Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Hotnuk

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Hotnuk »

barcastuff skrev:Neymar (Santos): "All players would like to play at Barcelona, and so do I. But I have a contract with Santos and plan to stay." [via efe]
Mange "sjove" udtalelser han kommer med :)

Så det Chelsea, så det italiensk fodbold - men man kan bare håbe han kommer til os ;)

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Drake »

http://www.bold.dk/nyt/Neymar-Vil-gerne ... -med-Messi

Kan han snart bestemme sig, han vil åben bart alle steder hen, men bare han lander hos os :wink: :D

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af zqa »

Jeg ville sgu også gerne spille i samtlige storklubber i verden - og helst på samme tid.

klink

Re: Neymar da Silva

Indlæg af klink »

ville være fantastisk.. det ville ikke gøre mig noget hvis man prøvede at importere et giga talent.
Hvis man køber ham til sommer, er han allerede tæt på pedros niveau, og dvs om nogle få ssæsoner formentlig bedre - og dermed en klar forstærkelse

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Marrota, Juve sportsdirektør skrev:- Tevez og Neymar er to fantastiske spillere, som vi meget gerne vil have. Men det vil alle andre hold i verden også. Bortset fra det fascinerende aspekt, er der også nogen økonomiske omstændigheder, der gør det svært at realisere målet. Derudover ved vi, at Neymar har modtaget et konkret udspil fra Chelsea, siger Marotta ifølge Sky Sport Italia.

Afellay99

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Afellay99 »

Tror neymar flopper i premier league.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af zqa »

Jeg tror han bliver transformeret til en Gobot og starter sin mission om verdensherredømme sammen med "the Brain".

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af klogfyr »

zqa skrev:Jeg tror han bliver transformeret til en Gobot og starter sin mission om verdensherredømme sammen med "the Brain".
Awesome, så kan vi kalde ham pinky

Squix

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Squix »

Er jeg den eneste der ikke håber vi henter Neymar i vinduet?

Jeg tror simpelthen ikke han passer ind i vores trup - ikke teknisk, eller generelt talentmæssigt - men personligt!
Efter at have hørt nogen udtalelser fra ham - angående han vil til Chelsea, så vil han ikke alligevel, Så vil han spille med Messi, så vil han ikke alligevel - Så vil han skifte fra Santos, så vil han ikke alligevel. Så får jeg fornemmelsen af han er en forkælet lille møgunge, som f.eks. ikke vil finde sig i at ikke få fuld spilletid, ikke være med fra start. osv. Lidt en person ligesom Balotelli - måske ikke så snotdum - men han har sin mening, og den er rigtig, eller også er alle andre nogen narrøve. Hans talent og glimrende spil kan man ikke komme udenom - Men er det ikke bare ligesom Zlatan, eller Balotelli?

Hvad siger i ?
Tror i Neymar passer ind i truppen?

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af klogfyr »

at sammenligne ham med Zlatan og Balotelli er lige i overkanten. Det kan sagtens passe, at han tror at han er den bedste i verden og ikke behøver at arbejde for det, men synes ikke jeg har set sådan nogle udtalelser endnu. At han den ene dag siger han vil til chelsea og den næste til barca og den tredje vil blive, synes jeg ikke man skal lægge så meget i. Han vil nok bare gerne til Europa og spille, og så er han ligeglad hvor, det behøver jo ikke at gøre ham til en besværlig person at have med at gøre i omklædningsrummet.

Hotnuk

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Hotnuk »

Hvis jeg husker rigtigt, så fordi han ikke startede inde i en stor kamp for Santos, så blev han rigtig sur, og træneren blev fyret...

Afellay99

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Afellay99 »

det var fordi han ik fik lov at sparke straffe ^^

Hotnuk

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Hotnuk »

Det er så lidt værre....

Squix

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Squix »

Afellay99 skrev:det var fordi han ik fik lov at sparke straffe ^^
Det er blot endnu et eksempel på min teori. :)

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af zqa »

Og mit omkring verdensherredømme.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 59 gæster