José Manuel Pinto Colorado

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Storken »

emo skrev:Nogle gange så er dit trolleri for åbenlyst! Wtf, Pinto har været en klasse mand for os, både i de kampe han har spillet men især hans tilstedeværelse i truppen! Jeg tror at han var en af de mest vellidte spillere.
Vellidt? Det er måske ikke min førsteprioritet for spillere i Barca. Pinto var en kæmpe hæmsko i de kampe han spillede. Han sejlede rundt, hvilket gjorde forsvaret usikkert.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af emo »

Sejler ikke mere end Ter Stegen! Pinto sejlede hvor han skulle sejlede men reddede det han skulle redde! En sand verdensmand!

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Storken »

emo skrev:Sejler ikke mere end Ter Stegen! Pinto sejlede hvor han skulle sejlede men reddede det han skulle redde! En sand verdensmand!
Jeg er godt klar over, at I synes han var cult. Det ændrer dog ikke på, at han slet ikke havde niveauet til Barca. Han var virkelig dårlig med fødderne, selvom det blev lidt bedre med tiden. Pinto virkede dog aldrig som typen der ville yde det ekstra for at blive bedre. Denne manglende vilje irriterede mig altid. Han var med på en badebillet, hvilket han udemærket var klar over.

Edit:
Ter Stegen har mulighed for at blive verdens bedste målmand en dag. Pinto kunne aldrig avancere videre end klassens klovn.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af emo »

Hvor er det typisk dig at skrive "I", du er den super tørre typer som ser fodbold som noget firkantet, ABCD.

Heldigvis er der mange med min opfattelse, at fodbold er meget meget mere end blot det firkantede spil, det er en helhed.

Pinto gjorde sit job, han havde ikke dem bedste sidste sæson, men han gjorde overordnet det han skulle!

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Storken »

emo skrev:Hvor er det typisk dig at skrive "I", du er den super tørre typer som ser fodbold som noget firkantet, ABCD.
Jeg ser hovedsageligt fodbold i fjernsynet, så jeg vil ikke afvise, at mit syn på fodbold er firkantet ;-)

emo skrev:Heldigvis er der mange med min opfattelse, at fodbold er meget meget mere end blot det firkantede spil, det er en helhed.
Billede

Jeg tænkte, at du ville synes den var meget sjov :)

emo skrev:Pinto gjorde sit job, han havde ikke dem bedste sidste sæson, men han gjorde overordnet det han skulle!
Vi må bare erklære os uenige.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af zqa »

Pis af, Pinto er konge!
#jesuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Heartbreaker »

Storken skrev:
emo skrev:Hvor er det typisk dig at skrive "I", du er den super tørre typer som ser fodbold som noget firkantet, ABCD.
Jeg ser hovedsageligt fodbold i fjernsynet, så jeg vil ikke afvise, at mit syn på fodbold er firkantet ;-)

emo skrev:Heldigvis er der mange med min opfattelse, at fodbold er meget meget mere end blot det firkantede spil, det er en helhed.
Billede

Jeg tænkte, at du ville synes den var meget sjov :)

emo skrev:Pinto gjorde sit job, han havde ikke dem bedste sidste sæson, men han gjorde overordnet det han skulle!
Vi må bare erklære os uenige.
Kommer til at tænke på Fargo nu. Var det meningen? :D
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Storken »

Heartbreaker skrev:
Storken skrev:
emo skrev:Hvor er det typisk dig at skrive "I", du er den super tørre typer som ser fodbold som noget firkantet, ABCD.
Jeg ser hovedsageligt fodbold i fjernsynet, så jeg vil ikke afvise, at mit syn på fodbold er firkantet ;-)

emo skrev:Heldigvis er der mange med min opfattelse, at fodbold er meget meget mere end blot det firkantede spil, det er en helhed.
Billede

Jeg tænkte, at du ville synes den var meget sjov :)

emo skrev:Pinto gjorde sit job, han havde ikke dem bedste sidste sæson, men han gjorde overordnet det han skulle!
Vi må bare erklære os uenige.
Kommer til at tænke på Fargo nu. Var det meningen? :D
emo havde rost serien i en anden tråd, så den var oplagt :-)

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af JonasV »

Jeg troede fiskene var en Find (N)emo-reference.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Guardiola »

JonasV skrev:Jeg troede fiskene var en Find (N)emo-reference.
*Ba-dum-tsss*

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Lopezzz »

Skør som altid :lol: ..derfor vi elsker ham haha

MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster