Pedro Rodríguez Ledesma

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Culé »

Tolquhon skrev:Her er i hvert fald én fan, der bliver ked af at miste Pedro...

phpBB [video]
Ligger der seriøst en Aldi overfor træningsanlægget? :eek:

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Storken »

Bartomeu (president): "Pedro's last game? Not as far as I know. We didn't get any offer and the coach counts on him, he's a key player."
Der er godt nok mange nøglespillere på et hold nu om dage...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Blaugrana92 »

Det er jo noget vrøvl.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Michman »

Pedro er ganske enkelt for god til kun at være reservespiller i min bog. Dermed ser jeg gerne et salg selv om det gør ondt i mit Barca hjerte.. Ganske enkelt fordi han fortjener spille tid.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Har sagt det før og siger det gerne igen: Så kan I bare fucke af, Manchester United.
Man United are not willing to pay the 30M buyout fee of Barcelona winger Pedro (28). They value him at around 24M. [daily mirror]

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af JonasV »

Folk til Gamper var også søde til at råbe Peeeeeeeeeeedroooo, Peeeeeeeeeeeeedrooooooo - omend, de lidt glemte det da Rakitic hamrede sit langskud i kassen.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af kklaus »

Pedro: "Sports director says I said I want out? He shouldn't say that, I barely talked with him. I talked with the president and others."
Lidt mere:
Pedro: "This is a difficult situation for me, of course I wanted to start. I don't know what will happen, but I will always be a Barça fan."
Pedro: "Do I want to leave? The answer is 'No', but my situation is difficult. It's not about money, but about more playing time."
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Brombi »

Går ikke med til under 30 mil. Ellers skal Halilovic op!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Piquénbauer »

Halilovic er væk. Rafinha tager hans plads.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Daluigi »

30 og så kan de få ham. Fat det nu skøre Briter
Forumlegende

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Brombi »

Vi får et vanvittig pakket program med blandt andet VM for klubhold til december. Der skal roteres!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Brombi »

Fritte skrev:Hvornår slutter transfervinduet?
kl 00.00 1. september

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:Vi får et vanvittig pakket program med blandt andet VM for klubhold til december. Der skal roteres!
Problemet er bare hvem vi skal rotere så meget med? Hvis vi nu bare siger at Pedro er væk, og Rafinha sådan mere eller mindre erstatter ham, så står vi med følgende trup - dem i parentes er spillere, som jeg forventer kommer til at spille en mindre rolle:

Målmænd: Bravo, ter Stegen, (Masip)
Forsvarsspillere: Piqué, Mascherano, Mathieu, Bartra, Vermaelen, Alves, Alba, Adriano, (Douglas)
Midtbanespillere: Busquets, Rakitic, Iniesta, Roberto
Angribere: Messi, Neymar, Suárez, Rafinha, (Sandro, Munir)

Det er altså hvad vi har at arbejde med i efteråret. Bredden fra midtbanen og fremefter bekymrer mig altså noget. Hvis Rakitic eller Iniesta får en længere skade, så tvinger det også til at bruge en klart svagere mand på midtbanen og hvis vi nu bare siger at det så bliver Rafinha, så står vi til gengæld og er tvunget til at bruge enten Sandro eller Munir, når de tre forreste skal have et hvil. Det virker noget skrøbeligt, synes jeg. Især på midtbanen. Tænk engang hvis vi er nødt til at spille uden både Rakitic og Iniesta i en håndfuld kampe. Hvem skal vi så bruge? Roberto og Rafinha? Rafinha og så skubbe Busquets frem? Jeg er ikke vild med situation. Slet ikke.

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af FCBSOCI »

Blaugrana92 skrev:
Brombi skrev:Vi får et vanvittig pakket program med blandt andet VM for klubhold til december. Der skal roteres!
Problemet er bare hvem vi skal rotere så meget med? Hvis vi nu bare siger at Pedro er væk, og Rafinha sådan mere eller mindre erstatter ham, så står vi med følgende trup - dem i parentes er spillere, som jeg forventer kommer til at spille en mindre rolle:

Målmænd: Bravo, ter Stegen, (Masip)
Forsvarsspillere: Piqué, Mascherano, Mathieu, Bartra, Vermaelen, Alves, Alba, Adriano, (Douglas)
Midtbanespillere: Busquets, Rakitic, Iniesta, Roberto
Angribere: Messi, Neymar, Suárez, Rafinha, (Sandro, Munir)

Det er altså hvad vi har at arbejde med i efteråret. Bredden fra midtbanen og fremefter bekymrer mig altså noget. Hvis Rakitic eller Iniesta får en længere skade, så tvinger det også til at bruge en klart svagere mand på midtbanen og hvis vi nu bare siger at det så bliver Rafinha, så står vi til gengæld og er tvunget til at bruge enten Sandro eller Munir, når de tre forreste skal have et hvil. Det virker noget skrøbeligt, synes jeg. Især på midtbanen. Tænk engang hvis vi er nødt til at spille uden både Rakitic og Iniesta i en håndfuld kampe. Hvem skal vi så bruge? Roberto og Rafinha? Rafinha og så skubbe Busquets frem? Jeg er ikke vild med situation. Slet ikke.
Enig. Barca har et klassemandskab men målt på bredden er vi skrøbelige. Xavi er væk og Ini er oppe i årene og skal spares ind imellem. Selvom mange sikkert er uenige med mig, så erstatter man ikke bare to spillere som Xavi og Ini, som har hørt til blandt verdens allerbedste på deres positioner over en cirka 10 årig periode. I angrebet er vi uhyggelige, når NSM er klar, men de skal vel også spares af og til og/eller kan løbe ind i skader. MSN er så frygtindgydende en trio, at vores alternativer meget naturligt slet ikke holder samme niveau.

Måske skal vi bare erkende, at ulempen ved at have et så fantastisk hold, som vi har p.t., er at niveauforskellen ned til afløserne er stor?

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:
Brombi skrev:Vi får et vanvittig pakket program med blandt andet VM for klubhold til december. Der skal roteres!
Problemet er bare hvem vi skal rotere så meget med? Hvis vi nu bare siger at Pedro er væk, og Rafinha sådan mere eller mindre erstatter ham, så står vi med følgende trup - dem i parentes er spillere, som jeg forventer kommer til at spille en mindre rolle:

Målmænd: Bravo, ter Stegen, (Masip)
Forsvarsspillere: Piqué, Mascherano, Mathieu, Bartra, Vermaelen, Alves, Alba, Adriano, (Douglas)
Midtbanespillere: Busquets, Rakitic, Iniesta, Roberto
Angribere: Messi, Neymar, Suárez, Rafinha, (Sandro, Munir)

Det er altså hvad vi har at arbejde med i efteråret. Bredden fra midtbanen og fremefter bekymrer mig altså noget. Hvis Rakitic eller Iniesta får en længere skade, så tvinger det også til at bruge en klart svagere mand på midtbanen og hvis vi nu bare siger at det så bliver Rafinha, så står vi til gengæld og er tvunget til at bruge enten Sandro eller Munir, når de tre forreste skal have et hvil. Det virker noget skrøbeligt, synes jeg. Især på midtbanen. Tænk engang hvis vi er nødt til at spille uden både Rakitic og Iniesta i en håndfuld kampe. Hvem skal vi så bruge? Roberto og Rafinha? Rafinha og så skubbe Busquets frem? Jeg er ikke vild med situation. Slet ikke.
Så vi er faktisk enige :D Men ja, jeg ville nok også være ret utryg ved at have Rafinha og Roberto på midtbanen, hvorfor jeg også argumenterer for at Samper bl.a. skal op på førsteholdet, især i tilfælde af Iniesta og Rakitic skulle blive skadet. Selvom han er ung og uprøvet er jeg langt mere tryg ved Samper på midtbanen sammen med Busquets som DM. Han er hverken hurtig eller stærk, men han viser virkelig nogle gode tegn hvad angår fodbold IQ. Hvis vi sådan rigtig skal rotere synes jeg klart vi bør bruge b-holdsspillere.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster