Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

Raman93 skrev:
Storken skrev:Det er heller ikke en selvfølge, at vi skal have tre verdensklasse spillere i front. Vi har bare været pisse heldige med MSN, da det lige så godt kunne have været en fiasko.

Vi kan sagtens overleve med Suarez og Messi, hvis vi fik lidt kvalitet på midtbanen. Det her er slet ikke en katastrofe, hvis vi forvalter pengene rigtigt.
Af nysgerrighed Storken, hvordan ville du forvalte pengene? Jeg ved du har kærlighed for Verratti og Thiago, men førstnævnte især ser meget usandsynlig ud. Og jeg tror ikke Thiago har planer om at vende tilbage.
Jeg ville gå efter Verratti og Coutinho, hvis jeg havde €220 mio. Jeg ville nok hellere have Dybala og Hazard end Coutinho, men det ville være latterligt dyrt.

Jeg er ligeglad om det realistisk med Verratti; alt burde kunne lade sig gøre for Barca.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg glæder mig til at se hvad der skal til før folk dropper drømmen om verratti...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Jeg glæder mig til at se hvad der skal til før folk dropper drømmen om verratti...
PSG burde overveje det, hvis vi sagde Verratti + €110 mio for Neymar. Det burde samtidig være rigeligt med €110 mio for Coutinho.

Jeg vil endda vove den påstand, at vi på kort sigt ville være bedre stillet med Coutinho og Verratti i forhold til Neymar. Det er muligt, at sidstnævnte ville være god at have om nogle år, men han vil nok stå i skyggen af Messi de næste par år.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tror stadig de vil sige nej. Verratti er mere værdifuld end de penge de kan spare på en evt ney handel. Det handler om at vinde cl for dem og deres chancer er markant større med verratti.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Jeg tror stadig de vil sige nej. Verratti er mere værdifuld end de penge de kan spare på en evt ney handel. Det handler om at vinde cl for dem og deres chancer er markant større med verratti.
Jeg tror nu nok, at de helst vil undgå at smide €220 mio for en spiller. Hvis penge var ligegyldigt for PSG, så havde de en bedre trup.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Problemet er bare at de er ved at gøre det. Det burde stå klart for de fleste at psg mener det seriøst. Og når man gør det så sælger man ikke sine bedste spillere.

Men det kan da være du har ret. Jeg tror bare ikke på det. Verratti smutter ikke før projektet falder fra hinanden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

Valverde må have svært ved at løbe med de nosser!

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Problemet er bare at de er ved at gøre det. Det burde stå klart for de fleste at psg mener det seriøst. Og når man gør det så sælger man ikke sine bedste spillere.

Men det kan da være du har ret. Jeg tror bare ikke på det. Verratti smutter ikke før projektet falder fra hinanden.
Jeg tror heller ikke det sker. Man ser ikke mange byttehandler nu om dage. Du har samtidig ret i, at PSG virker meget stålsat, når det kommer til at beholde Verratti.

Jeg tror vi ender med at købe Seri fra Nice eller Jorginho fra Napoli. Derudover virker Coutinho som et oplagt købt, hvis Neymar smutter.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Tror du det eller ønsker du det? For jeg tror virkelig ikke man er ude efter en kontrollerende midt. Jeg har en ide om at man vil have en boks til boks (Paulinho).

Jeg vil ikke blive overrasket hvis vi henter Paulinho og coutinho. Så kan ney også sidde i Paris og tude over sine venner i Barcelona.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Raman93 »

Fra Gerard Romero

#PlanPostNeymar contado en @tudirasrac1
El Barça quiere Coutinho, Paulinho, Di María y otro TOP player#mercato

#mercato contado @tudirasrac1
Paulinho es el jugador elegido cómo ya se ha dicho. El Barça lo quiere incorporar YA, pagará unos 40M

I følge ham betaler vi Paulinhos frikøbsklausul.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Ja det er blevet postet i en anden tråd. Heldigvis har romero ikke haft tjek på sine ting denne sommer.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Tror du det eller ønsker du det? For jeg tror virkelig ikke man er ude efter en kontrollerende midt. Jeg har en ide om at man vil have en boks til boks (Paulinho).

Jeg vil ikke blive overrasket hvis vi henter Paulinho og coutinho. Så kan ney også sidde i Paris og tude over sine venner i Barcelona.
Det ville muligvis være en anelse defensivt med Jorginho og Busquets samtidig. Seri ville give bedre mening, hvis man ser på hans nuværende rolle hos Nice. Han er nok mit bedste bud, hvis det ikke bliver Verratti.

Jeg ville hade et køb af Paulinho. Det ville nærmest gøre ondt i sjælen, hvis vi gik ned ad den vej.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe gør dig klar til at forkæle din sjæl. For den bliver snart voldtaget.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Hehe gør dig klar til at forkæle din sjæl. For den bliver snart voldtaget.
Jeg havde det på samme måde, da vi købte Suarez efter hans bideangreb. Det endte vel okay, så måske min sjæl overlever endnu en gang :glad:

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Problemet er bare at de er ved at gøre det. Det burde stå klart for de fleste at psg mener det seriøst. Og når man gør det så sælger man ikke sine bedste spillere.

Men det kan da være du har ret. Jeg tror bare ikke på det. Verratti smutter ikke før projektet falder fra hinanden.
Jeg tror heller ikke det sker. Man ser ikke mange byttehandler nu om dage. Du har samtidig ret i, at PSG virker meget stålsat, når det kommer til at beholde Verratti.

Jeg tror vi ender med at købe Seri fra Nice eller Jorginho fra Napoli. Derudover virker Coutinho som et oplagt købt, hvis Neymar smutter.
Apropos Jorginho? Hvilken type er han? Vidal-typen, der tonser fra felt til felt, som kan lidt af hvert og er målfarlig, eller er han en dygtig playmaker, der mestrer både de korte og lange afleveringer a la Xavi?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 85 gæster