Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2595 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Drake »

Det irritere mig lidt at Bale virker til at komme til at slå hurtigere igennem ind Neymar :sørgelig: :mad: Nu har han lavet hattrick og 1 assist i mod Valladolid.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Brombi »

Neymar virker lidt som et fejlkøb. Hvis vi virkelig har brugt €57M på ham græder jeg mig selv i søvn. Godt nok er hans scoringsprocent på 13%, men hvor det ene mål er en inderside foran et helt frit mål, og et andet er et tilfældigt mål (som bliver rettet af, af en spiller) mod RM, synes jeg lidt statistikken snyder lidt. Neymars ineffektivitet foran mål er for slem, og derudover er der for stor forskel på en god og dårlig dag på ham. Jeg synes ikke rigtigt han har bidraget med så meget de sidste par kampe. Egentlig er det OK at han ikke scorer mål. Men det som irriterer mig, er at han konstant laver fejlafleveringer, dårlige førstegangsberøringer (som nogle gange ender som en turnover), ineffektive driblinger osv.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Det imponerer mig at en ny spiller på så kort tid kan have en fod med i 10+ mål, og være afgørende i at hive den første titel hjem.

Forsæt, unge mand, fremtiden er awesome...
Allez...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15075
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1696 gange
Blevet takket: 1131 gange
Kontakt:

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Lopezzz »

Jeg tilgiver aldrig Pedro for hans formnedgang efter hans vilde og succesrige sæson.
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Drake skrev:Det irritere mig lidt at Bale virker til at komme til at slå hurtigere igennem ind Neymar :sørgelig: :mad: Nu har han lavet hattrick og 1 assist i mod Valladolid.
Who the fuck is Bale?

maba
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons feb 27, 2013 9:29 am
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af maba »

Synes Neymar er god, har dog slet ikke niveau til at være verdensklasse i en europæiske liga endnu.

Han for mange mangler i hans spil, lidt som Alexis de første 2 år (men for satan hvor er han blevet vild)

Han smider for mange bolde med dårlige berøringer og førstegangs afleveringer. Så er jeg overasket over hvor ringe han er til at afslutte. Når man kigger på hans muskulatur på benene giver det måske mening, at manden ikke kan skyde mere en 10 meter
Så er jeg bare pisse træt af at se han falder hele tiden, rejs dig forhelvede op knægt du er ikke en ung ronaldo, men forhåbentlig ham der skal tage over når messi bliver gammel og træt.

Men har alligevel noget af det vi har mangler de sidste 2 år: Det direkte spil og hurtighed.

His time will come!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Brombi »

phpBB [video]

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Jaja vi har fattet at du ikke kan lide ham :roll:
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10083
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Brombi skrev:
phpBB [video]



Billede

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:Jaja vi har fattet at du ikke kan lide ham :roll:
Det har skam ikke noget at gøre med om jeg kan li' ham, det som er sikkert, hvorvidt hvad jeg kan lide, er at jeg synes godt om Key & Peele ;)

Mit forhold til Neymar har i øvrigt ikke så meget med hans formkurve eller manglende målfarlighed, bevares, det samme skete jo for Alexis. Men der hvor Alexis adskiller sig fra Neymar, er hans attitude på banen. Det som gør at jeg ikke afskriver Neymar, er hans deltagelse i mål. Han er direkte involveret 25 mål i denne sæson (alle turneringer), hvilket må siges at være en ok statline i sin første sæson i sit første år i europæisk fodbold. Men som sagt er det attituden som skal forbedres, resten kommer sikkert med erfaring :)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Finno! Jeg vil give dig ret i at hans form desværre har været faldende og han har udvist lidt mangel på gejst! Så jeg er sgu enig med dig ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8363
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Michman »

Er du gal, jeg så først nu her hvordan Neymar spillede.. Hold da kæft hvor var det flot fodbold.. Jeg er fandme glad for at se ham vise sit talent..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Heartbreaker »

I came...
phpBB [video]
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Skydefinten »

Billede

Til orientering havde jeg flere mål for min klub i den alder. Måske et lavere niveau, måske.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 46 gæster