Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Kawhi skrev:Det er meget sjovt skrevet, men alle ved jo inderst inde at han som minimum var sluttet i top 5, hvis han ikke var blevet skadet 26. februar.
Tjo, tjaaaaa. Altså Barca-Neymar er i top 5 af verden, men PSG Neymar er slet, slet ikke i nærheden. Han er slet ikke på tæerne i den liga, fordi han på 40 procent kan alligevel lege rundt med dem, for man har set i CL, at når gamet er højt, så er han slet slet ikke på dupperne. Så kan du have nok så meget talent og kunnen, men du skal også vise det, når det gælder, og indtil videre i PSG, pånær den ene kamp mod Bayern sidste sæson, hvor de slog dem 3-0 i gruppespillet, har Neymar slet ikke været på det niveau, der forventes af ham internationalt set. Han var også overskygget af Coutinho under VM, men der var han nok også ude af kampform efter 3 måneder skade.

Neymar skal arbejde med sit mentale. Det er tydeligt det, der hæmmer ham, for ham i hopla er ustyrlig, mens ego er ved at brække nakken på ham.

Men det må også være svært at forholde sig til for os, når en spiller med sikkert støvlerne ikke bundet stadigvæk kan dominere den franske liga, men kun har en CL-kamp hver 3. uge, hvor PSG ofte bliver rigtigt testet.

Neymar skal have MAMBA-mentality. Vær en killer ligemeget om de møder Toulouse eller Liverpool.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Antimadridista
Indlæg: 9261
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Antimadridista »

Messi_DK skrev:Neymar er lidt overvurderet, dog en glimrende skuespiller!
sikke noget fis!

Messi_DK
Indlæg: 14
Tilmeldt: ons sep 19, 2018 6:11 pm

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Messi_DK »

MessiPogba skrev:
Kawhi skrev:Det er meget sjovt skrevet, men alle ved jo inderst inde at han som minimum var sluttet i top 5, hvis han ikke var blevet skadet 26. februar.
Tjo, tjaaaaa. Altså Barca-Neymar er i top 5 af verden, men PSG Neymar er slet, slet ikke i nærheden. Han er slet ikke på tæerne i den liga, fordi han på 40 procent kan alligevel lege rundt med dem, for man har set i CL, at når gamet er højt, så er han slet slet ikke på dupperne. Så kan du have nok så meget talent og kunnen, men du skal også vise det, når det gælder, og indtil videre i PSG, pånær den ene kamp mod Bayern sidste sæson, hvor de slog dem 3-0 i gruppespillet, har Neymar slet ikke været på det niveau, der forventes af ham internationalt set. Han var også overskygget af Coutinho under VM, men der var han nok også ude af kampform efter 3 måneder skade.

Neymar skal arbejde med sit mentale. Det er tydeligt det, der hæmmer ham, for ham i hopla er ustyrlig, mens ego er ved at brække nakken på ham.

Men det må også være svært at forholde sig til for os, når en spiller med sikkert støvlerne ikke bundet stadigvæk kan dominere den franske liga, men kun har en CL-kamp hver 3. uge, hvor PSG ofte bliver rigtigt testet.

Neymar skal have MAMBA-mentality. Vær en killer ligemeget om de møder Toulouse eller Liverpool.
Enig.

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Kawhi »

MessiPogba skrev:
Kawhi skrev:Det er meget sjovt skrevet, men alle ved jo inderst inde at han som minimum var sluttet i top 5, hvis han ikke var blevet skadet 26. februar.
Tjo, tjaaaaa. Altså Barca-Neymar er i top 5 af verden, men PSG Neymar er slet, slet ikke i nærheden. Han er slet ikke på tæerne i den liga, fordi han på 40 procent kan alligevel lege rundt med dem, for man har set i CL, at når gamet er højt, så er han slet slet ikke på dupperne. Så kan du have nok så meget talent og kunnen, men du skal også vise det, når det gælder, og indtil videre i PSG, pånær den ene kamp mod Bayern sidste sæson, hvor de slog dem 3-0 i gruppespillet, har Neymar slet ikke været på det niveau, der forventes af ham internationalt set. Han var også overskygget af Coutinho under VM, men der var han nok også ude af kampform efter 3 måneder skade.

Neymar skal arbejde med sit mentale. Det er tydeligt det, der hæmmer ham, for ham i hopla er ustyrlig, mens ego er ved at brække nakken på ham.

Men det må også være svært at forholde sig til for os, når en spiller med sikkert støvlerne ikke bundet stadigvæk kan dominere den franske liga, men kun har en CL-kamp hver 3. uge, hvor PSG ofte bliver rigtigt testet.

Neymar skal have MAMBA-mentality. Vær en killer ligemeget om de møder Toulouse eller Liverpool.
Helt enig.

Selv om Ligue 1 er et par niveauer under La Liga, så synes jeg dog stadigvæk at Neymar præsterede på et højt niveau sidste sæson. 19 mål og 13 assists på bare 1788 minutter i Ligue 1 imponerer i hvert fald mig.

Han kan selvfølgelig ikke nøjes med kun at levere mod små hold, hvis han vil i betragtning til de individuelle priser.
Ud over hjemmekampen mod Bayern i CL, så synes jeg også at han leverede en rigtig god præstation, da PSG var på besøg på Bernabeu.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5499
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 576 gange
Blevet takket: 562 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SpillerSomMESSI »

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/barca ... lbage.html

1) Han bør ikke komme til at koste 222 Mill Euro.
2) Blir han ikke 28 her til sommer? Hvis han har den Brasilianske syge så er det vel ca herfra det begynder at gå nedad?
3) Passer hans personlighed til Barca?
4) Jeg giver intet for punkt 1-3 hvis han kommer til sommer,,, jeg savner ham - kom gerne!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Antimadridista
Indlæg: 9261
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/barca ... lbage.html

1) Han bør ikke komme til at koste 222 Mill Euro.
2) Blir han ikke 28 her til sommer? Hvis han har den Brasilianske syge så er det vel ca herfra det begynder at gå nedad?
3) Passer hans personlighed til Barca?
4) Jeg giver intet for punkt 1-3 hvis han kommer til sommer,,, jeg savner ham - kom gerne!

Til næste sommer vil han være 27:)

Derudover minder alt det her med Neymar, om en poppet, oprustet omgang aprilsnar..

Personligt tror jeg der er større chance for at Real rykker ned, end at Neymar igen kommer til at spille i Barca.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7269
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1894 gange
Blevet takket: 1127 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Dytrax »

Forestiller mig, hvis der er hold i rygterne, at Dembouz kommer til at indgå i den handel.


Men, jeg tror nu ikke på at det kommer til at ske. Ville hellere at Valverde skiftede til en anden klub :mrgreen:

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2588 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Drake »

Kommer ikke til at ske
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5499
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 576 gange
Blevet takket: 562 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Drake skrev:Kommer ikke til at ske
Nej det tror jeg nu heller ikke. Men jeg tror da at Neymar gerne vil tilbage.

Det vil bare være urealistisk i forhold til at forhandle med PSG, og også den måde han forlod os på.

Jeg tror nu at hvis det skete så ville Suarez blomstre op igen og få meget mere plads og langt mere at arbejde med, i stedet for, som nu: "bare luk Messi ned" så er det slut med forsyningerne til Suarez.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Antimadridista
Indlæg: 9261
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:
Drake skrev:Kommer ikke til at ske
Nej det tror jeg nu heller ikke. Men jeg tror da at Neymar gerne vil tilbage.

Det vil bare være urealistisk i forhold til at forhandle med PSG, og også den måde han forlod os på.

Jeg tror nu at hvis det skete så ville Suarez blomstre op igen og få meget mere plads og langt mere at arbejde med, i stedet for, som nu: "bare luk Messi ned" så er det slut med forsyningerne til Suarez.

Det lader til at de catalanske medier mener der er noget om snakken...!!

Hvis det skulle komme ned til de her 220 M€, vil jeg mene at Neymar af egen lomme, skulle betale omkring en tredjedel. Så er han velkommen imo:)

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af LeoMessi »

De her rygter vil åbenbart ikke stoppe og jeg er så småt ved at tro på, at han rent faktisk har fortrudt sit skifte. Det virker lidt som at han keder sig i Paris, det er den fornemmelse jeg får når jeg ser ham spille for dem.

At se Neymar tilbage i La Liga ville være en fryd, selv hvis det betød at han hun skulle til FC Barcelona. Der er simpelthen brug for flere store 'personligheder', eftersom at Cristiano er smuttet og Messi ikke har så lang tid tilbage igen.

Neymar til FC Barcelona og Hazard til Real Madrid her til sommer ville være spændende og helt sikkert give ligaen et boost.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

Vi er seriøst nogle cucks hvis vi betaler 220. Hvad med at give Malcom noget spilletid, give Dembouz nogle flere startere, finde ud af noget med Suarez, få styr på forsvaret etc. Spil da Coutinho til venstre så? Coutinho var bedre end Neymar til VM. Vi har mange problemer, og Neymar er ikke løsningen, også selvom det kunne være spændende at få Neymar tilbage i La Liga.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5499
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 576 gange
Blevet takket: 562 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Tello skrev:Vi er seriøst nogle cucks hvis vi betaler 220. Hvad med at give Malcom noget spilletid, give Dembouz nogle flere startere, finde ud af noget med Suarez, få styr på forsvaret etc. Spil da Coutinho til venstre så? Coutinho var bedre end Neymar til VM. Vi har mange problemer, og Neymar er ikke løsningen, også selvom det kunne være spændende at få Neymar tilbage i La Liga.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Jeg er i princippet enig.. jeg mener heller ikke at vores pasningsspil passer til Neymar. Vi vil heller ikke få Demb og Malcom til at udvikle sig hvis Messi, Suarez og Neymar alle 3 er garanteret en startplads. Ydermere bør Coutinho - som du også nævner spille venstre kant.

Så ja, Neymar er ikke den vi har brug for.. med mindre man er villig til at sælge Demb og lade coutinho spille CM.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Neptun
Indlæg: 49
Tilmeldt: tors jul 26, 2018 11:28 am
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 1 gang

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Neptun »

Og indstille sig på, at Alba ikke får én cm at spille på. Nej tak til Neymar. Han må ligge som han har redt. Vi har jo ikke brug for ham.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Altså, Neymar er en spiller, der altid er god for minimum 20 mål per sæson. Om Alba så lægger op til 3 eller 12 mål bør i mine øjne ikke være så hamrende vigtigt. Som jeg ser det ville Neymars bidrag klart opveje det, som Alba nu engang måtte tabe i plads og frihed - og det er klart mere plads, end det er frihed Alba ville tabe, for Neymar tager mindst ligeså mange defensive løb, som Dembélé gør og nok i virkeligheden også flere.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 79 gæster