Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af JonasV »

Komplet forrykt.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

MessiPogba skrev:Jeg vil gerne tjekke Florentino Perez' seneste pengeoverførsler, om der er nogle af dem, som er gået Spaniens fodboldforenings vej.

Sygt at få tre dage for det der. Men i så fald, så håber jeg kraftdeme, at det er rettesnoren fremover. Men kender jeg ligane ret, så er det her blot for at straffe Barca yderligere, og når en Real-spiller kommer til at gøre det, så sker det samme ikke, som det er lige sket med Neymar.
Man huske en ting i forbindelse med de her efterfølgende straffe. Hvis dommeren ikke omtaler episoden i kamprapporten, så bliver det ikke kigget igennem efterfølgende i Spanien. Det er derfor, at visse spillere er sluppet af sted med voldshandlinger i Spanien.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Skydefinten »

Jeg brækker mig!!!

Korrupte lorte liga!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Storken skrev:
MessiPogba skrev:Jeg vil gerne tjekke Florentino Perez' seneste pengeoverførsler, om der er nogle af dem, som er gået Spaniens fodboldforenings vej.

Sygt at få tre dage for det der. Men i så fald, så håber jeg kraftdeme, at det er rettesnoren fremover. Men kender jeg ligane ret, så er det her blot for at straffe Barca yderligere, og når en Real-spiller kommer til at gøre det, så sker det samme ikke, som det er lige sket med Neymar.
Man huske en ting i forbindelse med de her efterfølgende straffe. Hvis dommeren ikke omtaler episoden i kamprapporten, så bliver det ikke kigget igennem efterfølgende i Spanien. Det er derfor, at visse spillere er sluppet af sted med voldshandlinger i Spanien.
Ja, I know, men selv hvis det ikke blev nævnt i kamprapporten, så vil jeg vædde mit liv på, at Real stadigvæk vil slippe væk med det.

Meget sjovt at vores mest formstærke spiller lige skal straffes op til El Clasico. VIl vædde med, at havde det været Modric, der havde gjort det samme eller Ramos, havde han været med.

Jeg brækker mig af denne lorte liga. Jeg håber efterhånden, at Catalonien bliver løsrevet, og Barca får lov til at spille med i den franske liga. Fandme trættende at være vidne til denne efterhånden farce af diskriminiation af Barca i Spanien og alle Perez' eller Real Madrids marionetdukker, som har højere stillinger i ligaen eller retssystemet.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

kklaus
Indlæg: 9725
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af kklaus »

Storken skrev:
MessiPogba skrev:Jeg vil gerne tjekke Florentino Perez' seneste pengeoverførsler, om der er nogle af dem, som er gået Spaniens fodboldforenings vej.

Sygt at få tre dage for det der. Men i så fald, så håber jeg kraftdeme, at det er rettesnoren fremover. Men kender jeg ligane ret, så er det her blot for at straffe Barca yderligere, og når en Real-spiller kommer til at gøre det, så sker det samme ikke, som det er lige sket med Neymar.
Man huske en ting i forbindelse med de her efterfølgende straffe. Hvis dommeren ikke omtaler episoden i kamprapporten, så bliver det ikke kigget igennem efterfølgende i Spanien. Det er derfor, at visse spillere er sluppet af sted med voldshandlinger i Spanien.
Jep, det er anstrengende...
Where is Cristiano's Ban when He insulted the referee and said "motherf.***" to him.
(SPORT) https://t.co/wsQg9nrjf1
Last season, before the classico,same situation happened with Ramos when he was sent off & applauded the referee but didn't get banned.
(MD) https://t.co/Yx2HyNQX4P
Og der er jo masser andre eksempler. Fint nok at ville straffe de her ting, men det er jo ikke holdbart kun at gøre noget i de tilfælde, hvor dommeren har noteret det, og så fuldstændigt ignorere alle andre tilfælde...
Giv mig min sko tilbage, røv!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Skydefinten »

Nå, så er sagen røget til CAS. Spændende om det kan udsætte de 3 dages karantæne til efter RM kampen?

Det lykkedes jo med RM's transfer-ban, men det betyder jo ikke noget her.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

RGB
Indlæg: 22
Tilmeldt: søn sep 11, 2016 1:12 am
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 5 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af RGB »

Ifølge Mundo, så afholdes der et ekstraordinært møde kl. 12 i dag, så Neymar spiller formentlig ikke i morgen.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Haha.. Jah, de kan godt afholde ekstraordinært når det er os..

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Hvor er det irriterende.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 921
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 175 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af !Option »

Det er hamrende irriterende, men fejlen ligger desværre hos Neymar selv...
Han gav dem muligheden for at dømme som de gjorde, omend de ekstra dage virker noget hårde !
Rey Abi!

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Helt sikkert.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

!Option skrev:Det er hamrende irriterende, men fejlen ligger desværre hos Neymar selv...
Han gav dem muligheden for at dømme som de gjorde, omend de ekstra dage virker noget hårde !
Han havde vel bare set at man kunne slippe afsted med det ;-)
Last season, before the classico,same situation happened with Ramos when he was sent off & applauded the referee but didn't get banned.
(MD) https://t.co/Yx2HyNQX4P
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/barca ... asico.html

Virkelig en underlig sag!
Det er et problem, at Barca er i ond tro. Man vælger bevidst at anke dommen så sent, at TAD ikke kan nå at behandle sagen. Og den slags bliver man ikke rigtig belønnet for i den juridiske verden.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

At man udnytter systemet er set en million gange. Hvis det er som det bliver fremlagt i artiklen så er barca i deres fulde ret til at spille neymar.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 60 gæster