Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

Hvis ledelsen sælger Neymar for mindre end €220 mio, så kan de lige så godt gå af. Der er grænser for, hvor dum man må være.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Det er netop det, jeg tror, Hazard er villig til, hvis vores interesse virkelig er reel og ikke bare noget halvhjertet pis. Måske er bare for biased, fordi jeg er Barca-fan, men jeg tror, at enhver spiller, der har muligheden for at blive stjerne for enten Real Madrid eller Barcelona vil være tiltrækket. Også selvom du allerede er en stjerne i forvejen for en top 10-klub i verden. Men Barca og Real har bare en bestemt tiltrækningskraft på alle spillere. Messi synger efterhånden på sidste vers, hvad angår det her helt umenneskelige niveau, og så vil Hazard måske være 29 år, når den sørgelige tid med Messi som menneske indtræffer, og så er det hma, der skal være frontfiguren for Barcelona.
Jeg tror du undervurderer lysten til at være nummer 1. Vi ser det med ney (jaja penge spiller også en rolle). Når man kommer til barca så ved man at man vil være en af mange og messi er den klare nummer 1. Det er også der jeg er i tvivl med alexis men måske kan hans alder gøre at han begynder at tænke på at vinde noget mere.

Jeg vil gerne understrege at hazard ville være perfekt. Jeg ser det bare ikke ske.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17789
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Alt kan ske... Du så hellere ikke det her med Neymar ske, læ gere afvisende og først i dag begyndt at ridder med på bølgen om at han rent faktisk mpske allerede er godt på vej ud af klubben.

Messi kan da ikke skade hans muligheder. Havde Neymar lige lavet de mål han skulle I denne sæson udover hans vilde spil og hans assists så ville han bejle ligeså meget til et personligt trofæ som Messi. Han har haft chancerne til at lave målene...

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

emo
Indlæg: 17789
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af emo »

"The truth is, he doesn't know what to do and we have addressed it and helped...

"Everything depends on what he wants, he can go to any club in the world: PSG, Barcelona, Chelsea or Manchester City. The whole world wants him, but he needs to decide what his priorities are. What does he want? More money or more titles?" Piqué said.

"It's the same here in the US. There are players in the NBA who don't earn as much as they deserve in order to win titles. Sometimes you have to make decision in life that are based on you priorities," Pique finished.


Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:Alt kan ske... Du så hellere ikke det her med Neymar ske, læ gere afvisende og først i dag begyndt at ridder med på bølgen om at han rent faktisk mpske allerede er godt på vej ud af klubben.

Messi kan da ikke skade hans muligheder. Havde Neymar lige lavet de mål han skulle I denne sæson udover hans vilde spil og hans assists så ville han bejle ligeså meget til et personligt trofæ som Messi. Han har haft chancerne til at lave målene...

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Den eneste grund til at det her er ved at ske med neymar er en frikøbs. Det står ret klart.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17789
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Men i bund og grund har alle spillere en pris, alt og alle kan købes.

Den klausul gør ikke at han er mere utilfreds med sin løn i Barcelona? Den har været med til at bevise for os at en stor stor stor spiller kan tænke mere på penge end titler og præstige.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

PuyolErGud
Indlæg: 10771
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af PuyolErGud »

Men Neymar kan jo bare afvise, og så er den ikke længere, frikøbsklausul eller ej. Og en utilfreds Neymar vil heller ikke være ønskværdigt at have, selv hvis han ikke havde en frikøbsklausul.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

PuyolErGud skrev:Men Neymar kan jo bare afvise, og så er den ikke længere, frikøbsklausul eller ej. Og en utilfreds Neymar vil heller ikke være ønskværdigt at have, selv hvis han ikke havde en frikøbsklausul.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Jeg tror inderligt ikke, at Neymar er ulykkelig eller utilfreds som så. Jo, han virker som en noget festglad knægt, der gerne vil have nogle af sine nærmeste med sig, som er proffer såsom Lucas Moura, som han er rigtig gode venner med og Marquinhos og Dani Alves. Men jeg tror ikke, det er det, der har gjort det endelige udfald.

Jeg tror simpelthen bare, at vi er ude på et stykke land, hvor N£ymarPai bare har formået at tale sin søn til et skifte, fordi de vil blive belønnet på et uhørt økonomisk niveau. Både sønnen og faderen. Jeg tror bare at det er pengene, der har spillet en mere stor del i denne handel.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:
Det er netop det, jeg tror, Hazard er villig til, hvis vores interesse virkelig er reel og ikke bare noget halvhjertet pis. Måske er bare for biased, fordi jeg er Barca-fan, men jeg tror, at enhver spiller, der har muligheden for at blive stjerne for enten Real Madrid eller Barcelona vil være tiltrækket. Også selvom du allerede er en stjerne i forvejen for en top 10-klub i verden. Men Barca og Real har bare en bestemt tiltrækningskraft på alle spillere. Messi synger efterhånden på sidste vers, hvad angår det her helt umenneskelige niveau, og så vil Hazard måske være 29 år, når den sørgelige tid med Messi som menneske indtræffer, og så er det hma, der skal være frontfiguren for Barcelona.
Jeg tror du undervurderer lysten til at være nummer 1. Vi ser det med ney (jaja penge spiller også en rolle). Når man kommer til barca så ved man at man vil være en af mange og messi er den klare nummer 1. Det er også der jeg er i tvivl med alexis men måske kan hans alder gøre at han begynder at tænke på at vinde noget mere.

Jeg vil gerne understrege at hazard ville være perfekt. Jeg ser det bare ikke ske.
Ja, jeg kan sagtens se problematikken med at du ikke bliver nummer 1 på den korte bane, da Messi er den ubestridte stjerne. Jeg har bare en eller anden tro på, at så stort et ego har Hazard hellere ikke. Han virker ikke så flamboyant som Neymar, og han virker ikke så fremtræden som person som Cristiano Ronaldo, at det hele skal handle om ham. Han virker som en meget, meget stille og rolig person, der bare vil spille fodbold og så gøre lidt magi hist og her.

Det er måske lidt løst, men der virkede da ikke til at være noget problem med Hazards anseelse i truppen, da Drogba vendte tilbage til Chelsea. Enhver person ved, at Drogba var en leder og kongen af Stamford Bridge, og det gik da meget godt med en PL-titel det år. Men kan bare være mig, der prøver at finde enhver form for indblidning for, at Hazard er en medgørlig og forståelig person. Kan være han er en superkrukke bag gardiner.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:Men i bund og grund har alle spillere en pris, alt og alle kan købes.

Den klausul gør ikke at han er mere utilfreds med sin løn i Barcelona? Den har været med til at bevise for os at en stor stor stor spiller kan tænke mere på penge end titler og præstige.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Jamen det skal du være velkommen til at tro. Jeg tror ikke på det. De store klubber får flere penge og topspillere hænger ikke på træerne hvorfor de ikke sælger med mindre spilleren virkelig gør det klart at denne vil væk. Det så vi feks med verratti.

Omkring så er det svært at sige hvad det var blevet til hvis han ikke havde en frikøbs. Som det du lige har linket til tydeligt viser så ved han ikke hvad han vil. Men han bliver fristet da han ved at han kan købes. Det kunne være det var anderledes hvis den eneste måde han kunne komme videre på var at tage hårde midler i brug som strejke osv.

Men altså det er bare min lille teori om hvad transfermarkedet er ved at udvikle sig til. Jeg mener dog ikke at ney modbeviser det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Skydefinten »

Ney sat af til kampen. Smukt.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17789
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Super. Det rigtige at gøre...

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Vildt af valverde! Stærkt signal!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

Det er heller ikke en selvfølge, at vi skal have tre verdensklasse spillere i front. Vi har bare været pisse heldige med MSN, da det lige så godt kunne have været en fiasko.

Vi kan sagtens overleve med Suarez og Messi, hvis vi fik lidt kvalitet på midtbanen. Det her er slet ikke en katastrofe, hvis vi forvalter pengene rigtigt.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Raman93 »

Storken skrev:Det er heller ikke en selvfølge, at vi skal have tre verdensklasse spillere i front. Vi har bare været pisse heldige med MSN, da det lige så godt kunne have været en fiasko.

Vi kan sagtens overleve med Suarez og Messi, hvis vi fik lidt kvalitet på midtbanen. Det her er slet ikke en katastrofe, hvis vi forvalter pengene rigtigt.
Af nysgerrighed Storken, hvordan ville du forvalte pengene? Jeg ved du har kærlighed for Verratti og Thiago, men førstnævnte især ser meget usandsynlig ud. Og jeg tror ikke Thiago har planer om at vende tilbage.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 53 gæster