Thiago Alcantara

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Elbarca »

Han var nu tiltænkt at blive efterfølger for Pep og fik debut allerede under Cruyff. Men 3 år senere blev han droppet af Van Gaahl som ville satse på Xavi, der fik en del kampe i den sæson.

Som jeg husker det havde De La Pena ikke et stabilt niveau. Han kunne gøre ting der var dobbelt så geniale som Thiago, men han var lige så ustabil i sine præstationer. Forskellen var blot at De La Pena skulle være the man, mens Thiago stod i skyggen af andre med playmaker evner.

SuperPedro

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af SuperPedro »

Guardiola's Bayern concede 4 goals in their first official game. Guardiola's Barcelona conceded for first time 4 in 41st game. [via mrchip]

phpBB [video]

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Heartbreaker »

Det eneste jeg fryder mig over, er at vi stadig er den eneste klub, som har vundet seks titler på en sæson. Ønsker kun Thiago og Pep det bedste.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Mkj 77 »

Gentleman finn slog mr swag.... puhaa, den havde jeg ikke set komme

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Brombi »

phpBB [video]


bedre version.. tror dog ikke at man skal lægge mere i det, det er meget normalt i de varme lande..

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:
phpBB [video]


bedre version.. tror dog ikke at man skal lægge mere i det, det er meget normalt i de varme lande..

Det ser sjovt ud. Jeg er ret sikker på, at han også giver den næste spiller en, produceren tager den bare ikke med. Som Jonas skrev i den anden tråd, han er en meget intens mand og viser sin kærlighed på en mærkelig måde.

Når vi er igang, lad os tage nogle af hans andre "intens" øjeblikke.

phpBB [video]


phpBB [video]


phpBB [video]


phpBB [video]


Kan nogen indsætte videoen hvor han slapper Abi?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Culé »

Lader til at Robben er Peps nye Cesc.

Mht. hvorfor han gør det, tror jeg helt sikkert at svaret ligger et sted mellem at sætte sig i respekt men samtidig være "uformel og tættere" på spillerne i mangel af bedre ordvalg.

phpBB [video]

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Visca El Barca »

Xavi: "Thiago made wrong decision? Time will tell, but he is extremely talented, so I think he'll perform well, no matter where he plays."
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

maba
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons feb 27, 2013 9:29 am
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af maba »

Jeg ved godt mange lige pludselig hader og snakker dårligt om Thiago og siger han slet ikke kunne bruges alligevel.

synes sq han laver nogle gode ting i denne video:



Lækker aflevering til Müller.

Håber Ligesom Cesc og Pique, at han kommer tilbage.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af A$AP »

Isco > Thiago.

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Culé »


Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Heartbreaker »

Shit happens when you party naked.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

amirjanzel

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af amirjanzel »

Jeg ved ikke, om det er blevet postet tidligere, men jeg faldt over denne gamle artikel.

http://www.101greatgoals.com/blog/thiag ... st-option/

"On Barcelona, Thiago told RAC1: “I wanted to feel valued and to play more. The club knew I wanted to leave, I waited for them to contact me, but they didn’t get in touch.”

And, on the supposed interest from David Moyes: ”Man United didn’t talk with me. Bayern was always my first option. Real Madrid tried to sign me? No comment.”

(It should be noted that Thiago’s father Mazinho was quoted this week saying there had been negotiations with Manchester United which suggests they simply hadn’t gone far enough for the Premier League champions to speak with the player himself.)

Finally, on returning to the Nou Camp, Thiago added: “Could I return to Barcelona one day? I would never close the door to Barça, the club gave me so much.”"

Hvad havde ledelsen gang i?

emo
Indlæg: 17789
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af emo »

Det er en tricky sag, fra begge parter. Ingen af dem er uden skyld for os fans.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Blaugrana92 »

Man kan godt pege fingre af ledelsen, men man kan så sandelig også pege fingre af Thiago? "I wanted to feel valued and to play more"? Åh, jeg brækker mig over sådan en kommentar. Du spillede i Barcelona, 3 af dine holdkammerater hed Xavi, Iniesta og Cesc og alligevel spillede du rigeligt med minutter. Det får ham til at lyde umoden og egocentrisk. Hvorfor skulle klubben i øvrigt have kontaktet ham, hvis de godt var klar over at han ville væk? For at overtale ham til at blive? Nej, du. Sådan spiller klaveret ikke. Hvis du ikke er en af vigtigste spillere og vil væk kan du sgu få lov til at smutte.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 38 gæster