Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Hvis der virkelig er noget i det her, så burde han jo ikke spille de kommende kampe. De kan måske give en indikation. For der skrives at han direkte tager til Paris for at afslutte transferen efter USA.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Det er sådan noget der får mig til at tvivle. Hvorfor skulle han dog vente til efter USA? Hvis han kun mangler at underskrive kontrakten/afslutte handlen så kan han bare tage afsted. Det og så at der bliver nævnt at handlen er 95% færdig... Det kan jo betyde meget.

Jeg tror sgu ikke han gør det. Hans far vil presse på men ney må simpelthen vide at det er et skridt ned i forhold til barca.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Jep, preseason burde han ikke være en del af, hvis det er ved at være en done deal. I øvrigt er Barca virkelig på røven, hvis Ney smutter nu. Jeg ved ærlig talt ikke, om man når at købe nogen på så kort tid. Vedkommende bliver dyrere end forventet pga. tidspresset.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Mht. Alexis som afløser, tænker jeg, om han overhovedet har lyst til at vende tilbage? Jeg tror det ikke, men hvem ved. Alt er efterhånden muligt.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Kan det passe, at Barca ender med lidt over 100 mio. euro efter salget af Ney, noget med omkostninger trukket fra, skulle beløbet ende på lidt over 100 mio. euro? I så fald ville det jo være virkelig skidt. Derfor burde klausulen også have været væsentlig højere, nærmere 350-400.

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af batistuta »

Kubala skrev:Kan det passe, at Barca ender med lidt over 100 mio. euro efter salget af Ney, noget med omkostninger trukket fra, skulle beløbet ende på lidt over 100 mio. euro? I så fald ville det jo være virkelig skidt. Derfor burde klausulen også have været væsentlig højere, nærmere 350-400.
Hvis der er indregnet sådanne videresalgsklausuler i Neymars kontrakt, så er det idiotisk hvis klausulen ikke er højere! Og det ville ikke overraske nogen... Vi så det også med Cesc, hvor 50% af transferen til Chelsea, gik til Arsenal.
Barca fan siden 1986.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1585
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Champione »

zqa skrev:
Champione skrev:Det virker helt tosset, hvis det bliver til noget.
Lige så meget show factor som han indeholder, lige så meget "ballade" indeholder han.

Skaber meget uro, fester løs med alverdens kendisser, og dyrker sit overdrevne forbrug af SoMe.

Hvis han vitterligt vil et niveau ned, så må han jo gøre det og ende som taberen. Alle vil spørge hvorfor det dog kunne lade sig gøre.
Det vil ikke være fodbolden der sejrer - og så er spørgsmålet om vi ikke bør have en anden profil - en som sætter det sportslige øverst og som ønsker at bidrage i klubben.

Alternativt, er det at man beholder ham og han slet ikke kan finde fokus for os, og han vil plapre om et nyt skifte og ny kontrakt.

Han burde lukke røven og tage ansvar på banen, som Suarez og Messi. De burde være forbilleder for hvordan man får det bedste ud af sit talent og hvordan det plejes på optimal vis.
Men han er et andet sted! Og derfor bør vi overveje om han har den rette mentalitet for en klub som Barca.
Bullshit. Hvad er det for noget ballade og uro han laver? Han fester med kendisser... og?
Han har sgu taget ansvar, især i de kampe hvor Messi var fraværende, og været kanon god i den forgange sæson, på trods af lidt færre mål end normalt. Han er andet sted.. tsk tsk :roll:
Neymar er det største aktiv efter Messi.
Det er jo klassisk brasilianer blod. Alves røg også i totterne på vores ledelse, ligesom han røg i totterne på truppen i Juve.
Ronaldinho havde det også i sin tid hos os.

De har brug for fest og ballade omkring sig, og det koster mellemvare sæsoner. Ney steppede op i år, efter et sløjt sidste år, hvilket var nødvendigt.
Her gik rygterne også på en farverig fritid, som var årsagen til formnedgangen.

Siger jo ikke jeg vil af med ham, men vi har brug for en fokuseret Neymar, som vil brænde igennem - og vil præstere.

Ikke en, som ønsker "venner" han kan hygge med i omklædningsrummet og feste løs med i weekenderne.
Det er en topklub det her, som skal præstere på højt niveau. Tror klart at de brasilianske sambavenner trækker i PSG og selvfølgelig en absurd løn.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Så vidt jeg ved, er der ikke tale om videresalgsklausuler, men selve transferomkostninger trukket fra.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

Champione skrev:Det er jo klassisk brasilianer blod. Alves røg også i totterne på vores ledelse, ligesom han røg i totterne på truppen i Juve.
Kilde? Jeg troede nemlig, at han valgte PSG grundet pengene.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

Jeg er forberedt og klar på at han bliver solgt. Skaden er allerede sket for mig. Vælger han at blive, så skifter han alligevel næste sommer, eller sommeren efter. Så sælg ham nu, i stedet for at han skal blive spille en sæson mere efter alt det her, en sæson som nok må siges kommer til at blive rimelig kontroversiel for Neymar. Han er sgu ikke blevet mere populær, efter alt det her. Mon ikke at mange af fansene vil hade ham, som de gjorde med Cesc til sidst? I stedet for at afvise rygterne og forsikre fansene, så poster han flere billeder hvor han laver lidt sjov med det hele. Hvis ikke for klubben eller spillerne, så synes jeg sgu at han skylder fansene at melde noget ud. I stedet poster han mystiske billeder som bliver liket af den ene PSG spiller efter den anden.

Tænk hvis det her så bare ender med, at han får en lønstigning eller noget i den dur..

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af zqa »

Champione skrev: Det er jo klassisk brasilianer blod. Alves røg også i totterne på vores ledelse, ligesom han røg i totterne på truppen i Juve.
Ronaldinho havde det også i sin tid hos os.

De har brug for fest og ballade omkring sig, og det koster mellemvare sæsoner. Ney steppede op i år, efter et sløjt sidste år, hvilket var nødvendigt.
Her gik rygterne også på en farverig fritid, som var årsagen til formnedgangen.

Siger jo ikke jeg vil af med ham, men vi har brug for en fokuseret Neymar, som vil brænde igennem - og vil præstere.

Ikke en, som ønsker "venner" han kan hygge med i omklædningsrummet og feste løs med i weekenderne.
Det er en topklub det her, som skal præstere på højt niveau. Tror klart at de brasilianske sambavenner trækker i PSG og selvfølgelig en absurd løn.
Igen; bullshit og nogle antagelser. Jeg er så træt af at høre på det her postulat om "brasser-blod", de kan jo næsten tælles på en hånd. Jeg kan snildt finde flere bl.a. engelske spillere hvis forhold til sprut, damer og kendisliv er LAAANGT mere usundt.

Neymar har præsteret vanvittigt, måske lige pånær hans allerførste sæson. Vi kan, som jeg også skrev, være enige om, at han i den netop overståede sæson ikke lavede helt så mange mål som de to forrige, tilgengæld lavede han flere assist og generelt mere ravage. Synes nu ikke på noget tidspunkt, at Neymar har virket ufokuseret.

Nej, jeg regner nu heller ikke med, at nogen Barcelona-fans ønsker Neymar væk.
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Argh folk må sgu lige slappe lidt af... Ja det er da irriterende at han laver ballade på insta men det er sgu ikke fordi han står og siger han vil væk, sviner klubben til eller andet. IMO har han ikke brændt nogle broer. Langt fra. Men det virker lit som om folk er ved at forberede sig på skifte og derfor skal han lige gøres værre end han er.

Hvis Ney ikke smutter så ved vi ikke hvad fremtiden bringer. Jo flere penge hvis han bliver solgt mens ellers ikke noget. Vi ved dog at vi vil have længere tid til at forberede os end hvis han smutter nu. Og det er altid godt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1585
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Champione »

Storken skrev:
Champione skrev:Det er jo klassisk brasilianer blod. Alves røg også i totterne på vores ledelse, ligesom han røg i totterne på truppen i Juve.
Kilde? Jeg troede nemlig, at han valgte PSG grundet pengene.
Læste en italiensk kronik om en episode fra CHL finalen, hvor Alves meget upassende i halvlegen smækkede samba musik på, og dansede rundt, hvorefter Bonucci og ham havde et sammenstød - ligesom Bonucci smækkede Dybala en flad..

Alves passede aldrig ind i det konservative Juve omklædningsrum, hvor vindermentaliteten for alvor skinnede igennem.
Alves er jo indbegrebet af flamboyant - og nu bygges det jo for alvor op i PSG - hvorfor jeg tror Neymar er tiltrukket af tanken..
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1585
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Champione »

zqa skrev:
Champione skrev: Det er jo klassisk brasilianer blod. Alves røg også i totterne på vores ledelse, ligesom han røg i totterne på truppen i Juve.
Ronaldinho havde det også i sin tid hos os.

De har brug for fest og ballade omkring sig, og det koster mellemvare sæsoner. Ney steppede op i år, efter et sløjt sidste år, hvilket var nødvendigt.
Her gik rygterne også på en farverig fritid, som var årsagen til formnedgangen.

Siger jo ikke jeg vil af med ham, men vi har brug for en fokuseret Neymar, som vil brænde igennem - og vil præstere.

Ikke en, som ønsker "venner" han kan hygge med i omklædningsrummet og feste løs med i weekenderne.
Det er en topklub det her, som skal præstere på højt niveau. Tror klart at de brasilianske sambavenner trækker i PSG og selvfølgelig en absurd løn.
Igen; bullshit og nogle antagelser. Jeg er så træt af at høre på det her postulat om "brasser-blod", de kan jo næsten tælles på en hånd. Jeg kan snildt finde flere bl.a. engelske spillere hvis forhold til sprut, damer og kendisliv er LAAANGT mere usundt.

Neymar har præsteret vanvittigt, måske lige pånær hans allerførste sæson. Vi kan, som jeg også skrev, være enige om, at han i den netop overståede sæson ikke lavede helt så mange mål som de to forrige, tilgengæld lavede han flere assist og generelt mere ravage. Synes nu ikke på noget tidspunkt, at Neymar har virket ufokuseret.

Nej, jeg regner nu heller ikke med, at nogen Barcelona-fans ønsker Neymar væk.
Øh, det virker til du lukker øjnene?
Neymar er indbegrebet af en party boy, også på landsholdet har der været episoder og Neymar har offentligt meldt ud at han ikke vil undskylde at han er ung og har brug for fest omkring ham?

Og Neymar har periodevis præsteret godt, ja.
Der har også været lange perioder med mangler og hvor slutprodukt.

En fokuseret Neymar er helt igennem fantastisk..
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Ok det der har jeg godt nok ikke læst. Tværtimod skulle Alves have været efter Dybala for ikke at kæmpe nok. Her støttede Allegri Dybala mens bonucci var med alves. Det var også derfor de to er blevet sendt videre da ragede uklar med allegri.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 74 gæster