Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af zqa »

Haha!
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Det er Diario Gol. Deres troværdighed matcher Michael Qureshis.

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5446
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Meget kan ske på 18 måneder for Neymar..

Se på Ronaldinho’s decline på 18 måneder fra at være verdens bedste til at forfalde i fest og farver..

Lad os se hvordan Neymar klarer sig.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2795
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af whidgee »

Michman skrev:Billede
Deres kilde er Diario Gol :mrgreen:

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Neymar is still hurting from the booing he received in mid-week from PSG fans & the club's representatives are worried about the situation, according to Le Parisien.
Fra Twitter.

Jeg begynder altså mere og mere at tro på den der idé med, at Real henter ham til sommer.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

DeanCassady
Indlæg: 1590
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af DeanCassady »

Jeg tror ikke, det sker allerede til sommer. Men jeg har lige siden PSG-skiftet været overbevist om, at han ender i Madrid. Forhåbentlig har han toppet til den tid.
Robert Zimmerman

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

Han kunne tage CR's plads i Madrid, hvis det er. Jeg er slet ikke i tvivl om, at han bliver mere hadet end Figo, hvis det sker.

Dobbeltspil, manipulation, grådighed, løgn, afpresning, diva attitude, barnlig adfærd på banen og et stort fuck you til klubben der gav ham alt. Så tager han til Paris, hvor han også er en lille bitch. Tager han så til Madrid? Puuuh.. Don't come to the Camp.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Kawhi »

Jeg synes at have læst et sted, at han er citeret for at sige at han vil til Madrid så snart CR er væk.

Det giver fin mening, da han jo vil være holdets ubestridte stjerne.

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana al vent »

Neymar vred sig ud af vores klør sidste sommer. Han ønskede at prøve noget nyt, og PSG ønskede at vise hele verden at de kan tiltrække verdens bedste spillere. En hisotirsk cocktail som forarvede hele fodboldverdenen. Særligt forhistorien med Barcelona som ihærdigt forsøgte at købe Verratti fra PSG, krydrer hele Neymar-handlen endnu mere. Verratti var en af de få spillere i verden der kunne styrke os, men pludselig klappede fælden og 1000vis af rygter om Neymar til PSG begyndte at fylde daglige forsider. Økonomisk troede vi at vi havde garderet os mod oliepenge, men PSG viste at de er farlige at danse med - hvert fald på transfermarkedet. Dette køb har vendt op og ned på alt hvad der hedder "billigt" og "dyrt" i fodbold. Det rammer som en bølge ALLE storklubber der nu vil kræve endnu mere for deres bedste spillere. Real Madrid har sparet godt op de sidste par transfervinduer, men de kommer desværre for sent. Deres penge rækker ikke til mere end en stjernespiller og Neymar bliver IKKE ham de køber. Det kan de ikke. For man får ikke PSG til at ligne en klub man bare kan hamstre fra. De viste de overfor Barcelona. Det kommer de også til at vise overfor Real Madrid. Neymar er bundet til den klub. PSGs omdømme og sportslige projekt afhænger af at de kan tiltrække og beholde en spiller som Neymar. Oliesheiken er ikke interesseret i at blive til grin. Og det bliver han heller ikke.
Jeg bløder Blaugrana

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Drake »

NeyNey skal bare holde sig væk fra vores klub for altid!!!!!!!!!!!! :mad: :mad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Kawhi »

@Blaugrana al vent

Jeg er bange for at du undervurderer RMs økonomi og tiltrækningsevne.

Enhver fodboldspiller bør vide at Barcelona og Real Madrid er de to klubber man tager til, hvis man vil spille på det højeste niveau i verden og vinde flest trofæer.

PSG er groft sagt kun tiltalende pga. deres lukrative lønninger. Det er også noget sludder at RM kommer for sent, hvis de vil have Neymar. Det kan godt være at de ikke får ham denne sommer, men det er altså ikke sværere end at RM betaler Neymar en pose penge for at han lader sin kontrakt løbe ud. Så tvinger han PSG til at salg.

RM har heller ingen problemer med at lønne ham. De havde mulighed for at give Mbappé en tårnhøj løn sidste sommer, men valgte at se bort fra ham, da det ville skabe splid i omklædningsrummet hvis uerfarne talenter skulle tjene mere end størstedelen af spillerne.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

PSG sælger stadig ikke. SÅ kan det godt være at Real kan betale ney for at denne lader sin kontrakt løbe ud men der vil immervæk stadig gå lang tid før et skifte går igennem.

Vi så det i sommers med veratti og det samme vil være tilfældet for real med ney. PSG er bare ikke til at tale med og de har så mange penge at de økonomisk kan være pisse ligeglade med alt. Så jo real kommer for sent.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Kawhi »

Piquénbauer skrev:PSG sælger stadig ikke. SÅ kan det godt være at Real kan betale ney for at denne lader sin kontrakt løbe ud men der vil immervæk stadig gå lang tid før et skifte går igennem.

Vi så det i sommers med veratti og det samme vil være tilfældet for real med ney. PSG er bare ikke til at tale med og de har så mange penge at de økonomisk kan være pisse ligeglade med alt. Så jo real kommer for sent.
Så bliver Neymar og far begge pigesure og laver uro i omklædningsrummet og i pressen. Hvis PSG også er ligeglade med dette, så er der ikke meget at gøre for Neymar - jeg tror bare ikke at de vil tillade hvad som helst.

Jeg ved godt at jeg lyder farvet, men jeg mener altså at Reals forretningsfolk har meget mere hjerne end vores egne folk.
Hvis RM formår at overbevise en spiller om at komme til Madrid, så går handlen som regel igennem i sidste ende...
Man skal ikke undervurdere Perez' forretningsevner...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster