Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af klogfyr »

Jeg så første halvleg og er helt enig. Han var meget mere beslutsom og selvsikker i hans foretagender. Han så ud til at være meget mere tilpas end hos os. Jeg ved sgu ikke om det er fordi han hele tiden leder efter Messi, når han spiller hos os. Jeg synes flere gange han vælger at spille til messi, selvom der er andre spillere i bedre position at spille.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af zqa »

Han spillede glimrende (som han altid gør for Brasilien). Han brændte dog som altid også en eller to oplagte scorings muligheder.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Michman »

Jeg så kampen igår. Jeg er bare rystet over hvor dårlige Argentina var i alle spillets facetter. Di Maria var HELT HELT væk. Så godt et angreb på papiret også er det bare så lort. De får nok ny træner efter næste kamp lige gyldigt hvad der sker. For der har de nogle måneder til at få et nyt system på plads..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

Michman skrev:Jeg så kampen igår. Jeg er bare rystet over hvor dårlige Argentina var i alle spillets facetter. Di Maria var HELT HELT væk. Så godt et angreb på papiret også er det bare så lort. De får nok ny træner efter næste kamp lige gyldigt hvad der sker. For der har de nogle måneder til at få et nyt system på plads..
Fodbold er sgu en flygtig sport. Argentina var verdens bedste landshold for mindre end 6 måneder siden, hvor de spillede drømmefodbold til Copa America. Nu er de i krise med chance for at misse VM.

:?: :| :? :eh:

Parla
Indlæg: 785
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Parla »

Michman skrev:Jeg så kampen igår. Jeg er bare rystet over hvor dårlige Argentina var i alle spillets facetter. Di Maria var HELT HELT væk. Så godt et angreb på papiret også er det bare så lort. De får nok ny træner efter næste kamp lige gyldigt hvad der sker. For der har de nogle måneder til at få et nyt system på plads..
Messi spillende træner

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Tolquhon »

Vores egen filmstjerne...
phpBB [video]

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Skydefinten »

Bastard...
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Skydefinten »

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg mente lige at Ronaldo skulle med. Så her er en mere.

Billede

Det er i øvrigt kun spillere med over 25 vellykkede driblinger. Og så selvfølgelig også Ronaldo.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

Adama Traores driblestats:
8,5 succesfulde driblinger per 90. min og 76% succesrate.

Det er godt nok kun over 948 minutter for Middlesbrough i Premier League, men det er stadig vanvittigt.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Jesni »

Blaugrana92 skrev:Jeg mente lige at Ronaldo skulle med. Så her er en mere.

Billede

Det er i øvrigt kun spillere med over 25 vellykkede driblinger. Og så selvfølgelig også Ronaldo.
Men hans rolle er vel hellere ikke længere af afdrible folk i samme grad som før, men mere at score målene som en rigtig gammeldags angriber, så det giver vel sig selv?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Jesni skrev:
Blaugrana92 skrev:Jeg mente lige at Ronaldo skulle med. Så her er en mere.

Billede

Det er i øvrigt kun spillere med over 25 vellykkede driblinger. Og så selvfølgelig også Ronaldo.
Men hans rolle er vel hellere ikke længere af afdrible folk i samme grad som før, men mere at score målene som en rigtig gammeldags angriber, så det giver vel sig selv?
Vi skal vist tilbage til Ronaldos allerførste sæson i Madrid, for at finde en udgave af Ronaldo der rent faktisk kunne finde ud af at drible. Men selv i den her situation, hvor han i langt højere grad bare er en afslutter end en der selv kan skabe noget, er det stadig ekstremt uimponerende at have 0,9 vellykkede driblinger per kamp med under 50% succesrate. Det er i samme territorium som André Gomes og Ivan Rakitic, der begge har lignet avancerede udgaver af Titus Bramble i denne sæson, for så vidt angår berøringer og driblinger.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2804
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af whidgee »

Blaugrana92 skrev:
Jesni skrev:
Blaugrana92 skrev:Jeg mente lige at Ronaldo skulle med. Så her er en mere.

Billede

Det er i øvrigt kun spillere med over 25 vellykkede driblinger. Og så selvfølgelig også Ronaldo.
Men hans rolle er vel hellere ikke længere af afdrible folk i samme grad som før, men mere at score målene som en rigtig gammeldags angriber, så det giver vel sig selv?
Vi skal vist tilbage til Ronaldos allerførste sæson i Madrid, for at finde en udgave af Ronaldo der rent faktisk kunne finde ud af at drible. Men selv i den her situation, hvor han i langt højere grad bare er en afslutter end en der selv kan skabe noget, er det stadig ekstremt uimponerende at have 0,9 vellykkede driblinger per kamp med under 50% succesrate. Det er i samme territorium som André Gomes og Ivan Rakitic, der begge har lignet avancerede udgaver af Titus Bramble i denne sæson, for så vidt angår berøringer og driblinger.
Vildt at Sisto ligger helt deroppe. Og så har det længe været på tide at droppe opfattelsen af Ronaldo som en dribler og tekniker..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Skydefinten »

Ved alderen 25 år.
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 60 gæster