Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af klogfyr »

Hvis PSG kommer i problemer med ffp, fordi der kommer skat oveni de 220 mio, så kan de give os Verratti plus 150-180 mio.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Det kan jeg simpelthen ikke se ske. Det er tydeligt at PSG vil frem og det kommer man ikke ved at sende en af sine bedste spillere videre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

Liverpool sælger ikke, hvis ikke vi går all in og byder 100+ mio. Coutinho bidrager stadigvæk ikke med nær så stor en farlighed og eksplosivtiet som Neymar gør. Vil det ikke næsten være ligesom, da Pep spillede Iniesta ude på venstresiden?
Dembele er fin, niveauet er dog ikke i nærheden af Neymar endnu, og han har også sagt at han vil fortsætte i Dortmund for nu.

100 mio for Griezmann synes jeg ikke lyder alt for dårligt, når Neymar går for 220+. Dertil kommer så bare, at han er loyal over for Atleti, jeg tror ikke han ville skifte til en anden spansk storklub, specielt når Simeone også bliver i klubben. Han ville ellers være en af mine favoritter til at erstatte Neymar. Griezmann, Hazard og Dybala. Alle tre ser pisse uoverskuelige ud lige nu.

Den sidste jeg lige kan komme i tanke om er Alexis. Arsenal og Wenger har sagt at de ikke sælger, ligemeget hvad. Alexis har dog selv sagt, at han gerne vil spille CL, han år tilbage af sin kontrakt, forholdet mellem ham og fansene er ikke lige det bedste i øjeblikket. Hvis han kan hentes til omkring 50-80 mio som rygterne går på, så skal det gøres. Jeg tror også at Arsenal og Wenger har langt større interesse i at sælge til udenlandske klubber, end City eller United.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

A$AP skrev:Liverpool sælger ikke, hvis ikke vi går all in og byder 100+ mio. Coutinho bidrager stadigvæk ikke med nær så stor en farlighed og eksplosivtiet som Neymar gør. Vil det ikke næsten være ligesom, da Pep spillede Iniesta ude på venstresiden?
Dembele er fin, niveauet er dog ikke i nærheden af Neymar endnu, og han har også sagt at han vil fortsætte i Dortmund for nu.

100 mio for Griezmann synes jeg ikke lyder alt for dårligt, når Neymar går for 220+. Dertil kommer så bare, at han er loyal over for Atleti, jeg tror ikke han ville skifte til en anden spansk storklub, specielt når Simeone også bliver i klubben. Han ville ellers være en af mine favoritter til at erstatte Neymar. Griezmann, Hazard og Dybala. Alle tre ser pisse uoverskuelige ud lige nu.

Den sidste jeg lige kan komme i tanke om er Alexis. Arsenal og Wenger har sagt at de ikke sælger, ligemeget hvad. Alexis har dog selv sagt, at han gerne vil spille CL, han år tilbage af sin kontrakt, forholdet mellem ham og fansene er ikke lige det bedste i øjeblikket. Hvis han kan hentes til omkring 50-80 mio som rygterne går på, så skal det gøres. Jeg tror også at Arsenal og Wenger har langt større interesse i at sælge til udenlandske klubber, end City eller United.
Det hele kommer an på hvordan valverde vil spille hvis ney smutter. Vil han fortsætte med at skabe fra kanterne eller vil han gå over til at støtte messi med spillere der afslutter fremfor at skabe.

Jeg ved virkelig ikke hvad pokker vi skal gøre. Jeg tror vi kan hente dembele, mbappe, coutinho og måske griezen (kun pga frikøbs). Hazard, verratti, dybala osv ser jeg ikke som muligheder (jeg har min lille teori omkring topspillere i topklubber).

Dembele og mbappe vil være kæmpe sats imo. De kan ligeså godt falde fuldstændig igennem og vil koste ufatteligt mange penge. Griezen og coutinho er nok lidt mere sikre men vi skal lave måden vi spiller på om da de ikke er nær så stærke 1 mod 1.

Jeg glemte alexis. IMO er han faktisk det åbenlyse valg - kan købes, kender klubben, kan skabe fra kanten og er virkelig god. Hvis man henter ham og et talent så burde vi ikke falde alt for meget i niveau. Det eneste jeg ser som et problem er om han vil være stjernen. For det vil han ikke være hos os.
Senest rettet af Piquénbauer lør jul 29, 2017 2:52 pm, rettet i alt 1 gang.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Jesni jeg ved virkelig ikke hvor du får det med tiki taka fra? Der er heller ikke noget der tyder på det i vores træningskampe indtil videre?
Han udtalte det ret tydeligt i et af sine første interviews, at han ville tilbage til den gamle barca-stil med en klar game-plan, der var fokuseret omkring midtbanespillere, som da han selv spillede. Det er ikke nødvendigvis 100% tiki-taka i dens ekstreme udgave, men det er en helt anden verden, end hvad Enriques direkte stil. Og boldbesiddende, roligt og meget tålmodigt spil er bare ikke det Neymar er skabt til.

Piquénbauer skrev:Jeg ved virkelig ikke hvad pokker vi skal gøre. Jeg tror vi kan hente dembele, mbappe, coutinho og måske griezen (kun pga frikøbs). Hazard, verratti, dybala osv ser jeg ikke som muligheder (jeg har min lille teori omkring topspillere i topklubber).
Mbappe er hovedløst at betale prisen for. Vi kan sagtens undvære Neymar, for vi har stadig Suarez og Messi som er vanvittige sammen, så der behøves ikke nødvendigvis store navne ind af hoveddøren for at få succes. Vi kunne jo starte med at få et sammenspillende hold igen, som vi ikke har haft under LE.
Senest rettet af Jesni lør jul 29, 2017 2:55 pm, rettet i alt 1 gang.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af klogfyr »

Piquénbauer skrev:Det kan jeg simpelthen ikke se ske. Det er tydeligt at PSG vil frem og det kommer man ikke ved at sende en af sine bedste spillere videre.
Det tror jeg heller ikke, men hvis de ikke kan købe Neymar uden at komme i problemer med ffp og Neymar selv vil væk, så er Verratti + 150-180 mio, den eneste forhandling jeg ville lave, hvis jeg var Bartomeu. PSG kunne så acceptere eller betale frikøb+skat og tage deres chancer med ffp. Take it or leave it.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Jesni skrev:
Piquénbauer skrev:Jesni jeg ved virkelig ikke hvor du får det med tiki taka fra? Der er heller ikke noget der tyder på det i vores træningskampe indtil videre?
Han udtalte det ret tydeligt i et af sine første interviews, at han ville tilbage til den gamle barca-stil med en klar game-plan, der var fokuseret omkring midtbanespillere, som da han selv spillede. Det er ikke nødvendigvis 100% tiki-taka i dens ekstreme udgave, men det er en helt anden verden, end hvad Enriques direkte stil. Og boldbesiddende, roligt og meget tålmodigt spil er bare ikke det Neymar er skabt til.
Jeg har set samtlige interviews og det husker jeg godt nok ikke. Og jeg synes virkelig heller ikke det virker sådan når man har set træningskampene. Det ligner meget mere luchos barca end peps. Men måske er det planen på sigt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

klogfyr skrev:
Piquénbauer skrev:Det kan jeg simpelthen ikke se ske. Det er tydeligt at PSG vil frem og det kommer man ikke ved at sende en af sine bedste spillere videre.
Det tror jeg heller ikke, men hvis de ikke kan købe Neymar uden at komme i problemer med ffp og Neymar selv vil væk, så er Verratti + 150-180 mio, den eneste forhandling jeg ville lave, hvis jeg var Bartomeu. PSG kunne så acceptere eller betale frikøb+skat og tage deres chancer med ffp. Take it or leave it.
Hvis Ney vil væk så skal han væk. Og PSG vil få problemer med FFP ligemeget hvad.

Klubben ved at PSG vil ende med at betale 330 mio i alt hvor ca 110 går til fransk skat. Jeg ville forsøge at tage så mange af de penge som overhovedet muligt. 300 mio og så sparer PSG lidt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Mbappe er hovedløst at betale prisen for. Vi kan sagtens undvære Neymar, for vi har stadig Suarez og Messi som er vanvittige sammen, så der behøves ikke nødvendigvis store navne ind af hoveddøren for at få succes. Vi kunne jo starte med at få et sammenspillende hold igen, som vi ikke har haft under LE.
Enig i mbappe. Det samme mener jeg egentlig også omkring dembele.

VI kan undvære ham hvis vi, som du siger, laver planen om. Hvis vi vil fortsætte med at spille som vi har gjort med ney så skal vi dog have klasse ind.

Alt afhænger af planen. Men jeg synes stadig vi står markant svagere uden ney.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

Det gør vi helt sikkert. Hans fart, eksplosivitet, udfordringer og direkte spillestil kan ikke erstattes af nogle andre. Det var hvad der fuldendte trioen oppe i front, prikken over i'et.

Valverde har dog ikke ligefrem indikeret, at der vil blive skiftet formation eller noget indtil videre. Det kunne ellers have været en mulighed at gå til at spille med wingbacks, Alba og Semedo på hver side. Tættere, snæver og mere kompakt midtbane med Leo som 10'er bag Suarez.

Her ville Coutinho måske også passe bedre ind. Det ser bare ikke sådan ud.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Ja det kunne være en mulighed, men nej det ser ikke ud til at vil ændre noget lige nu.

Jeg må indrømme at jeg er blevet endnu mere glad for vores lette sæsonstart for august bliver voldsom med nye spillere, taktiske ændringer mm. Vi må håbe at det hele hurtigt falder på plads for vi har ikke så mange sæsoner tilbage med den gyldne generation og det ville være ærgerligt at "spilde" en til.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Bager »

Hvorfor er der ikke nogen der nævner Kevin De Bruyne? Jovist, han er nok svær at gafle, men det overrasker mig at han ikke nævnes som en kandidat. Ham eller Griezmann ville være den bedste erstatning efter min mening.
Visca el Barca

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Jeg tror ikke på, at man kan købe Griezmann. Han forlængede og ville ikke smutte pga. Atletis situation, så hvorfor skulle han skifte? Og så til Barca?

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

For mig at se, er der 5 spillere: Coutinho, Mbappe, Dembele, Alexis og Dybala.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Bager skrev:Hvorfor er der ikke nogen der nævner Kevin De Bruyne? Jovist, han er nok svær at gafle, men det overrasker mig at han ikke nævnes som en kandidat.
Han ville da være helt solskoldet efter en halv uge i Barcelona
qepd

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Diabolito og 72 gæster