Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

Neymar didn't train with the group today. According to the club, he had a recovery session indoors. [tv3]
Så kom det også fra Barcastuff, TV3 plejer at være rimelig troværdige, specielt omkring Barca. Det hårde kampprogram er først lige startet, håber ikke at det her fortsætter i resten af sæsonen. Heldigvis, så kan Suarez ikke skades. (jinx)

Forhåbentligt holder vi dem fra at score, og så bliver det en kedelig kamp, hvor vi måske kan få skrappet en 1-0 sejr hjem.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20490
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1089 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Neymar has been involved in more goals (25) than any other player in top 5 leagues this season #fcblive (16 goals, 9 assists) [via opta]

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Daluigi »

Skydefinten skrev:Jeg er fan.

Hans spil er pt. klasser bedre end ham der hidsigproppen med nr. 7.
Arda?...
Forumlegende

Parla
Indlæg: 782
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Parla »

A$AP skrev:
Neymar didn't train with the group today. According to the club, he had a recovery session indoors. [tv3]
Så kom det også fra Barcastuff, TV3 plejer at være rimelig troværdige, specielt omkring Barca. Det hårde kampprogram er først lige startet, håber ikke at det her fortsætter i resten af sæsonen. Heldigvis, så kan Suarez ikke skades. (jinx)

Forhåbentligt holder vi dem fra at score, og så bliver det en kedelig kamp, hvor vi måske kan få skrappet en 1-0 sejr hjem.
Suarez, skadet? Nah.. har han været ude like 10 dage i hele hans karriere?
Han har dog været ude af spillet i mere end et år sammenlagt pga. karantæner :D

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15000
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1684 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Lopezzz »

Injury report: Neymar will only be able to score 2 goals on saturday. Hattrick is not possible. Very sad news for the club :(
Billede
MDCCCXCIX

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Skydefinten »

Uhhh Ney....bliv nu klar makker/dude.

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Heartbreaker »

Er det aids?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Sir Suiram
Indlæg: 191
Tilmeldt: man sep 15, 2014 10:40 am
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Sir Suiram »

Det ligner mere SARS.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Brombi »

er ret sikker på at det enten er et slag, eller aids

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Det er hverken SARS eller Aids, men elefantsyge, som Neymar fejler.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Heartbreaker »

Neymar sendte det der snap til mig, hvor der stod: "Jeg fik et ordentligt slag inden mit mål, eller var det aids". Han skrev det på dansk.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Neymars seneste udmeldinger er faktisk lidt bekymrende. At han godt kunne tænke sig at arbejde under Guardiola, vil helt sikkert afføde en masse rygter, og især fordi, han endnu ikke har skrevet under på en ny kontrakt med Barca, som udløber om 2 år. Det ville ikke overraske mig, hvis der kom en klausul i den nye kontrakt, hvor han har muligheden for at skifte til det hold, Pep træner i den nærmeste fremtid, hvis han altså mener det alvorligt.

Jeg mener, at man burde gå efter Dybala, ikke fordi, Neymar, Messi eller Suarez skulle skifte, men at man har den kommende storspiller klar i kulissen, hvis det blev tilfældet. Jeg tror, at Dybala bliver en verdensklasse spiller om nogle år. Det behøves ikke ske til sommer, men måske til næste sommer, altså 2017. Messi vil være 30, det samme vil være Suarez også, så det kunne være godt med en spiller som Dybala, som kunne komme til og tage over sæsonen efter; i sæsonen 2017-2018. Der er selvfølgelig også Halilovic, som jeg håber, får sit store gennembrud med Barca, da han har potentialet til at nå Messis niveau eller deromkring.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Skydefinten »

Det lader til at man har tænkt sig at forgylde Ney og Messi med to nye crazy kontrakter.
Mener tallet til Ney ville være 250 mio om året.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

Kubala skrev:Der er selvfølgelig også Halilovic, som jeg håber, får sit store gennembrud med Barca, da han har potentialet til at nå Messis niveau eller deromkring.
Halilovic har scoret to mål i ligaen i denne sæson. Da Messi var på hans alder havde han scoret hattrick mod Real Madrid.

Der er seriøst verden til forskel på de to.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Ja, man må meget gerne forgylde Neymar, for som det ser ud lige nu, så tror jeg, at de andre spillere skal kæmpe med ham om Ballon d'Or i fremtiden. Kunne blive den nye Messi, såååå:

Billede
Senest rettet af Kubala fre jan 29, 2016 2:45 pm, rettet i alt 1 gang.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 36 gæster