Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Cesc har en hemmelig aftale på plads med Man Utd, inderst inde ønsker han at skifte til dem. Det er ham der opfordrer Man Utd til at byde på ham.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Elbarca »

United er i frit fald. Ingen spiller vil skifte til dem mere. Det andet Manchester hold kommer til at dominere fremover. Det var Ferguson, der holdte demi live de sidste år. Selv Arsenal ser ud til at have en mere lys fremtid.

Afellay99

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Afellay99 »

Kunne være så lækkert med en flop sæson fra Uniteds side. 90% af mine facebook venner er United fans. Det ville være lækker , at irritere dem konstant.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Sv: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af emo »

Hvem skulle så vinde?

For Flaxs og #23s skyld og til dels for Manders, ønske jeg United alt det bedste i den kommende sæson. Arsenal må gerne slå dem og Swansea, men kan ingen af de to vinde ligaen må United meget gerne.
Allez...

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Elbarca »

Afellay99 skrev:Kunne være så lækkert med en flop sæson fra Uniteds side. 90% af mine facebook venner er United fans. Det ville være lækker , at irritere dem konstant.
Måske blir det ikke helt flop i år, men jeg ser både Chelsea og City som meget større favoritter til titlen. Kan ærligt talt ikke se hvad der får United fans til at være positive omkring klubben nærmeste fremtid.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 4 - Francesc

Indlæg af # 23 »

Elbarca skrev:
Afellay99 skrev:Kunne være så lækkert med en flop sæson fra Uniteds side. 90% af mine facebook venner er United fans. Det ville være lækker , at irritere dem konstant.
Måske blir det ikke helt flop i år, men jeg ser både Chelsea og City som meget større favoritter til titlen. Kan ærligt talt ikke se hvad der får United fans til at være positive omkring klubben nærmeste fremtid.
Præcis, sådan ser jeg det også. City har forstærket sig meget, og har erstattet en elendig spiller som Barry, som altid spillede samtlige minutter med en dygtig spiller som Fernandinho. Navas bliver også en god spiller for dem, mens Mourinhos erfaring bliver stort for Chelsea.

United skal de kommende år indstille sig på at der kan være længere mellem snapsene. De sidste 2-3 år er det Ferguson, der har holdt holdet i livet. I år ser vi dens rette kvalitet, men hvis der ikke sker noget på den centrale midtbane der, hvor United er fuldstændig impotente, hvis man ser bort fra Carrick, så får United en meget svær sæson.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Elbarca »

Hvis de kunne lokke Bale og Gündogan, så ville det se lovende ud. Cesc mener jeg ikke passer til United og nægter at tro denne vil væk fra Barca. Problemet er dog at det ikke lader til spillerne, som tidligere ville til United pga klubbens historie, vil skifte i dag. Det er de store penge de skifter efter. Sådan har det vel altid været, nu har andre klubber bare flere.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 4 - Francesc

Indlæg af Flax_Generous »

Elbarca skrev:Måske blir det ikke helt flop i år, men jeg ser både Chelsea og City som meget større favoritter til titlen. Kan ærligt talt ikke se hvad der får United fans til at være positive omkring klubben nærmeste fremtid.
Bookmakerne har City, Chelsea og United mere eller mindre lige med Arsenal, Spurs og Liverpool et pænt stykke efter. Det synes jeg er meget fair. For det kan godt være, at Sir Alex er et stort tab og City og Chelsea har forstærket sig, men United var godt nok også meget langt foran de andre sidste sæson.

#23 er for øvrigt prinsessen af overdrivelser og overdramatiseringer - men det er en del af charmen.

Afellay99

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Afellay99 »

Har absolut intet imod United og har stor respekt for klubben. Men det bare det der med man har så mange venner der er United fans og de ikke ligefrem glade for Barca, så det ville virkelig være lækkert hvis de floppede :lol: Selvom 2 sejre i Champions league finalen mod dem også har hjulpet en del på håneretten, men det er efterhånden noget tid siden :sad:


Men som i også selv siger, så ser både City og Chelsea stærkere ud, ikke mindst pga tilgangen af Mourinho. Håber dog for alt i verden ikke det er ham der løber med mesterskabet.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 4 - Francesc

Indlæg af # 23 »

Elbarca skrev:Hvis de kunne lokke Bale og Gündogan, så ville det se lovende ud. Cesc mener jeg ikke passer til United og nægter at tro denne vil væk fra Barca. Problemet er dog at det ikke lader til spillerne, som tidligere ville til United pga klubbens historie, vil skifte i dag. Det er de store penge de skifter efter. Sådan har det vel altid været, nu har andre klubber bare flere.
Ja, jeg synes også umiddelbart Gündogan er bedre castet end Fabregas. Bale virker åbenbart urealistisk, da han kun vil til Real.

Men kan United hente Gündogan, er det et stort skridt for United at tage. HAn ville forstærke den svage midtbane betragteligt.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Afellay99

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Afellay99 »

Bebe > Bale.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af # 23 »

Afellay99 skrev:Bebe > Bale.
Der går først stadig 5 år endnu før Bebe rammer sit topniveau, når han fylder 28 år.. Derfor skal vi finde en midlertidig afløser i de fem år, som kan slå til og herefter se Bebe overtage showet.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Dramatik, dramatik, dramatik. Med fare for at der går for meget Man Utd i det i en P.L tråd, vil jeg da sige at jeg ikke kan se hvor denne Man Utd pessimisme kommer fra?

City har forstærket sig ja (hvis man da overhovedet kan sige det. I bund og grund har de mistet to rigtig gode angribere i Tevez og Balotellli, har hentet to som jeg vil mene er noget fra de to herrers niveau), plus en Fernanindho som er uprøvet. City har altså også brug for at forstærke sig, da de skal hente noget ind på Man Utd i forhold til sidste sæson, hvor Man Utd var 9 point og en hel masse mål bedre. De har, ligesom Man Utd, fået en ny træner. Hvem siger at Pellegrini er garant for succes?.


Dernæst har vi Chelsea. Folk går i selvsving over at Mourinho nu er tilbage, men jeg synes da det er mere risikabelt, end det er godt. Husk at Moruinho blev smidt ad h til af den samme mand, som genansætter ham. Med tanke på Romans ego og José ego, ligner det altså en grim ulykke. Alt er selvfølgelig rigtig godt lige nu, det er en honeymoon just nu. José opfører sig pænt og elsker alt og alle og er åben og imødekommende, lige nu. Helt uhørt er han endda blevet gode venner med Wenger. Vi ved dog alle, hvordan han er, når tingene spidser til, det hele ikke går efter hans hoved, hvordan vil han reagere? Mit gæt er, at han kaster sig over alt og alle igen. Så skal vi nok høre om, at han ikke fik den spillere han ønskede sig, at dommere er noget lort, at pressen og medier er klamme og hele dramaet. Tilsæt det med det faktum at Roman vil have flot spillestil, jeg tror det er mere realistisk at det ender i et brag af et åben skænderi, end at det hele bliver en kæmpe succes. Jeg ser ret tit de der ESPN programmer og life is a pitch, de fleste eksperter tror det her ender galt. Det er folk der har kendt José og Roman i lang tid, journalister der har rejst med dem på pre-season ture, har haft daglig gang i klubben. Ekepseret og tidligere spillere.

Man Utd er den samme trup som sidste år blev mestre, helt talentløse er de altså ikke. Selvfølgelig havde Sir Alex meget af æren, men Moyes er også en dygtig træner med en lang P.L erfaring og han virker som en der har autoritet og spillernes respekt. Taktisk er han dygtig, nu får han sig en trup med masser af talent og klasse. Havde Man Utd marginaler og held på sin side i nogle kampe sidste sæson, ja, det skal man have for at vinde et mesterskab, nogle vil mene det er dét der betegner et mesterhold.

I mine øjne er Man Utd favoritter til titlen. Jeg tror og håber de vinder mesterskabet, da der er færrest spørgsmålstegn ved dem, end der er hos Chelsea og City. Swansea på grund af Michu (han virker så nonchalant og ligeglad) og Spurs (fordi jeg altid har godt kunnet lide dem) kan ikke vinde mesterskabet, Man Utd all the way!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Lovebarca

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Lovebarca »

Visca El Barca skrev:Dramatik, dramatik, dramatik. Med fare for at der går for meget Man Utd i det i en P.L tråd, vil jeg da sige at jeg ikke kan se hvor denne Man Utd pessimisme kommer fra?

City har forstærket sig ja (hvis man da overhovedet kan sige det. I bund og grund har de mistet to rigtig gode angribere i Tevez og Balotellli, har hentet to som jeg vil mene er noget fra de to herrers niveau), plus en Fernanindho som er uprøvet. City har altså også brug for at forstærke sig, da de skal hente noget ind på Man Utd i forhold til sidste sæson, hvor Man Utd var 9 point og en hel masse mål bedre. De har, ligesom Man Utd, fået en ny træner. Hvem siger at Pellegrini er garant for succes?.


Dernæst har vi Chelsea. Folk går i selvsving over at Mourinho nu er tilbage, men jeg synes da det er mere risikabelt, end det er godt. Husk at Moruinho blev smidt ad h til af den samme mand, som genansætter ham. Med tanke på Romans ego og José ego, ligner det altså en grim ulykke. Alt er selvfølgelig rigtig godt lige nu, det er en honeymoon just nu. José opfører sig pænt og elsker alt og alle og er åben og imødekommende, lige nu. Helt uhørt er han endda blevet gode venner med Wenger. Vi ved dog alle, hvordan han er, når tingene spidser til, det hele ikke går efter hans hoved, hvordan vil han reagere? Mit gæt er, at han kaster sig over alt og alle igen. Så skal vi nok høre om, at han ikke fik den spillere han ønskede sig, at dommere er noget lort, at pressen og medier er klamme og hele dramaet. Tilsæt det med det faktum at Roman vil have flot spillestil, jeg tror det er mere realistisk at det ender i et brag af et åben skænderi, end at det hele bliver en kæmpe succes. Jeg ser ret tit de der ESPN programmer og life is a pitch, de fleste eksperter tror det her ender galt. Det er folk der har kendt José og Roman i lang tid, journalister der har rejst med dem på pre-season ture, har haft daglig gang i klubben. Ekepseret og tidligere spillere.

Man Utd er den samme trup som sidste år blev mestre, helt talentløse er de altså ikke. Selvfølgelig havde Sir Alex meget af æren, men Moyes er også en dygtig træner med en lang P.L erfaring og han virker som en der har autoritet og spillernes respekt. Taktisk er han dygtig, nu får han sig en trup med masser af talent og klasse. Havde Man Utd marginaler og held på sin side i nogle kampe sidste sæson, ja, det skal man have for at vinde et mesterskab, nogle vil mene det er dét der betegner et mesterhold.

I mine øjne er Man Utd favoritter til titlen. Jeg tror og håber de vinder mesterskabet, da der er færrest spørgsmålstegn ved dem, end der er hos Chelsea og City. Swansea på grund af Michu (han virker så nonchalant og ligeglad) og Spurs (fordi jeg altid har godt kunnet lide dem) kan ikke vinde mesterskabet, Man Utd all the way!
Jeg har sat 500 på United udenfor top 3. Som der tidligere bliver påpeget, er det også min vurdering at det ene og alene er fergie, der har holdt samme n på det de sidste 2-3 sæsoner. Spiller for spiller har de ikke holdet.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Lovebarca

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Lovebarca »

Dobbelt post

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 99 gæster