Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Jurij skrev:Hej... jeg er vist tit lidt pessimistisk her på forum, så jeg må hellere fortsætte den gode stil.

Neymars talent er ikke til at overse, han kan noget med en bold, som ikke mange andre kan. Men... jeg har set 3 forskellige kampe med ham, og hver eneste gang var han fuldstændig usynlig og elendig. Jeg tillægger dette en tilfældighed. Jeg har blot tilfældigvis, set 3 forkerte kampe med ham. Samtidig er han 21 år, og han kun spillet i Brasillien, han har altså intet bevidst i Europa. Samtidig har vi Messi, Alexis, Pedro, Tello, Villa og Deulofeu. Vil Tello og Deulofeu få nok spilletid?

Min største irritation over Neymar, er ikke hans arrogance eller hans party attitude. Det er prisen. Den er for høj. Han ville til Barca, derfor kunne vi have fået ham gratis om et år. Hvorfor smide penge efter ham nu så?

Nå men, jeg er 100% sikker på, at han vil falde godt til, og gøre det rigtig godt. Jeg siger bare, han er ikke den nye Messi eller Pele, han er den nye Robinho eller Di Maria.
Vi gør penge for ham, fordi vi har brug for at få forstærket angrebet, det kan man vel ikke komme udenom? Træner-team samt den sportslig ledelse har så vurderet, at den nødvendig og tiltrængte forstærkning er Neymar. Hvis det så passer, at vi har fået ham for de 25-28 millioner euro, har ledelsen gjort et røverkøb af dimensioner.

Man kan godt have sin tvivl omkring, hvorvidt han kan slå til i Europa, om han passer til vorea spillestil, om han kan spille sammen med Leo, om han kan acceptere at det ikke
er ham men en anden som er den største stjerne på holdet. Jeg synes dog ikke, man kan brokke sig over at vi giver penge for ham.

Men ok, du erogså pessimist :)
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Daluigi »

Hvad gav Real eksempelvis for Coentrao?... Det er endnu et eksempel på overlegenhed i F.C Barcelona
Forumlegende

Afellay99

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Afellay99 »

Billede


Billede




hmmmm :cool: Tror Neymars kæreste har haft noget, at skulle forklare :cool:

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Så landede han i Barca. Det er rigtig godt, og nu kan man rette fokus mod de andre spillere, som man har i tankerne til truppen.




I øvrigt skal SuperPedro have tak for hans super opdateringer.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Skydefinten »

Tak til SuperPedo for at få handlen igennem!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Skydefinten »

SuperPedro...
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Daluigi »

Skydefinten skrev:Tak til SuperPedo for at få handlen igennem!
HAHAHAHA please sig mig, at det oprigtigt var en stavefejl? For så er det bare genialt!
Forumlegende

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Elbarca »

Fed nyhed at stå op til!

Det jeg ser mest frem til er det magiske spil vi tidligere har været vant til fra andre brassere som Dinho, Romario, rigtige Ronaldo og Rivaldo. Udover magien tror jeg også vi nu begynder at få tilkendt straffespark med de hurtige fødder, der sidder på Neymar.

Neymar, Messi, Alexis! --> Næsten for sexet

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Jurij »

Visca El Barca skrev:
Jurij skrev:Hej... jeg er vist tit lidt pessimistisk her på forum, så jeg må hellere fortsætte den gode stil.

Neymars talent er ikke til at overse, han kan noget med en bold, som ikke mange andre kan. Men... jeg har set 3 forskellige kampe med ham, og hver eneste gang var han fuldstændig usynlig og elendig. Jeg tillægger dette en tilfældighed. Jeg har blot tilfældigvis, set 3 forkerte kampe med ham. Samtidig er han 21 år, og han kun spillet i Brasillien, han har altså intet bevidst i Europa. Samtidig har vi Messi, Alexis, Pedro, Tello, Villa og Deulofeu. Vil Tello og Deulofeu få nok spilletid?

Min største irritation over Neymar, er ikke hans arrogance eller hans party attitude. Det er prisen. Den er for høj. Han ville til Barca, derfor kunne vi have fået ham gratis om et år. Hvorfor smide penge efter ham nu så?

Nå men, jeg er 100% sikker på, at han vil falde godt til, og gøre det rigtig godt. Jeg siger bare, han er ikke den nye Messi eller Pele, han er den nye Robinho eller Di Maria.
Vi gør penge for ham, fordi vi har brug for at få forstærket angrebet, det kan man vel ikke komme udenom? Træner-team samt den sportslig ledelse har så vurderet, at den nødvendig og tiltrængte forstærkning er Neymar. Hvis det så passer, at vi har fået ham for de 25-28 millioner euro, har ledelsen gjort et røverkøb af dimensioner.

Man kan godt have sin tvivl omkring, hvorvidt han kan slå til i Europa, om han passer til vorea spillestil, om han kan spille sammen med Leo, om han kan acceptere at det ikke
er ham men en anden som er den største stjerne på holdet. Jeg synes dog ikke, man kan brokke sig over at vi giver penge for ham.

Men ok, du erogså pessimist :)
Min pointe er godt opsummeret her:

http://www.goal.com/en/news/1717/editor ... ID=HP_BN_6
Genopbygning status: færdig.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af # 23 »

Tillykke med Neymar. Så må vi se, om han evner at leve op til det ekstrem umenneskelige hype, han har fået skabt sig.

Jeg må erkende, jeg er en anelse pessimistisk ved hans skifte. Jeg er bange for, at ham og Barcelona bliver et dårligt match, da Neymars spidskompetencer bliver svært at fremføre i Barcelonas boldskubberi og meget tålmodige spil. Måske prøver Tito at fravige sig fra filosofien om at være meget boldskubbende og heraf lave slangehugget til mere direkte fodbold til plads til individualistiske kvaliteter.

Neymar har talentet til at blive stort, men det bliver spændnede at se, om han har psyken til at håndtere den europæiske fodboldkultur. Alfa omega bliver, at Neymar kommer godt fra start. Hvis han får en elendig start, er jeg bange for, at han vil blive savet ned alle steder.

Jeg læste et sted, at Neymar har gjort krav på at få nummer 11. Gad vide, hvad de gør ved Thiago!
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Elbarca »

Naturligvis, Barca er ikke stedet for teknisk dygtige brassere lol. Vi flytter jo bare bolden fra den ene side af banen til den anden. Og vupti pludselig har vi vundet titler. Meget mærkeligt.

Vi skulle have gået efter boldmongoler fra england. De vil passe lige ind. :roll:

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af # 23 »

Elbarca skrev:Naturligvis, Barca er ikke stedet for teknisk dygtige brassere lol. Vi flytter jo bare bolden fra den ene side af banen til den anden. Og vupti pludselig har vi vundet titler. Meget mærkeligt.

Vi skulle have gået efter boldmongoler fra england. De vil passe lige ind. :roll:
I stedet for at køre en barnlig stil og ødelægge det høje niveau herinde ville det klæde dig at modargumentere i stedet for at gå i pige-mode og spille fornærmet. Læs hvad jeg skriver og derfra modargumentere fremfor at være dum teenager at høre på. Det var sgu da utroligt, at du hver evig eneste gang skal komme med det sædvanlige omgang bræk om engelske spillere. Hvori ser du, at jeg siger, I skal hente betonlebber fra engelske fodboldhold?

Hvor ser du også, at jeg negligerer jeres tekniske niveau? Hvor ser du, at jeg kun siger, at I skubber bolden? Hvori ser du flere ting? Tag dine briller af og mand dig op fremfor at ødelægge niveau.

Og for at smadre dit elendige indlæg mere, så er ingen af disse fortidsbrasilianere spillet under den nuværende taktik med møgmeget tika-taka, hvorfor også stjernen over dem alle Ronaldinho blev solgt, da han udover sin festlige person blev anset for ikke at udfylde den plads, der kræves i den filosofi grundet sine meget individualistiske træk.

Jesus Christ, et sørgeligt indlæg du får skabt dig, mand.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Elbarca »

Hahaha du skriver jeg er fornærmet? Læs lige dit eget bræk. Når du herinde som ikke barca fan, skriver fuldstændig uden filter, så forvent ikke meget den anden vej.

Jeg formår vel bare kort og kontant at gøre grin med dit mærkelige indlæg, hvor du skriver et teknisk vidunder ikke passer ind i spillet hos Barca. Når du skriver den slags , kan du ikke forvente jeg argumenterer på et højere niveau. Enten er du blank eller også bør du lige så vel mene at Messi heller ikke passer ind hos os.

Er det Neymars hurtighed (Tello) eller hans driblinger/kreativitet (Messi) du ikke kan forestille dig i Barca? Hvis du kan tænke så langt, så ved du vel at man også tilpasser sin spillestil efter de spillere man har?

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af # 23 »

Elbarca skrev:Hahaha du skriver jeg er fornærmet? Læs lige dit eget bræk. Når du herinde som ikke barca fan, skriver fuldstændig uden filter, så forvent ikke meget den anden vej.

Jeg formår vel bare kort og kontant at gøre grin med dit mærkelige indlæg, hvor du skriver et teknisk vidunder ikke passer ind i spillet hos Barca. Når du skriver den slags , kan du ikke forvente jeg argumenterer på et højere niveau. Enten er du blank eller også bør du lige så vel mene at Messi heller ikke passer ind hos os.

Er det Neymars hurtighed (Tello) eller hans driblinger/kreativitet (Messi) du ikke kan forestille dig i Barca?
Det er dig selv, der starter en bitch-fight fordi du endnu engang usagligt skriver noget værre lort af et indlæg. Utroligt man skal læse ofte sådanne usaglige indlæg fra din side af.

Jeg har på ingen måder kritiseret Barcelona. Jeg siger underforstået, at jeres stil er så indavlsagtigt, at selv dygtige spillere har svært ved at implementere sig i det. Og så hjælper det jo helelr ikke, at I har hentet en showpony som Neymar.

Hvor mange gange har man ikke hørt Xavi, Pep og andre udtale sig, at Crstiano Ronaldo ikke passer ind i Barcelonas stil? Og så henter I en ungdommelig kopi af ham. Neymar skal have plads at udfolde sig på. Barcelonas filosofi tillader på ingen måder at spillerne skal have individualistisk frihed. Se bare på Alexis Sanchez, der snørede den ene efter den anden i Italien og i Europa med diverse finter. Neymar er endnu mere showdreng end ham.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af rummenigge »

Jurij skrev:...
.
.
.
Min pointe er godt opsummeret her:

http://www.goal.com/en/news/1717/editor ... ID=HP_BN_6
Forstår godt din skepsis Jurij, og købet af Neymar er da også forbundet med større risiko, end når vi henter en spiller som har været vant til EU i en sæson eller mere (Romario, Ronaldo, Rivaldo, Ronaldinho, Dani).

Neymar er tilgengæld den brasilienske spiller med størst talent siden Ronnie. Han er vant til opmærksomheden pga hans super star status i Brasilien og så kommer han ind på et hold og en klub som fungerer. Dengang vi fik Riquelme som artiklen refererer til så var Barca som klub slet ikke så velsmurt en maskine som den er idag. De andre spillere som der refereres til var ikke gode nok og havde ikke talent nok.

Det her kan sagtens gå galt. Der hviler et stort ansvar på den tekniske stab og på Neymar selv. Hvis Neymar ikke bringer arbejdsdisciplinen med sig så failer han. Hvis han tilgengæld tilpasser sig og spiller for holdet så er potentialet enormt. Potentialet for at han kommer godt ud af det med Dani, Alexis, Messi, Thiago er også tilstede. Hvis T. Silva kommer så endnu bedre.

Jeg vil vove at påstå at hvis Neymar skal blive successfuld nu, når han allerede har super star status, og skal have ydmyghedshatten på, så er Barca det bedste sted/miljø for ham p.t.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster