Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Kubala »

Om der er reelle intentioner fra Man Utds side af eller ej, så er det umuligt for Man utd at hente Cesc i dette transfervindue i hvert fald.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Michman »

Man U er tydeligvis i panik. Tror dog godt at de kan opgive at hente spillere i Barca.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Kubala »

Wazza skrev:
Kubala skrev:Om der er reelle intentioner fra Man Utds side af eller ej, så er det umuligt for Man utd at hente Cesc i dette transfervindue i hvert fald.
Det er der ingen af os som ved noget om. Man kan kun sige noget med sikkerhed i denne sag, hvis man enten er Fabregas' agent eller arbejder i toppen hos Man United eller Barcelona. Saa jeg haaber at du tager fejl :)
Denne Fabregas sag minder mig utrolig meget om Robin van Persie transferen sidste aar. Lige ind til det sidste, hvor det for alvor gik staerkt var der ingen tegn paa at Robin van Persie nogensinde ville ende i Manchester. Wenger afviste op til flere gange, at RvP ville komme til at spille for Man United.

Det kan sagtens vaere at Man United ikke faar Fabregas, da Barca helst ikke vil af med ham, men jeg tvivler staerkt paa at det er saa umuligt, som du mener.
Hvis det var saa umuligt, kan jeg slet ikke se hvorfor Moyes op til flere gange har udtalt sig og forholdt sig fortroestningsfuld i forhold til at det gaar i orden - senest idag.

Som sagt, jeg tror at United har set en aabning, siden de har indledt saa aggressiv en jagt paa ham, men det bliver en lang og sej kamp at faa ham til Old Trafford. Jeg tror at dette fortsaetter ind til sidste dag af transfervinduet.

Hvis Man Utd er klar til at give 70 mio euro, så kan det måske være, at Barca-ledelse vil snakke med Man Utd - ellers kan jeg ikke se det ske.



Edit: Flere herinde har jo skrevet, hvorfor det er umuligt, men du kan åbenbart ikke se det og fint nok, men det er umuligt.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Sv: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af emo »

Alt er muligt med penge. Hvor sandsynligt det så er, er en anden sag. Jeg tror ikke på den, da United ikke vil sprænge banken for Cecs, og Barcelona kan tillade sig at kræve en del for ham, da de ikke er en nødvendighed for dem at sælge, tværtimod.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Kubala »

Hvorfor er du så flabet? Jeg snakkede om grundene til - hvorfor det er umuligt. Jeg kan godt skrive grundene igen for dig, men flere herinde har været inde på det og så har Barca-ledelse op til flere gange sagt at han ikke er til salg.

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Ponte »

Wazza skrev:
Kubala skrev: Hvis Man Utd er klar til at give 70 mio euro, så kan det måske være, at Barca-ledelse vil snakke med Man Utd - ellers kan jeg ikke se det ske.
Edit: Flere herinde har jo skrevet, hvorfor det er umuligt, men du kan åbenbart ikke se det og fint nok, men det er umuligt.
I saa fald haaber jeg at United kigger andetsteds. For de 70 mio. euro ville man kunne koebe Gundogan samt have 30-40 tilbage som kunne smides i puljen efter Gareth Bale.

Haha, fordi nogle selvudnaevnte fodboldorakler paa det danske Barcelona forum fortaeller mig, at det er umuligt, skal jeg tage det for gode varer? Og hvis jeg ikke goer, er jeg bare en kegle? haha

Jeg har fulgt med i den her sag, og har laest udtalelserne fra folkene omkring FCB, men jeg ser det lige saa meget som at de har en dagsorden om at skrue prisen saa meget op som overhovedet muligt.
Denne transfer virker ikke saa umulig for mig, som i proever at faa det til at fremstaa. Det begrunder jeg ved at folk omkring Manchester United udtaler sig paa en maade, som ville vaere virkelig maerkelig hvis de allerede vidste at det er umuligt.
Så bare lige et spørgsmål Wazza:
Hvis du er så meget inde i sagen fra et United synspunkt, så ved du selvfølgelig også at Cesc har en klausul i sin kontrakt der for det første gør at Arsenal har forkøbsret på et aftalt beløb mellem Arsenal og os, som vurderes til at ligge på ca.30 mio euro. Gør Arsenal ikke brug af den snupper de 50% af et evt. overskud på et videresalg til tredjepart.
Synes du så selv det lyder realistisk at vi vil sælge en fundamental spiller for de 25-30 mio euro (189 mio kr.-227.000 mio kr.) i skyder afsted, når Arsenal kan snuppe ham for det samme og gør de ikke det, vil det jo betyde at vi så giver ham til jer "gratis"?
Så kan du jo selv regne ud om det er realistisk eller ej...., men alt det her vidste du jo godt i forvejen...

Derudover, byd løs, Cesc bliver her.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Kubala »

Wazza skrev:
Kubala skrev:Hvorfor er du så flabet? Jeg snakkede om grundene til - hvorfor det er umuligt. Jeg kan godt skrive grundene igen for dig, men flere herinde har været inde på det og så har Barca-ledelse op til flere gange sagt at han ikke er til salg.
Naar du ser bort fra alt hvad jeg skriver i mit indlaeg, og bare kommenterer det saaledes, er det klart at jeg ikke kan tage det 100 % serioest.
Kubala skrev:Om der er reelle intentioner fra Man Utds side af eller ej, så er det umuligt for Man utd at hente Cesc i dette transfervindue i hvert fald.
Du siger jo decideret: Jaja, det er flot kammerat, men mit ord er lov, saa bare drop diskussionen.

Mit ord er også lov. Det burde du vide. ;-)



Edit: Nu er jeg flabet.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Det ligner mission impossible, hvis man ser objektivt på det. Barca har kun 4 naturlige CM, hvor en af dem er et talent. Man har en Xavi som skal have flere og flere pauser, der er ikke rigtig folk ledige på marked, som kan forstærke truppen eller erstatte en mand af Cesc kaliber, samtidig med at han passer ind i klubbens filosofi. Man skal selvfølgelig ikke udelukke noget, men når spilleren direkte har udelukket et skifte, når klubben afviser et salg, når Wenger der har en klausul indbygget siger Cesc ikke vil skifte, kan jeg ikke se, hvor den åbning skulle komme fra? Man ved aldrig med Rosell og ledelsen, men hvorfor skulle han gøre sig mere upopulære hos fans, ved at afvise blankt?

Det ligner som om, at Man Utd bare håber på det bedste ved at byde og byde, måske i håb om at de på den måde kan skabe splid mellem spilleren og klubben? Gør dem usikker på hinanden?

Jeg kan dog ikke forstå, at folk herinde bliver sur over det Man Utd laver nu. Sådan har vi også opført os, det må vi lære at leve med. Jeg vil dog stadig sige, at det ligner spild af tid, men det må Man Utd selv om. De kunne godt ligne at de igen ikke får en spiller, som de ønsker. At endnu en Barca spiller vender tomlen ned ;-)
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Wazza skrev: Det er jeg naturligvis klar over, men jeg tror at du har glemt at Fabregas flyttede fra Arsenal for 2 aar siden, fordi han havde ambitioner om at vinde titler, og han var ikke tilfreds med holdets styrke. Siden har klubben saa solgt endnu flere profiler og er blevet svaekket yderligere. Men alt det her vidste du jo godt ;)

Der skal to til en tango, og hvis Fabregas ikke vil tilbage til Arsenal, kan de ikke stille saerlig meget op.
Alt dette afhaenger af hvad Fabregas vil. Hvis han vil vaek fra Barca, skal United nok faa fat i ham, men hvis det er sandt at han gerne vil blive, kommer han ikke til Old Trafford.

Jeg vaelger bare at tro at der har vaeret en aabning fra hans lejr siden Moyes bliver ved med at udtale sig om det, og han siger at han er fortroestningsfuld.

Jeg kan da slet ikke forstå det du skriver, når du samtidig klandrer folk herinde for blindhed og kalder dem orakler? Du siger Man Utd må have set en åbning, kan du fortælle mig hvorfra? Noget konkret og ikke en rødhåret skottes ord om, at han er fortrøstningsfuld? Cesc har afvist, flere gange endda, og noget så eftertrykkeligt, ledelsen har afvist, altså smækket med døren, ingen åbninger, ikke engang sprækker. Man har afvist blankt. Hvor kommer denne åbning fra?

Du har heller ikke forklaret hvorfor Barca skulle være villige til at slippe ham næsten gratis?

Sidst men ikke mindst. Jeg gætter på du har en bruger på oldtrafford.dk. Da i er jo så gode til at slå ned på alt Barca foretager sig, i er moralens vagtere derinde. Hvordan har du det med, at jeres træner og jeres ledelse på daglig basis kommenterer på en anden klubs spiller?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Hvem er Michael Nøhr fra bold.dk, som angiveligt er journalist og Barca fan?

Michael Nøhr, har du et profilnavn herinde, bekend kulør, da jeg gerne vil diskutere en lille smule med dig herinde ;-).

Du har yderst interessante pointer, synes jeg.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Kubala »

Jeg er pisse ligeglad med om Man Utd bliver ved med at byde eller ej. Jeg bliver heller ikke sur over det, men jeg ser det som tidsspild, da der er flere indikationer på at Cesc ingen steder skal hen og slet Man Utd, hvis rygtet om klausulen er sand.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

HVor skulle den åbning komme fra? Kan du gør det lidt mere konkret og præcist?

Cesc har afvist at skifte. Blankt afvist. Rosell som er noget upopulær har afvist et salg, fuldstændig afvist at lytte til et tilbud, ligesom hans ledelse også har gjort det. Kan du fortælle mig, hvor åbning skulle komme fra.

Man skal heller ikke undervurdere at der i professionel fodboldklubber er spin. Moyes tabte Thiago, efter at have gået benhårdt efter ham. Det giver derfor ekstrem meget mening, at give et indtryk til fans om, at man virkelig prøvede at hente en af de store. Især når man ved, at hans klub ikke vil sælge. På den måde kan man jo netop sige, se vi er villige til at bruge rigtig mange penge, men hans klub vil ikke sælge, ærgerligt.

Nu bliver vi nødt til at gå efter andre spillere. Spillere som de altid har haft som reelle transfermål.

Se bare her;
- Når man er interesserede i gode spillere, vil man gøre alt for at materialisere det, og det gør jeg
Og så siger han videre;
fortsætter Moyes, der samtidig slår fast, at United arbejder på en række andre handler.

- På nuværende tidspunkt kan jeg kun sige, at Ed arbejder hårdt på at få handlerne til at lykkes. Vi kan blot håbe på, at nogle af dem falder på plads inden længe.
Det ligner utrolig meget, at Cesc bare bruger som en slags manipulation. Det er da en god taktik, når det er tydeligt at folk hopper på det ;-) .

Hvis man absolut skal være en optimist (set fra Man Utd fans perspektiv), så kunne noget tyde på, at der Rosell og co. som har åbnet en dør, bedømt ud fra Moyes' udtalelser. Han siger f.eks.
- Som jeg forstår det, fik Ed (Woodward, red.) et svar på det første bud. Vi har budt for anden gang, men det er Ed, ikke mig, der tager sig af det, siger Moyes.
Den udtalelse kan man tolke på mange måder. Man kan sige at Barca og Rosell har afvist blankt, eller man kan sige at de har måske krævet flere penge og Man Utd derfor har sendt et bud nummer 2 afsted.
Senest rettet af Visca El Barca man jul 22, 2013 3:51 pm, rettet i alt 1 gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg kan heller ikke se en grund til at Cesc skulle vælge at tage til Man Utd, hvis han vælger Barca fra. Wenger er stadig i Arsenal, en mand som Cesc har kaldt en faderfigur. Når der er indbygget denne klausul, er det et tegn på at han har givet ham sit ord om, at han vil skifte tilbage til dem, hvis de vil have ham, i tilfælde af han vil skifte væk fra Barca. Jeg tror ikke han vil skuffe en mand som han har kaldt en faderfigur. Derudover er Man Utd jo ikke ligefrem Bayern og Moyes er ikke Pep ;-)
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Wazza skrev:
Visca El Barca skrev:Jeg tror ikke han vil skuffe en mand som han har kaldt en faderfigur. Derudover er Man Utd jo ikke ligefrem Bayern og Moyes er ikke Pep ;-)
Haha ja undskyld. Havde helt glemt at United er en lille klub. Måske vi skulle gå efter William Kvist istedet.
Sikke en ignorant kommentar.
William Kvist lyder som en god option, ellers er Felliani vel også ok?

Mission accomplished, jeg stak og det gjorde av. Du slog tilbage ;-)
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Kubala »

Flabethed på flabethed. Det skal nok blive sjovt med dig herinde. ;-)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 82 gæster