Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Drake »

Paymar skal holde sig langt var fra os!!! :mad: Jeg håber det er sandt at han fortryder skiftet, men jeg tror ikke på det.

Hvis han skifter så ender han nok i RM, for han har vist at han ikke har nogen følelser for Barca.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Goaaal »

Alene på grund at hykleriet inde på madridista.dk, håber jeg at han skifter til Barca. Hvis der er en spiller de har storsvinet mens han spillede for Barca er det Neymar. Der var ikke de grimme gloser der ikke kunne sættes på ham. I det øjeblik der så viser sig en teoretisk mulighed for at han måske kan spille for dem, så skal jeg ellers lige love for der ikke er blevet sparet på roserne derinde. Virkelig patetisk. Ligeså patetisk som når man nu igen skal læse derinde at Ronaldo har fortjent B'dor næste år.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

Nej, nej og nej. Og hans lejr og ham selv ved sikkert også at døren er lukket.

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Alias-A »

Jeg har meget blandede følelser omkring det.
Lige så ussel en person som han viste sig at være, lige så fantastisk en spiller er han.
Ved nærmere eftertanke, så fortjener han ikke en chance mere, efter den måde han smuttede på...
93' Iniesta

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

!Option skrev:Der er vel næppe den store tvivl om at når Messi pga. alderen begynder at dale i niveau, at det så vil være Neymar som står som verdens bedste?
Hvorfor ikke? Jeg kan da sagtens være i tvivl, særligt fordi Neymar ikke virker som den mest professionelle spiller. Hvem ved, måske er Mohamed Salah endnu bedre i næste sæson. Måske skifter Dybala til et hold, der er bare lidt mere offensivt orienteret end Juventus er, hvor hans spidskompetencer for alvor kan udnyttes. Måske bliver De Bruyne også bare endnu bedre med alderen. Måske er det Mbappé, der bare fortsætter sin vilde udvikling. Neymar er 26. Han er ikke helt ung længere, og ret skal være ret: Den franske liga er altså ikke skræmmende. Neymar er helt sikkert - lige nu - den første i køen til at tage over når Messi og Ronaldos herredømme slutter, men han kan sagtens nå at blive overhalet. Det er slet ikke fordi, at der mangler oplagte kandidater.

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 921
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 175 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af !Option »

Blaugrana92 skrev:
!Option skrev:Der er vel næppe den store tvivl om at når Messi pga. alderen begynder at dale i niveau, at det så vil være Neymar som står som verdens bedste?
Hvorfor ikke? Jeg kan da sagtens være i tvivl, særligt fordi Neymar ikke virker som den mest professionelle spiller. Hvem ved, måske er Mohamed Salah endnu bedre i næste sæson. Måske skifter Dybala til et hold, der er bare lidt mere offensivt orienteret end Juventus er, hvor hans spidskompetencer for alvor kan udnyttes. Måske bliver De Bruyne også bare endnu bedre med alderen. Måske er det Mbappé, der bare fortsætter sin vilde udvikling. Neymar er 26. Han er ikke helt ung længere, og ret skal være ret: Den franske liga er altså ikke skræmmende. Neymar er helt sikkert - lige nu - den første i køen til at tage over når Messi og Ronaldos herredømme slutter, men han kan sagtens nå at blive overhalet. Det er slet ikke fordi, at der mangler oplagte kandidater.
Jeg er enig med dig i at der lige nu absolut ikke mangler kandidater, du nævner selv mange af dem. Men som du også selv siger så er der pt. ingen af som har vidst det samme niveau som Neymar.

Jeg er med på intet er givet på forhånd i forhold til udvikling af div. andre spillere, men Neymar er nu en gang den som lige nu ligger nærmest Messi :smile:
Rey Abi!

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af De La Barça »

Håber han bliver i PSG i mange år endnu. Orker ham ikke i Barça igen, men orker heller ikke at se ham i den hvide trøje.


Visca el Barça i Visca Catalunya

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15006
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Lopezzz »

Han kom til Barca fordi han lyttede til hans hjerte. Hans drøm var at spille for Barcelona og ingen andre klubber.
Det er noget som alle barca fans ønsker fra en spiller.
Men jeg tror at det hele startede med at vores tidligere præsident (læs idiot), Mr. fucking Sandro Rosell har fusket med Neymars kontrakt. Det har påvirket alle i Barcelona og specielt Neymar som blev straks svinet på de sociale medier. Jeg tror også at Neymar er uskyldig men han var ikke glad og han fik nok af Barca ledelsen.
Vi ved også godt hvor følsom Neymar er som person.
Han sikkert fortryder alt det her der er sket. Efter hans skifte kom han tilbage til Barcelona for at besøge hans venner, Messi og Suarez. De to sidstnævnte ved sikkert meget mere end vi gøre om Neymar og de rigtige venner er også dem der er bedst til at holde på hemmelighed.
Jeg tilgiver ham men hvis han skifter til Real (det tror jeg ikke på) så er han død :glad:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2804
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af whidgee »

Så lige i afstemningen på hjemmesiden at næsten halvdelen vil have Neymar tilbage hvis han siger undskyld. Det havde jeg ikke regnet med.

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Drake »

whidgee skrev:Så lige i afstemningen på hjemmesiden at næsten halvdelen vil have Neymar tilbage hvis han siger undskyld. Det havde jeg ikke regnet med.
Det havde jeg sgu heller ikke regnet med :-o :eek:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Ronaldinho »

Kom glad
Ronaldinho Gaúcho

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af De La Barça »

Neymar skulle, via hans far, have meddelt PSG at han ikke har tænkt sig at spille mere for klubben. En anden artikel på ABC.es melder at PSG sheikhen nu er rejst til Brasilien for at tale med Neymar.

https://www.sport.es/es/noticias/real-m ... sg-6680323

Real skulle være klar til at betale mellem €250 og €300 mio.

Gad vide hvad det ender med?

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

De La Barça skrev:Neymar skulle, via hans far, have meddelt PSG at han ikke har tænkt sig at spille mere for klubben. En anden artikel på ABC.es melder at PSG sheikhen nu er rejst til Brasilien for at tale med Neymar.

https://www.sport.es/es/noticias/real-m ... sg-6680323

Real skulle være klar til at betale mellem €250 og €300 mio.

Gad vide hvad det ender med?
Tillykke til Real.

Den er så sikker som amen, at Neymar allersenest 2019 er Real-spiller, hvis ikke i år. Men senest 2019 så har Perez hentet Neymar.

Ronaldo og Neymar ... Battle of the egos. Gad vide, hvordan det ender.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Med Ney bliver de sgu farlige, men man skal lige vente med rygterne lidt.

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Ponte »

MessiPogba skrev:
De La Barça skrev:Neymar skulle, via hans far, have meddelt PSG at han ikke har tænkt sig at spille mere for klubben. En anden artikel på ABC.es melder at PSG sheikhen nu er rejst til Brasilien for at tale med Neymar.

https://www.sport.es/es/noticias/real-m ... sg-6680323

Real skulle være klar til at betale mellem €250 og €300 mio.

Gad vide hvad det ender med?
Tillykke til Real.

Den er så sikker som amen, at Neymar allersenest 2019 er Real-spiller, hvis ikke i år. Men senest 2019 så har Perez hentet Neymar.

Ronaldo og Neymar ... Battle of the egos. Gad vide, hvordan det ender.
Begrund gerne din så sikre påstand på et meget løst rygte?
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 76 gæster