Adriano

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Squix

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Squix »

klogfyr skrev:som en lille bonus info til videoen, så slås zqa og L.Fabiano på samme måde.
Hvilket vel og mærke er som en tøs :D

Qassim

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Qassim »

Squix skrev:
klogfyr skrev:som en lille bonus info til videoen, så slås zqa og L.Fabiano på samme måde.
Hvilket vel og mærke er som en tøs :D
Det første slag fabiano faar på hovedet vil jeg ikke kalde tøset da den ryster ham så meget at han begynder at dingle men resten bliver tøsede slag fra fabiano mere end den anden. Men stakkels Adriano i den situation

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Brombi »

jeg har ingen sympati for fabiano.. han skal bare være glad for det ikke var gattuso

LuisEnrique

Re: 21 - Adriano

Indlæg af LuisEnrique »

Jeg vil sige at adriano har sine gode øjeblikke, når han er inde..men fast mand i start 11eren og publikumsfavorit blir han aldrig.

Lionel Messi

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Lionel Messi »

IMO, Man of the match igår.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Brombi »

wtf?

Lionel Messi

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Lionel Messi »

Jeps. Han overraskede mig. Havde forventet en meget mere usikker Adriano, men han spillede meget sikkert og solidt i det defensive.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Brombi »

det samme kan jo næsten siges om pinto? synes adriano var langt fra mom

Lionel Messi

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Lionel Messi »

Brombi skrev:det samme kan jo næsten siges om pinto? synes adriano var langt fra mom
Pinto overraskede mig ikke, da han ikke blev testet for alvor igår - så jeg kan ikke sige det om Pinto. Adriano, Messi og Keita fik min top 3 i Barcelonas MOM afstemning på deres hjemmeside.

Phenomeno

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Phenomeno »

Adriano har et alt for svingende niveau til at jeg er tryg ved ham. Køb en solid, erfaren centerforsvarer tak - med Puyol ude er der vitterligt ingen backup til krævende CL kampe uden at spille Maxwell (stadig usikker defensivt) på LB...

fx:
Alves - Pique - Kompany - Abidal

ikke så ringe

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Blaugrana92 »

At kalde Kompany for erfaren er måske lige at stramme den. Men solid er han da.

Jeg forstår dog ikke hvorfor du klager over Maxwell. Backkæden har da fungeret ganske acceptabelt når den har heddet Alves - Piqué - Abidal - Maxwell, hvis vi lige ser bort fra det kollektive kollaps mod Arsenal.

Jeg håber og tror dog også at Pep og Zubi begge er klar over at man nok er nødt til at lede efter en ny centerback til sommer, såfremt Milito forlader os, hvilket man må formode at han gør. Spørgsmålet er dog om de tør og vil satse på Fontàs, hvilket jeg ikke helt vil udelukke. Det er selvsagt satset, men Guardiola har jo før vist hvor meget tiltro han har til B-holdets spillere, så jeg finder det alligevel ikke helt urealistisk.

Phenomeno

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Phenomeno »

Blaugrana92 skrev:At kalde Kompany for erfaren er måske lige at stramme den. Men solid er han da.

Jeg forstår dog ikke hvorfor du klager over Maxwell. Backkæden har da fungeret ganske acceptabelt når den har heddet Alves - Piqué - Abidal - Maxwell, hvis vi lige ser bort fra det kollektive kollaps mod Arsenal.

Jeg håber og tror dog også at Pep og Zubi begge er klar over at man nok er nødt til at lede efter en ny centerback til sommer, såfremt Milito forlader os, hvilket man må formode at han gør. Spørgsmålet er dog om de tør og vil satse på Fontàs, hvilket jeg ikke helt vil udelukke. Det er selvsagt satset, men Guardiola har jo før vist hvor meget tiltro han har til B-holdets spillere, så jeg finder det alligevel ikke helt urealistisk.
Kompany:
Years Team Apps† (Gls)†
2003–2006 Anderlecht 75 (5)
2006–2008 Hamburger SV 28 (1)
2008– Manchester City 82 (3)

Fontas
Years Team Apps† (Gls)†
2009– Barcelona 2 (0)

Kompany har spillet næsten 200 liga kampe, mener ikke at "erfaren" er at stramme den. Hvis Puyol og Abidal er skadet samtidigt så er de bagerste fire uden forstærkninger:

Alves - Pique - Fontas/Adriano - Maxwell. Ikke verdens bedste deffensiv. Hvis en af de fem rammes af karantæne er det jo helt væk. Forestil dig det sker mod RM / Chelsea / Utd eller Milan-holdene.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af zqa »

Milito..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Blaugrana92 »

Phenomeno skrev:Kompany:
Years Team Apps† (Gls)†
2003–2006 Anderlecht 75 (5)
2006–2008 Hamburger SV 28 (1)
2008– Manchester City 82 (3)

Fontas
Years Team Apps† (Gls)†
2009– Barcelona 2 (0)

Kompany har spillet næsten 200 liga kampe, mener ikke at "erfaren" er at stramme den. Hvis Puyol og Abidal er skadet samtidigt så er de bagerste fire uden forstærkninger:

Alves - Pique - Fontas/Adriano - Maxwell. Ikke verdens bedste deffensiv. Hvis en af de fem rammes af karantæne er det jo helt væk. Forestil dig det sker mod RM / Chelsea / Utd eller Milan-holdene.
Jeg synes ikke det er nogen voldsom erfaring. 75 kampe i en liga der altså er svagere end den danske, og så 110 kampe i Tyskland og England, som 24 årig. Når jeg hører ordet erfaring tænker jeg altså at man mindst har spillet på den anden side af de 200 kampe, og når det så er erfaring til Champions League og La Liga kampe, skal disse kampe selvsagt også være i en eller flere af de store ligaer.

Jeg argumenterer jo heller ikke for at Fontàs har erfaring. Slet ikke. Så jeg ved ikke hvor du vil hen med Fontàs' statistik. Men grundlæggende har jeg bare den holdning at Kompany vel koster et godt stykke over 200 millioner, eftersom City uden tvivl ikke har lyst til at miste ham, hvorimod Fontàs ikke koster en krone. Der må kunne findes et bedre og billigere alternativ, for jeg kan også lige forestille mig hvor løntung han er, værende City-spiller.

Desuden tror jeg da nok også at jeg ville smide Busquets i midterforsvaret, før end jeg ville smide Adriano derind.

Iraqi-Culé

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Iraqi-Culé »

Vi rykker Fontas op og bruger Busquets en del mere i forsvaret. Så har vi 4-5 spillere til de 2 pladser i forsvaret. Mascherano bliver brugt alt for lidt, men på den måde for han lidt mere spilletid. Måske også rykke Sergio Roberto op? Vi har mange valg, ingen bekymringer. Foretrækker dog helst en Sakho, der så småt skal integreres som vores nye Puyol.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 70 gæster