplaceret. Bartra har spillet mange kampe som centerback på vores førstehold - 79 for at være helt præcis. Jeg ved at Bartra kan levere prangende præstationer i vores centrale forsvar. Jeg har set det ske mange gange. Det samme kan jeg slet ikke sige om Mathieu, Grimaldo og Vermaelen på venstrebacken eller Bartra og Douglas på højrebacken.
Piquénbauer skrev:For det første så gør det ham ikke dårligere. Jeg kiggede for hurtigt på whoscored og så han havde spillet 10 kampe på vb. Derfor skrev jeg det. Men selvfølgelig har han spillet mere men det ændre ikke på at jeg stadig mener at andre kan løfte den opgave.
Okay. Fair nok så. Nu når vi alligevel er i gang med WhoScored, kan du så gætte hvem der har den næsthøjeste gennemsnitlige bedømmelse på venstrebacken i La Liga? Du får kun ét gæt.
Piquénbauer skrev:Mathieu har spillet vb i pre-season mens verm har spillet meget som cb? Måske har lucho andre planer for sæsonen.
Hvis det virkelig var tilfældet, kan jeg slet ikke gennemskue idéen i at forlænge med Adriano. Og nok har jeg en del kritikpunkter af Lucho, men jeg vil ikke klandre ham for at være en mand uden en plan og uden en klar idé. Hvis han vil bruge Mathieu regelmæssigt på venstrebacken, må det næsten betyde at han vil bruge Adriano regelmæssigt på højrebacken. Jeg kan slet ikke forestille mig at Lucho har overtalt Adriano til at blive, ved at fortælle ham at Mathieu skal være andenviolin på venstrebacken og at Adriano skal være tredjeviolin. Det ville immervæk være en ringe salgstale.
Piquénbauer skrev:Fred med at du ikke synes det er fair. Jeg mener ikke der er nogen grund til at forlænge med ham. Og så har jeg nok ikke det samme forhold til ham som mange andre herinde. Han betyder ikke det store for mig og han er ikke en spiller som jeg kommer til at savne. Så min "tone" er nok lidt hård pga dette.
Nej, han er selvfølgelig heller ikke La Masia spiller ...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Piquénbauer »

Nu kunne Luis Enrique jo også sagtens have brugt Mathieu på venstrebacken, hvis det var det han ønskede sig. Vi havde Piqué, Mascherano og Bartra til at dække midterforsvaret, hvis Mathieu var på venstrebacken. Som sagt så tror jeg ikke at Lucho ser Mathieu på venstrebacken. Så tror jeg at vi havde set det oftere i sidste sæson.
Ja det kunne han da. Men der havde vi adriano i truppen. Hvis det så var vi skulle sælge ham så måtte lucho jo tage hensyn til dette og der ville det være naturligt at spille mathieu på pladsen som vb. En plads han har spillet hele sit liv og gjort det godt på.
Jeg har aldrig sagt er jeg er sikker på at Lucho har ret. Men jeg er mere sikker på at Adriano kan levere, end jeg er på at Grimaldo - der ikke har spillet en eneste førsteholdskamp - eller Mathieu - der har spillet venstreback i Barcelona under en håndfuld gange - kan levere.

Desuden er sammenligningen med Bartra helt malplaceret. Bartra har spillet mange kampe som centerback på vores førstehold - 79 for at være helt præcis. Jeg ved at Bartra kan levere prangende præstationer i vores centrale forsvar. Jeg har set det ske mange gange. Det samme kan jeg slet ikke sige om Mathieu, Grimaldo og Vermaelen på venstrebacken eller Bartra og Douglas på højrebacken.
Mathieu har spillet hele sin karriere som vb. Og han har gjort det godt mod f.eks. os for valencia. Så vi ved at han kan spille der og vi ved at han kan gøre det godt. Så hvorfor er du i tvivl om ham? Grimaldo og verm tænker jeg på i mindre kampe som CdR og der kan de sagtens gøre det.

Hvor mange kampe spillede adriano forresten som hb? Det er virkelig begrænset og der burde vi kunne klare os i de få kampe alves er skadet inden vi rammer januar.
Okay. Fair nok så. Nu når vi alligevel er i gang med WhoScored, kan du så gætte hvem der har den næsthøjeste gennemsnitlige bedømmelse på venstrebacken i La Liga? Du får kun ét gæt.
George Michael?
Hvis det virkelig var tilfældet, kan jeg slet ikke gennemskue idéen i at forlænge med Adriano. Og nok har jeg en del kritikpunkter af Lucho, men jeg vil ikke klandre ham for at være en mand uden en plan og uden en klar idé. Hvis han vil bruge Mathieu regelmæssigt på venstrebacken, må det næsten betyde at han vil bruge Adriano regelmæssigt på højrebacken. Jeg kan slet ikke forestille mig at Lucho har overtalt Adriano til at blive, ved at fortælle ham at Mathieu skal være andenviolin på venstrebacken og at Adriano skal være tredjeviolin. Det ville immervæk være en ringe salgstale.
Enig.
Nej, han er selvfølgelig heller ikke La Masia spiller ...


Hvad mener du med det?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Ja det kunne han da. Men der havde vi adriano i truppen. Hvis det så var vi skulle sælge ham så måtte lucho jo tage hensyn til dette og der ville det være naturligt at spille mathieu på pladsen som vb. En plads han har spillet hele sit liv og gjort det godt på.
Men ... Lucho vil jo tydeligvis ikke sælge ham. Og hvis vi er ude i at han 'må tage hensyn til det', så synes jeg også mere og mere at det lyder som en lappeløsning. Hvis vi skal sælge Adriano og bruge Mathieu på venstrebacken, så skal det være fordi vi vil det. Ikke for at tage hensyn til noget som helst.
Piquénbauer skrev:Mathieu har spillet hele sin karriere som vb. Og han har gjort det godt mod f.eks. os for valencia. Så vi ved at han kan spille der og vi ved at han kan gøre det godt. Så hvorfor er du i tvivl om ham? Grimaldo og verm tænker jeg på i mindre kampe som CdR og der kan de sagtens gøre det.

Hvor mange kampe spillede adriano forresten som hb? Det er virkelig begrænset og der burde vi kunne klare os i de få kampe alves er skadet inden vi rammer januar.
At Mathieu har gjort det godt som venstreback i Valencia og Toulouse, er altså slet ikke ensbetydende med at han vil gøre det godt som venstreback i Barcelona. Zambrotta gjorde det også fremragende som højreback i Juventus, men han var et mismatch på backen i Barcelona. Det samme kan sagtens være tilfældet med Mathieu, men det ved jeg ikke med sikkerhed, for jeg har kun set ham spille venstreback i en lille håndfuld betydende kampe. Umiddelbart virker han dog også som et mismatch. Han har slet ikke samme teknik som Alba eller Adriano - eller Abidal for den sags skyld. Hvad han har er en kæmpe stor motor, med en fantastisk topfart, en stærk fysik og offensive kvaliteter der er under det gennemsnitlige.

Adriano spillede stort set ingen kampe som højreback, fordi Dani Alves stort set ikke var skadet eller havde karantæne i løbet af sæsonen. Det kan vi ikke være sikre på gentager sig i den kommende sæson. Hvis Alves brækker anklen i morgen mod Sevilla, så står vi lige pludselig og skal bruge en højreback til hele efteråret. Og så kan det godt være at det kun er 3 eller 4 måneder, som du tidligere har skrevet, men der kan man altså også sagtens nå at smide mesterskabet, skulle jeg hilse at sige.
Piquénbauer skrev:George Michael?
Nej. Du får et bonus-liv, fordi jeg er i godt humør i dag. Du får faktisk også et hint. Det starter med A og rimer på ... Zabriano?
Piquénbauer skrev:Enig.
Fedt mand.
Piquénbauer skrev:Hvad mener du med det?
Jeg mener at du måske havde set anderledes på Adriano, hvis han var kommet op igennem vores ungdomsrækker. Det er bare et gæt, men du taler i hvert fald meget varmt om Grimaldo, taget hans måske-lidt-over-middelmådige præstationer for B-holdet i betragtning. Men så på den anden side, så har du ikke så meget til overs for Sergi Roberto, så jeg tager måske i virkeligheden fejl.

PuyolErGud
Indlæg: 10727
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af PuyolErGud »

Jeg tror Adriano scorer det afgørende vindende mål for os. Så er vi alle glade for ham.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Blaugrana92 »

PuyolErGud skrev:Jeg tror Adriano scorer det afgørende vindende mål for os. Så er vi alle glade for ham.
zqa er med garanti ikke. Han elsker jo at være på tværs.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 79 gæster