Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Jeg håber at man snart får en endegyldig afklaring på Neymars transfersituation, så sagaen kan ende, det er ved at være lidt irriterende, at der hele tiden skal snakkes om, hvor han ender.


Personligt vil det være fedt hvis han endte i Barca, men det gør ikke noget, hvis han ikke gjorde. Barca skal nok overleve uanset hvad.

TheOnlyOne

Re: Neymar da Silva

Indlæg af TheOnlyOne »

Kubala skrev:Jeg håber at man snart får en endegyldig afklaring på Neymars transfersituation, så sagaen kan ende, det er ved at være lidt irriterende, at der hele tiden skal snakkes om, hvor han ender.


Personligt vil det være fedt hvis han endte i Barca, men det gør ikke noget, hvis han ikke gjorde. Barca skal nok overleve uanset hvad.
Det tyder altså mest på, at han ender i Barca i 2014, og det er jeg virkelig vild med. Til den tid har Brasilien nok spillet et kæmpe mesterskab, og han er stjernen af dem alle. Det ville være noget af et boost for klubben, og det virker lige nu som om at 40m kan forsvares at smide efter ham.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Siger heller ikke at det vil være dårligt eller noget, men altså det skal nok gå, hvis det nu ender med at han fravælger os. Og til det andet, så kan jeg kun sige at det jo er spekulationer, da man aldrig kan vide sig sikker på, hvordan tingene vil falde sammen, med mindre du kan se inde i fremtiden. :glad:

Jeg vil dog igen pointere, at det kunne være super fedt, at få Neymar til klubben, da han besidder et kæmpe potentiale, men hvis det glipper, så kan vi overleve, det har vi jo gjort så længe, så hvorfor ikke i fremtiden også.
Senest rettet af Kubala tirs dec 27, 2016 11:49 pm, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Bager »

Meget tyder på at der allerede er lavet en forhåndsaftale med Neymar, men man ved jo aldrig. Faktum er at han er en utrolig spændende spiller. Man kunne jo godt forestille sig at Villa om halvandet år er en lille smule mærket af alderen, hvorfor han vælger at søge væk efter sin sidste kontrakt (Sporting Gijon, Zaragoza, Valencia, Rusland, Asien som mulige destinationer), hvorefter Neymar vil overtage hans plads. Med al respekt for Villa naturligvis, men ingen holder jo evigt og til den tid er han 32,5 år gammel.

Der vil jo altid være rygter når man snakker Barca. Hvis ikke det er Neymar, så er det en anden.
Visca el Barca

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Skydefinten »

http://sulia.com/channel/la-liga/f/7d2f ... 3af4b67da/

Guillem er sikker på at vi har sikret os Neymar fra 2014, men at klubben prøver at få ham allerede til sommer.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Bager »

Santos Coach Muricy Ramalho: “To see Neymar and Messi at Barcelona together would be the most beautiful thing in football, I wish.
Ramalho: “Barcelona are a lot like us, they like to play football and I think that for Neymar the best team for him to play in is Barcelona.
“Neymar’s path to Europe is after the World Cup. Neymar should choose carefully the club he wants and for him the best is Barcelona.”
Kilde: http://www.football-espana.net/26765/%E ... i%E2%80%99
Father of Neymar: “Where do I see the future of my child? Well, of course in Barcelona,”
Father of Neymar: “Barcelona's football is similar to that of Neymar.
Father of Neymar: “But we will have to wait and see what happens. Maybe Barcelona don't want to wait until 2014.
Kilde: http://www.football-espana.net/27157/ne ... ays-father
Visca el Barca

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Nu bliver det jo mere og mere åbenlyst, selvom jeg da forventer at Santos går ud og siger at intet er bestemt, at de har i sinde at beholde ham, og han kan ryge til hvilken som helst klub.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af # 23 »

De forskellige regionale ligaer rundt omkring i Brasilien er startet, og Neymar vælger at score to mål i sin første kamp. God start for ham på sæsonen. Han forsætter fra hvor han slap fra.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Heartbreaker »

En smule karlsmart, men han er satme dygtig med en bold.
[youtube]-f5M27bgW3I[/youtube]
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Lidt fryd at den der "over-hoved" finte ryger ud til indkast. Nogle gange kan jeg godt lide at se dem faile, hvis de lige skal overdrive-en tand for meget. Det gælder alle spillere...
Allez...

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Quaresma »

Shit! Jeg vil næsten gå så langt som at sige, at han er lige så skillful med bolden, som Ronaldinho var i sin tid. Nu hentyder jeg slef. ikke til pasningsspil, afslutninger osv., men til finter og flamboyante tricks.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

BarçaDK

Re: Neymar da Silva

Indlæg af BarçaDK »

Shit... Hold fast hvor er det en genial førsteberøring ved 0:06 :eek:

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Quaresma »

BarçaDK skrev:Shit... Hold fast hvor er det en genial førsteberøring ved 0:06 :eek:
Det bedste er at forsvarsspilleren efterfølgende bare giver op - der havde selv en Alvés gjort en større indsats.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af # 23 »

Quaresma skrev:Shit! Jeg vil næsten gå så langt som at sige, at han er lige så skillful med bolden, som Ronaldinho var i sin tid. Nu hentyder jeg slef. ikke til pasningsspil, afslutninger osv., men til finter og flamboyante tricks.
Argh? Der er ingen tvivl om, at Neymar er vanvittig dygtig med en bold, men det er nu sådan, at Neymar får oceaner af plads i Brasilien til at udfolde sig teknisk på. Bare se på forsvarsspilleren der. Han står jo og giver op. Ingen i Europa vil gøre det der. Ikke engang på Messi gør forsvarsspillerne det på.

Hvis Neymar formår at vise samme lækkerier i Europa, så kan vi snakke om at, han er på højde med Ronaldinhos tricks på en bane. For jeg giver IMO ikke så meget, at han gør det der i Brasilien. I Europa er forsvarsspil noget helt andet. Formår han det der i Europa, så vil jeg med glæde give dig ret, at han godt kan komme i Ronaldinhos kategori af finter. Inden da, noooooooooooooooooooooo.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Quaresma »

# 23 skrev:
Quaresma skrev:Shit! Jeg vil næsten gå så langt som at sige, at han er lige så skillful med bolden, som Ronaldinho var i sin tid. Nu hentyder jeg slef. ikke til pasningsspil, afslutninger osv., men til finter og flamboyante tricks.
Argh? Der er ingen tvivl om, at Neymar er vanvittig dygtig med en bold, men det er nu sådan, at Neymar får oceaner af plads i Brasilien til at udfolde sig teknisk på. Bare se på forsvarsspilleren der. Han står jo og giver op. Ingen i Europa vil gøre det der. Ikke engang på Messi gør forsvarsspillerne det på.

Hvis Neymar formår at vise samme lækkerier i Europa, så kan vi snakke om at, han er på højde med Ronaldinhos tricks på en bane. For jeg giver IMO ikke så meget, at han gør det der i Brasilien. I Europa er forsvarsspil noget helt andet. Formår han det der i Europa, så vil jeg med glæde give dig ret, at han godt kan komme i Ronaldinhos kategori af finter. Inden da, noooooooooooooooooooooo.
Med tanke på at han leger i lige så høj grad i Brasilien-trøjen, er jeg ganske sikker på, at han også vil drive gæk med de europæiske klubbers forsvarere.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 70 gæster