Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

Goal udgav også en lignende artikel i midt 2016. Selvfølgelig skal der tages forbehold med goal. Det er allerede blevet afsløret, at han ikke taler sandt omkring hele skiftet, så det der ville heller ikke overraske mig. Neymar er for mig et gammelt kapitel nu, et som jeg håber alle snart vil glemme. Lige nu er han dog til den ene fest efter den anden på Saint-Tropez hvor han hygger sig. Han kommer til at ligge som han har redt.

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af SparetireDad »

A$AP skrev: Lige nu er han dog til den ene fest efter den anden på Saint-Tropez hvor han hygger sig.
Hvor ser du dét?

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

SparetireDad skrev:
A$AP skrev: Lige nu er han dog til den ene fest efter den anden på Saint-Tropez hvor han hygger sig.
Hvor ser du dét?
https://www.thesun.co.uk/sport/football ... pez-yacht/

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

Ja. Og så fra en anden anledning.

Ligue 1 er jo også først lige startet. Det kunne godt nok være sjovt, hvis Monaco vinder ligaen igen.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Jeg caller den lige. Neymar bliver aldrig en Balon D'Or og The Best-vinder i løbet af sin karriere. Han kommer til at pisse det hele væk nu.

Hvis man følger ham på Instagram, ser man også ofte videoer med alt for meget fest og farver. Sådan ser du jo ikke Ronaldo og Messi, der har ryddet bordet siden 2007 med personlige priser. Det kræver meget ofring fra en spiller for at være den ubetinget bedste. Han har talentet til det, men han virker som en, der værdsætter spotlightet og fest og farver mere, som er jo et tilbehør, når han er den sportssuperstjerne, han nu er.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana al vent »

MessiPogba skrev:Jeg caller den lige. Neymar bliver aldrig en Balon D'Or og The Best-vinder i løbet af sin karriere. Han kommer til at pisse det hele væk nu.

Hvis man følger ham på Instagram, ser man også ofte videoer med alt for meget fest og farver. Sådan ser du jo ikke Ronaldo og Messi, der har ryddet bordet siden 2007 med personlige priser. Det kræver meget ofring fra en spiller for at være den ubetinget bedste. Han har talentet til det, men han virker som en, der værdsætter spotlightet og fest og farver mere, som er jo et tilbehør, når han er den sportssuperstjerne, han nu er.
Jeg må ærligt indrømme jeg har tænkt det samme. Så netop hans story på insta, inden jeg læste dit indlæg. Han er konstant omgivet af brasilianske venner og lægger tit stories op sent på aftenen. En indstilling som ikke gør dig til verdens bedste fodboldspiller. Det glæder mig at jeg nu kan se disse slags stories fra ham uden at skulle være bekymret for om han møder op til træning dagen efter. Har han iøvrigt ikke også en søn han burde passe? Jeg blander mig selvfølgelig ikke, men burde der ikke komme nogle indberettelser? :razz:
Jeg bløder Blaugrana

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Manden laver en Ronaldinho denne sæson !
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

http://www.skysports.com/football/news/ ... ky-sources

Hvor er han dog ulækker. Du er blevet taget i at lyve man.

Håber ikke han får så meget som en rød øre.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

drømmefodbold
Indlæg: 113
Tilmeldt: lør aug 20, 2011 4:37 pm
Har takket: 16 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af drømmefodbold »

Håber virkeligt det ikke er sandt. Hvis der klart foreligger aftale hvor han skulle opfylde flere krav for at få dem udbetalt er sagen klar og vores ledelse burde melde 100% ud at der intet er at komme efter (ved godt de har udtalt sig med 3 punkter, men før jeg ser det på skrift tør jeg ikke stole på dem).

Hvis ikke det foreligger klart og tydeligt at de punkter skulle opfyldes må vi jo desværre hoste op til den lille orm og hans følge. Der skal bare ikke startes endnu en sag mod klubben. Der er brug for ro på de indre linjer.

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af De La Barça »

Så vidt jeg ved har klubben indbetalt pengene på en lukket konto og selv sagsøgt Neymar, så der kommer ikke ro på lige forløbig uanset om Neymar klager eller ej.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

Der har aldrig nogensinde været en fodboldspiller, der har skabt så mange problemer på ledelsesgangene som Neymar. Det kostede sågar en klubpræsident sit embede, at Cirkus Neymar kom til byen.

drømmefodbold
Indlæg: 113
Tilmeldt: lør aug 20, 2011 4:37 pm
Har takket: 16 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af drømmefodbold »

Storken skrev:Der har aldrig nogensinde været en fodboldspiller, der har skabt så mange problemer på ledelsesgangene som Neymar. Det kostede sågar en klubpræsident sit embede, at Cirkus Neymar kom til byen.
En skam man kan være så gudsbenådet en fodboldspiller og alligevel skabe så meget ravage pga. en utrolig griskhed. Håber PSG får så mange røvfuld og Neymar bliver syndebukken.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Jesni »

drømmefodbold skrev:
Storken skrev:Der har aldrig nogensinde været en fodboldspiller, der har skabt så mange problemer på ledelsesgangene som Neymar. Det kostede sågar en klubpræsident sit embede, at Cirkus Neymar kom til byen.
En skam man kan være så gudsbenådet en fodboldspiller og alligevel skabe så meget ravage pga. en utrolig griskhed. Håber PSG får så mange røvfuld og Neymar bliver syndebukken.
Måske man skal huske, at Neymar-lejren jo faktisk siger noget andet, end hvad klubben siger. Netop at klubben ikke behandlede ham ordentligt. Hvorfor fik Neymar ikke en kontrakt lignende Messi? Ærligt talt, Neymar bør få en løn lignende Messi, kva hans alder og betydning for klubben. Jeg siger ikke det 100% er grunden, men Messi's gude-status i klubben er et problem og har været det i længe.

Vi tabte måske Neymar pga. klubbens stædige holdning - eller Messis krav - til at Messi skal være den højest betalte spiller i klubben. Messi er trods alt 30, og Neymar 25 - jeg synes det havde været helt på sin plads at sidestille de to på lønnen i hvert fald.

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

11 - Neymar da Silva

Indlæg af De La Barça »

Jesni skrev:Messi er trods alt 30, og Neymar 25 - jeg synes det havde været helt på sin plads at sidestille de to på lønnen i hvert fald.
Selvfølgelig får lærlingen ikke ligeså meget i løn som mesteren.

Messi har ikke altid været den bedst lønnede i truppen, men heldigvis for os flyttede han ikke klub af den årsag. Desuden har Messi leveret varen i snart 14 år og er ikke 'trods alt' 30, men utrolig nok kun 30.

Kan slet ikke se hvorfor Neymar, der har været i klubben i 4 år, skulle op på det lønniveau.


Visca el Barça i Visca Catalunya

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Jesni »

Det skulle han, fordi han er fremtiden og på nuværende var holdets næste store stjerne, som meget få var i tvivl om. Neymar har leveret super præstationer, og har accepteret Messis rolle i fire år, og nu kunne man godt efter min mening g vise ham, at han er den næste ved at ligestille dem på lønnen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 64 gæster