Pedro Rodríguez Ledesma

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Piquénbauer »

Hvilket leder mig til spørgsmålet; hvorfor har Lucho ikke brugt Pedro mere?
Fordi de andre var klar og er mindst et niveau over pedro? Vi var i en afgørende fase af sæsonen så selvfølgelig spiller man sine bedste spillere. Pedro havde chancen da suarez var ude og der var han altså ikke særlig god.
Nu spiller en af vores titelkronede La Masia-spillere for et andet tophold. Det er bare så mærkeligt med den ideologi for sammensætningen af truppen man foregiver at have i Barca.
Han er jo lige netop blevet erstattet af spillere fra la masia. Jeg forstår ikke hvorfor man er efter brugen af la masia når vi har mange rendende rundt derfra? Så kan man mene at de ikke er gode nok og der er bedre talenter som ikke bliver brugt men på et tidspunkt må man også begynde at stole på ledelsen og træneren. De bruger jo de spillere som de finder bedst (og som måske gør det bedre på nogle parametre som vi ikke kender til).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Bager »

Men Sandro, Munir, Deulefeo, Roberto og hvad de ellers hedder har ikke for alvor vist at de har niveauet til at være på førsteholdet. I Pedro havde man faktisk en hjemmelavet spiller som har niveauet. Og han er nu skiftet væk.

Med hensyn til spilletid har der så ofte været tidspunkter i kampene, hvor man sagtens kunne have kastet Pedro ind. Det kunne også være tidspunkter, hvor kampene har været afgjort, men hvor Pedro har kunne komme ind og pudse skarpheden lidt af, så han måske kunne have fået gang i scoring og selvtilliden.
Visca el Barca

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Piquénbauer »

Det havde pedro heller ikke før han fik chancen. Men det kræver så at man får chancen og det gør sandro, munir og rafinha nu. Så må vi se om de griber den eller om vi skal ud og købe en ny.

Jeg tvivler på at pedro ville stille sig tilfreds med 20 min her og 15 min der. Han ville gerne videre til en klub hvor han spillede mere. Det er han kommet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Daluigi »

Ledelsen evnede ikke at få de 30... lamt. Variabler er jeg ikke tilfreds med.
Forumlegende

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Skydefinten »

Puha, så lige Pedro i CFC-trøjen. Den står meget skidt til hans over-larve.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:Det havde pedro heller ikke før han fik chancen. Men det kræver så at man får chancen og det gør sandro, munir og rafinha nu. Så må vi se om de griber den eller om vi skal ud og købe en ny.

Jeg tvivler på at pedro ville stille sig tilfreds med 20 min her og 15 min der. Han ville gerne videre til en klub hvor han spillede mere. Det er han kommet.
Ja, jeg synes det minder om Bojan sagen. Bojan greb ikke chancen når han fik den.. og til sidst klagede han over spilletid. Når man ikke spiller godt når man får chancen, får man ikke mere spilletid. Det er simpelt. Sådan er situationen også med Pedro.

Selvom jeg elsker Pedro og synes han er mega sympatisk og likable, så er sandheden at han ikke har grebet chancen når han har fået den. Derfor fik han ikke mere spilletid.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Skydefinten »

Fløde-cesc: "Nu finder vi en anden Barca-angriber at nappe"
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Blaugrana92 »

Kæft, Pedro har egentlig nogle store ben.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Daluigi »

http://fcbarcelona.dk/Nyheder/pedro-mou ... kifte.html

Det her må siges for mig, at være det mest ulækre jeg har oplevet som Barca-fan. Fanme godt vammelt at læse, når man tænker på den måde Mou var på i Madrid! Ad ad ad.

Det er lidt ligesom den kæreste man bryder med, fordi det simpelthen ikke kan hænge sammen i hverdagen, hvortil hun så begynder at kneppe rundt med din ærkefjende... Man kan ikke undgå at føle en smule foragt for soen...
Senest rettet af Daluigi fre aug 21, 2015 1:57 pm, rettet i alt 1 gang.
Forumlegende

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Luis Enrique »

Han smækker med døren. Forhåbentlig er det - og det tyder det på - Pedro, der er noget galt med.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Michman »

Daluigi skrev:http://fcbarcelona.dk/Nyheder/pedro-mou ... kifte.html

Det her må siges for mig, at være det mest ulækre jeg har oplevet som Barca-fan. Fanme godt vammelt at læse, når man tænker på den måde Mou var på i Madrid! Ad ad ad.

Det er lidt ligesom den kæreste man bryder med, fordi det simpelthen ikke kan hænge sammen i hverdagen, hvortil hun så begynder at kneppe rundt med din ærkefjende... Man kan ikke undgå at føle en smule foragt for soen...

Lyder virkelig som om noget du har prøvet mate.. ^.. På en måde kan jeg godt forstå Pedro, han er for god til bænken, hvilket i sig selv naturligvis gør ham til en luksus back up, jeg ved ikke hvad planen er nu, men der skal fandme være en plan, håber virkelig på Nolito..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Daluigi »

Michman skrev:
Daluigi skrev:http://fcbarcelona.dk/Nyheder/pedro-mou ... kifte.html

Det her må siges for mig, at være det mest ulækre jeg har oplevet som Barca-fan. Fanme godt vammelt at læse, når man tænker på den måde Mou var på i Madrid! Ad ad ad.

Det er lidt ligesom den kæreste man bryder med, fordi det simpelthen ikke kan hænge sammen i hverdagen, hvortil hun så begynder at kneppe rundt med din ærkefjende... Man kan ikke undgå at føle en smule foragt for soen...

Lyder virkelig som om noget du har prøvet mate.. ^.. På en måde kan jeg godt forstå Pedro, han er for god til bænken, hvilket i sig selv naturligvis gør ham til en luksus back up, jeg ved ikke hvad planen er nu, men der skal fandme være en plan, håber virkelig på Nolito..
Jeg bebrejder ham ikke at skifte. Men at slikke røv på Mourinho - Det har jeg det stramt med, givet Mous fortid i Real.
Forumlegende

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Bager »

Enig. Hvordan man kan få sig selv til at sige som Pedro om Mourinho, efter hvad sidstnævnte eksempelvis gjorde ved Tito giver én en dårlig smag i munden. Og Cesc er jo bare en klam spiller. Han har ikke bare vendt os ryggen, men også hans - påståede - kære Arsenal. Magen til illoyal spiller skal man lede længe efter.
Visca el Barca

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Kubala »

Er det her virkelig så slemt?
”Han er en af de vigtigste årsager til, at jeg er her. Han ringede til mig flere gange og fortalte mig, at han havde brug for mig, for at gøre holdet stærkere” udtaler Pedro
Han har vundet titler de steder han har været og jeg glæder mig til, at spille under hans ledelse, og forhåbentlig vinde flere titler” fortsætter han.
Det andet citat er jo efter bogen, altså noget alle spillere siger, når de kommer til en ny klub, og det første citat fortæller bare, at Mourinho personligt henvendte sig og prøvede at overtale Pedro, hvilket så skete, som er forståeligt, for man vil som spiller gerne have sådan tiltro og tilsagn fra ens træner. Jeg synes ikke, at Pedro slikker røv eller noget, men fortæller vel bare sandheden i det første citat og i det andet er det jo sådan meget generelt udtalelse, som spillere kommer med, når de skifter klub.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Piquénbauer »

Han er en af de vigtigste årsager til, at jeg er her.
Hvis man siger det der som tidligere barcaspiller så vil det pisse en masse fans af. Og det helt forståeligt. Især når man tænker på at pedro selv var i klubben mens mou var i real og svinede alt og alle omkring barca.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster