Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Brombi »

JonasV skrev:Billede
på grund af den scene, ser jeg altid efter sådan nogle tegn i mit vand.. :(

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af JonasV »

Hæhæ, kan også huske den satte sig fast i mit hoved da jeg så filmen som barn. Tror dog ikke 2012-dommedagsprofetierne skal tages alt for bogstaveligt ;-)

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7214
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1881 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Dytrax »

JonasV skrev:Billede

:lol:

Afellay99

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Afellay99 »

barcastuff‏@barcastuff

Rosell (president): "Neymar is a different player, the kind of player our fans love, but he's a Santos player until 2014."


Er jeg den eneste der har lagt mærke til, at vores præsident aldrig afviser at vi har en aftale eller noget med Santos og Neymar. Det eneste han siger er bare, at Neymar er Santos spiller indtil 2014...

Syntes der er mange ting der peger i retning af , at den forhåndsaftale der er rygter om, virkelig er sand.

vamosbarca

Re: Neymar da Silva

Indlæg af vamosbarca »

http://www.fcbarcelona.dk/component/con ... ilien.html

er han på vej til barca?jeg troede han skulle til PSG madrid ,chelsea,barca o.s.v.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Elbarca »

vamosbarca skrev:http://www.fcbarcelona.dk/component/con ... ilien.html

er han på vej til barca?jeg troede han skulle til PSG madrid ,chelsea,barca o.s.v.
Så troede du rigtig på trods af forvirringen

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af emo »

For hver artikel der sendte ham til Real, var der syv der sendte ham til Barca... ;-)
Allez...

vamosbarca

Re: Neymar da Silva

Indlæg af vamosbarca »

jeg har opgivet at følge med i hvor han skal hen :smile:

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Quaresma »

Fra weekendens kamp:

[youtube]ZB2QzXTwl5M[/youtube]

Craaazy deltalje med hæl-tunellen. Sindssygt mål. Køb gerne.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Jakob »

Nu var han tidligere blevet kritiseret for at score for få mål herinde, men han har for kort tid siden scoret sit mål nr. 50 i dette kalenderår. (For klub og landshold)
Please hent ham!

Billede
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af ulrich »

[youtube]ex9Xcl7ypJo[/youtube]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7214
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1881 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Dytrax »

Jeg håber han kommer snarest muligt. Kunne være fantastisk med lidt brasser magi :cool:

Og tag lige Ronaldinho med. Jeg savner ham :cry:

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1582
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Champione »

Jakob skrev:Nu var han tidligere blevet kritiseret for at score for få mål herinde, men han har for kort tid siden scoret sit mål nr. 50 i dette kalenderår. (For klub og landshold)
Please hent ham!

Billede

Han har gjort sig enorme forbedringer det seneste år især - han har forbedret sin kontinuerlige målscoring, fået lidt effektivitet ind i sine driblinger (med dét mener jeg at det er blevet mindre show-baseret og mere effektive driblinger), og virker til at have indvundet sig lidt sympati og holdånd! Han iscenesætter mange af sine holdkammerater til scoringer, hvor han førhen skulle have det sidste lækre trick med, der gjorde muligheden løb i sandet.
Samtidig har han øget hans målscoring på landsholdet.

Jeg håber inderligt at vi henter ham.. Der er SÅ meget potentiale i den knægt.. Og vores til tider forudseende spil ville klædes med en fantastisk iderig, eksplosiv og finurlig ekvilibristisk fodboldspiller.

Men håber så tilgengæld også at man vil tillade ham at komme til med hans stil og ikke pille for meget at det finurlige af ham.
Selvfølgelig skal han passe ind i truppen, iscenesætte andre - men det er hans eksplosivitet og uforudseende stil der gør ham til den unikke spiller med det enorme potentiale.
Det må vi aldrig pille fra ham - men det tror jeg nu heller ikke vi ønsker at gøre :lol:
---------------------------------------
Barca is my religion!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af # 23 »

Jeg ser tit brasilianske kampe på BET365, så jeg har fået set en del til Neymar.

Manden har udviklet sig kolossalt. Før i tiden var han den her forkælede møgunge, der pev og alle skulle rette sig efter ham. I dag er han blevet mere holdspiller, der iscenesætter de andre.

Men, jeg synes sgu ikke, han skal til Barca. Vi så det med Zlatan, vi så det med Sanchez. Barca piller for meget ved spillerne, de henter.

Sanchez i Udinese laver jo ikke andet end finter, og han var særdeles effektiv på det område. Hos Barca er det mere pasninger og bevægelse, der er på programmet, og det hæmmer de her "show-spillere", som Neymar og Sanchez er. De får ikke muligheden og bliver dermed hæmmet af de her strikse pasningsregler der er hos Barca.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af ladislau »

Tror ikke helt det er sådan det fungerer. Selvfølgelig skal spillerne kunne finde ud af, at spille indenfor konceptet(hvilket kræver noget af den nytilkomne spiller).
Selvfølgelig er der bundne opgaver og løbe mønstre fordi Messi er top dog, og dermed mest frihed.

Jeg tror nu nok Sanchez må finte og afdrible, så længe han har en vis succesrate. Den har han bare ikke haft i denne sæson(omend det begynder at ligne noget). Det er ikke systemet eller Barca der hæmmer Sanchez. Det er mere fordi han er en mindre fisk i en større klub. Frihed til kreativitet er der, som alt andet, et hieraki omkring, det hieraki skal Sanchez arbejde sig op igennem.

Problemet med at købe store offensive stjerner, er at de ikke kan funkle lige meget hele tiden. Det har Sanchez ikke noget problem med, det havde Zlatan. Så må vi se med Neymar, hvis han møder op om, forhåbentlig, halvandet års tid.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 68 gæster