Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

.Billede

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Jeg håber med alt, at hvis Messi ikke kan vinde Balon D'Or de næste tre år pga. mærkelige årsager, at Ronaldo bomber 100 mål pr. sæson ind, så han løber med Balon D'Or foran Neymar.

Så kan Neymar og hans pengegriske far indse, at PSG ikke var lykken alligevel, og at Neymar aldrig blev en historisk spiller, fordi han pissede sit potentiale væk, fordi han hellere ville spille i en lorte liga og feste med sine landsholdsvenner.

Du bor allerede i en af verdens fedeste byer, du tjener absurd mange penge allerede, din far har scoret 40 mio. euro på at skaffe dig et skifte til Barcelona, du er en af verdens allerstørste sportsstjerner, dit brand-image er kolossalt, som du tjener afskyeligt mange penge på, og du vil alligevel til PS FUCKING G?????!

Jeg håber fandme, vi trækker PSG i en knock-out-kamp og Messi scorer 6 mål og laver 44 tunneller på Neymar og viser ham, hvad han går glip af.
Senest rettet af MessiPogba fre jul 21, 2017 2:32 am, rettet i alt 1 gang.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Jeg gad godt at vide, hvad Barca ender med, hvis Neymar bliver solgt for de 222 mio. euro.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Nåeh, men hvad siger folk til forslag af erstatninger?

Omgående erstatning: Hazard. Jeg kan ikke se andre end Hazard på verdensscenen, som har niveauet, erfaringen og som også er vant til at være venstre wing. Han er den eneste, jeg kan se, hvor man kan forvente meget, meget store ting af omgående. Han er dog først klar i slutningen af oktober, da han pt. er ude med brækket ankel.

Potentielle erstatninger: Oussane Dembele, Kylian Mbappé, Anthony Martial. Jeg kan ikke se andre tre end disse tre, som har potentialet til at nå rigtigt langt. Problemet er dog følgende. Dembele har mest spille højre kant for Dortmund. Han er dog utrolig begge benet, så måske kan han være absurd god på venstre også. Men han er stadigvæk ung, og vi ved intet om hans mentale side, hvor stærkt det er, da en klub som Barca kræver utrolig meget stærk psyke.

Det samme kan siges om Mbappe. Han har mest spillet angriber i en tomandsangriber. Kan han være wing? Hvor meget kan han holde til det? Han har jo kun en halv sæson at læne sig op ad. Utrolig talentfuld, men det er uvist, hvor han går hen.

Martial? En af verdens absolut bedste driblere, når han er i spillehumør. Horribel afslutter, men eminent dribler. Jeg har store forventninger til ham, men han har haft det svært i United sidste sæson. Kan han lokkes væk, og kan han klare Barca?

Åh, man får hovedpine man. Ikke nok med, at vi knapt nok kan købe forstærkninger til holdet, så mister vi vores fremtidige superstjerne pga. en pengegrisk far. Vi er så færdige man.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

Jeg ville helt sikkert gå efter Dybala. Det bliver ham, der konkurrerer med Neymar om Ballon d'Or om et par år. Derudover ville jeg sætte alt ind efter Verratti. Jeg tror godt det kunne lade sig gøre at købe de to for €222 mio, hvis vi spurgte pænt.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Storken skrev:Jeg ville helt sikkert gå efter Dybala. Det bliver ham, der konkurrerer med Neymar om Ballon d'Or om et par år. Derudover ville jeg sætte alt ind efter Verratti. Jeg tror godt det kunne lade sig gøre at købe de to for €222 mio, hvis vi spurgte pænt.
Dybala har jo aldrig spillet venstre kant? Han har enten været hængende angriber eller højre kant.

Hazard er IMO en af verdens allerbedste spillere, og han er vant til venstre kanten. Han er ustoppelig på den venstre kant, og så forestil dig ham med Messi???
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

MessiPogba skrev:
Storken skrev:Jeg ville helt sikkert gå efter Dybala. Det bliver ham, der konkurrerer med Neymar om Ballon d'Or om et par år. Derudover ville jeg sætte alt ind efter Verratti. Jeg tror godt det kunne lade sig gøre at købe de to for €222 mio, hvis vi spurgte pænt.
Dybala har jo aldrig spillet venstre kant? Han har enten været hængende angriber eller højre kant.

Hazard er IMO en af verdens allerbedste spillere, og han er vant til venstre kanten. Han er ustoppelig på den venstre kant, og så forestil dig ham med Messi???
Jeg havde indledningvis skrevet Dybala eller Hazard, men rettede det efterfølgende :glad:

Jeg ved ikke om Hazard ville passe ind i Barca. Han er en fantastisk spiller, men jeg kan godt være i tvivl om han er holdspiller nok til en trio med Messi og Suarez.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Storken skrev:
MessiPogba skrev:
Storken skrev:Jeg ville helt sikkert gå efter Dybala. Det bliver ham, der konkurrerer med Neymar om Ballon d'Or om et par år. Derudover ville jeg sætte alt ind efter Verratti. Jeg tror godt det kunne lade sig gøre at købe de to for €222 mio, hvis vi spurgte pænt.
Dybala har jo aldrig spillet venstre kant? Han har enten været hængende angriber eller højre kant.

Hazard er IMO en af verdens allerbedste spillere, og han er vant til venstre kanten. Han er ustoppelig på den venstre kant, og så forestil dig ham med Messi???
Jeg havde indledningvis skrevet Dybala eller Hazard, men rettede det efterfølgende :glad:

Jeg ved ikke om Hazard ville passe ind i Barca. Han er en fantastisk spiller, men jeg kan godt være i tvivl om han er holdspiller nok til en trio med Messi og Suarez.
Sagde vi ikke også lidt det samme med Neymar, Suarez og Messi i tidernes morgen, om de tre kunne enes?

Neymar lavede jo hellere aldrig en skid før i tiden, men han er blevet en holdspiller nu. Ligeledes har Hazard haft Mourinho som træner, og Mourinho vil altid have sine kanter meget disciplineret og deltagende i det defensive arbejde, og det gjorde Hazard uden at klage. Så han er noget vant til at skulle arbejde for sagen, den kære Hazard.

Nu bliver man en smule irriteret over, at Douglas Costa er skredet til Juventus for en slik. Han kunne have pyntet også, omend han ikke er en målfarlig type som Neymar, men han kan satme spille bold og er lige god på begge kanter.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

MessiPogba skrev:
Storken skrev:
MessiPogba skrev:
Storken skrev:Jeg ville helt sikkert gå efter Dybala. Det bliver ham, der konkurrerer med Neymar om Ballon d'Or om et par år. Derudover ville jeg sætte alt ind efter Verratti. Jeg tror godt det kunne lade sig gøre at købe de to for €222 mio, hvis vi spurgte pænt.
Dybala har jo aldrig spillet venstre kant? Han har enten været hængende angriber eller højre kant.

Hazard er IMO en af verdens allerbedste spillere, og han er vant til venstre kanten. Han er ustoppelig på den venstre kant, og så forestil dig ham med Messi???
Jeg havde indledningvis skrevet Dybala eller Hazard, men rettede det efterfølgende :glad:

Jeg ved ikke om Hazard ville passe ind i Barca. Han er en fantastisk spiller, men jeg kan godt være i tvivl om han er holdspiller nok til en trio med Messi og Suarez.
Sagde vi ikke også lidt det samme med Neymar, Suarez og Messi i tidernes morgen, om de tre kunne enes? Neymar lavede jo hellere aldrig en skid før i tiden, men han er blevet en holdspiller nu.
Neymar er på vej væk, da han åbenbart ikke vil spille andenviolin, så det ved jeg sgu ikke. Han var dog helt sikkert en holdspiller i starten.

Det er dog svært at holde de her stjerner sammen, da det ikke er nok med sportslig succes i længden. The Disease of More som Pat Riley kaldte det.
Riley said that the Disease of More explains why teams who win championships are often ultimately dethroned, not by other, better teams, but by forces from within the organization itself.

The players, like most people, want more. At first, that “more” was winning the championship. But once players have that championship, it’s no longer enough. The “more” becomes other things — more money, more TV commercials, more endorsements and accolades, more playing time, more plays called for them, more media attention, etc.

As a result, what was once a cohesive group of hardworking men begins to fray. Egos get involved. Gatorade bottles are thrown. And the psychological composition of the team changes — what was once a perfect chemistry of bodies and minds becomes a toxic, atomized mess. Players feel entitled to ignore the small, unsexy tasks that actually win championships, believing that they’ve earned the right to not do it anymore. And as a result, what was the most talented team, ends up failing.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8363
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Michman »

Har sovet så elendigt. Hvad fanden er det der sker?! Neymars far er sådan en idiot. Tænker KUN på penge. Barca giv Neymar den kontrakt han vil have. Gider ikke miste en af verdens bedste spillere.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Har sovet som en baby! Og tror stadig ikke det kommer til at ske. Jeg giver det dog en lidt større chance end at verratti rykker til os...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8363
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

Michman skrev:Har sovet så elendigt. Hvad fanden er det der sker?! Neymars far er sådan en idiot. Tænker KUN på penge. Barca giv Neymar den kontrakt han vil have. Gider ikke miste en af verdens bedste spillere.
Right there with ya m8. Har F5'et Twitter og forum halvt ihjel. Har knapt nok fået en time.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Guardiola »

Veratti/Neymar gate illustrerer endnu en gang, hvor hjernedødt og konkurrenceforvridende det er, at spillere i spanske klubber har frikøbsklausuler. Hvad er ræsonnementet, og er det er lovkrav i Spanien eller hvorledes?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:Jeg ville helt sikkert gå efter Dybala. Det bliver ham, der konkurrerer med Neymar om Ballon d'Or om et par år. Derudover ville jeg sætte alt ind efter Verratti. Jeg tror godt det kunne lade sig gøre at købe de to for €222 mio, hvis vi spurgte pænt.
Drop nu verratti ;-) Det kommer ikke til at ske. Og da slet ikke hvis PSG i den grad laver et power-move og henter en af de bedste overhovedet til klubben. Det er om noget en indikator for verratti om at projektet fortsætter og desuden at PSG overhovedet ikke har brug for penge.

Dybala tror jeg også bliver svær men ja han kan være en mulighed. Mit favorit scenarie er dog Alexis og så en ung. Alexis kan lukke hullet mens en af de unge kan udvikle sig og forhåbentligt tage over om nogle år.

En ting er dog sikkert - med priserne i dag har vi ikke mange forsøg til at hente erstatningerne. Vi snakker et stort talent og så en rigtig god spiller. Mere kan jeg ikke se det bliver til selvom 1.6 mia lyder voldsomt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 86 gæster