Pedro Rodríguez Ledesma

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Toure

Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Toure »

Nu har vi et topic over 2 ud af de 3 nyankomne spillere fra 2. holdet. Men vi mangler den sidste:

,,Pedro er født på Tenerife, men skiftede til Barca i 2004 i en alder af 17 år. Efter at have spillet et par sæsoner på B-holdet, kom han i I sommeren 2008 med i sæsonforberedelserne med det bedste mandskab. Det gjorde han det så godt, at Guardiola rykkede ham op på 1. holdet.

Han er en hurtig og bevægelig angriber der kan spille alle positioner i forreste række, men han bruges mest på kanterne."

Men hvad synes i?
Billede
Senest rettet af Toure tirs jun 30, 2009 1:55 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 27 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af zqa »

Æmm.. Han har ikke rigtig spillet. Han gør det dog meget fint på Barca Atletic.
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 27 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Blaugrana92 »

Han spillede et par kampe i starten af sæsonen, hvor jeg faktisk synes han gjorde det rigtigt fornuftigt. Han viste at han er lynende hurtig på fødderne, og meget chancesøgende i sit spil. Men man må jo gå ud fra at han ikke har leveret godt nok til træningen, nu han ikke har været udtaget siden - men han kan jo stadig nå det! ;)

Toure

Re: 27 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Toure »

Ja, Pedro er faktisk kun 169 cm, og derfor burde det være en selvfølge at man er kvik på fødderne :P . Synes bestemt at han er god, men ved ikke rigtig om han er god nok til at være Barca-spiller i fremtid. Nåh, det må tiden vise...

Rivaldo10

Re: 27 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Rivaldo10 »

Pedro er en udmærket back-up at have, og tilmed ung, men jeg må sige, at jeg blev mere imponeret af Jeffren i sommers. Så gerne, at han blev rykket op på førsteholdet, da han virker som en meget spændende spiller.

Toure

Re: 27 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Toure »

FC. Barcelona skrev:Pedro er en udmærket back-up at have, og tilmed ung, men jeg må sige, at jeg blev mere imponeret af Jeffren i sommers. Så gerne, at han blev rykket op på førsteholdet, da han virker som en meget spændende spiller.
Uha, ja. Han imponerede også mig rigtig meget. Han er en teknisk vidunder, og han er tilmed kvik på fødderne - altså en rigtig Barca spiller, med meget talent. Det ser lovende ud for fremtiden!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 27 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af zqa »

Zinker skrev:
FC. Barcelona skrev:Pedro er en udmærket back-up at have, og tilmed ung, men jeg må sige, at jeg blev mere imponeret af Jeffren i sommers. Så gerne, at han blev rykket op på førsteholdet, da han virker som en meget spændende spiller.
Han er en teknisk vidunder,
Uhh, overkill......
#jesuisSheep

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 27 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

zqa skrev:
Zinker skrev:
FC. Barcelona skrev:Pedro er en udmærket back-up at have, og tilmed ung, men jeg må sige, at jeg blev mere imponeret af Jeffren i sommers. Så gerne, at han blev rykket op på førsteholdet, da han virker som en meget spændende spiller.
Han er en teknisk vidunder,
Uhh, overkill......
haha :D
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Toure

Re: 27 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Toure »

Han er fornuftig, ham Pedro. Jeg er fulstændig enig med ham. Lige nu er han ikke god nok til Barca, men med noget erfaring tror jeg han kunne blive en udemærket spiller. Så jeg synes bestemt han skal lånes ud til sommer. :)

EDIT: Flere kilder siger at Pedro skulle være på vej på låneaftale i Osasuna eller Deportivo la Coruña. Bestemt to gode klubber for ham, hvor jeg tror han får en god portion spilletid. Og så er det spilletid i La Liga, hvilket kun kan være en fordel, frem for at spille i Segunda.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 27 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Blaugrana92 »

Måske er dette sæsonen hvor Pedro slår igennem? Eller ikke helt igennem, men i hvert fald tilkæmper sig tilstrækkeligt med spilletid til at udvikle sig. Indtil videre har han da i hvert fald scoret en håndfuld mål! :)
Hvordan spillede han i går?

F.C. Barcelona

Re: 27 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af F.C. Barcelona »

Må si Pedro har imponert i pre-season! All honør, virker som han har tatt et nytt steg i riktig retning, lover godt for fremtiden. Blir en fin back-up denne sesonge, og med så mange kamper blir det nok meget med spilletid også tenker jeg.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 27 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af rummenigge »

Helt enig. Overraskende god start på sæsonen! Keep it up!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Toure

Re: 27 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Toure »

Pedro spiller nu i nr. 17. Derfor ville det være meget passende hvis i, moderatorsne, ændrede 27 til 17. Det ville gøre en verden til forskel.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 843
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 27 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Diabolito »

En verden til forskel ligefrem ?

Jamen kære Toure, hvis nu er jeg så flink at ændre det, kan du så ikke lige præcisere hvilke forskelle dette vil gøre, samt for hvem og hvad ?
El Señor de las Tartas

Toure

Re: 27 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Toure »

Diabolito skrev:En verden til forskel ligefrem ?

Jamen kære Toure, hvis nu er jeg så flink at ændre det, kan du så ikke lige præcisere hvilke forskelle dette vil gøre, samt for hvem og hvad ?
:lol:
Min vigtigste argumentering er pladsen som "27" fylder. Tallet "17" fylder en del mindre, og hvis du ændrede det, så ville siden blive meeeget hurtigere. Når jeg oplever at min computer hakker her på siden, så er jeg overbevist om, at det skyldes tallet "27", som vi må sige fylder ekstremt meget.

Min anden, og mindre væsentlige argumentering, er at vi skal beskytte sagligheden her på forum. Hvis folk kommer her, og ser at Pedro stadig har nr. "27" foran hans navn, så ville flygte væk. Det er bedre hvis forummet er korrekt frem for ukorrekt. Er du ikke enig?

Det var mine argumenteringer. Jeg håber at dette skræmmende "27"-tal bliver fjernet snarest muligt, og erstattet med et noget skønnere "17"-tal.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster