Pedro Rodríguez Ledesma

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Guardiola »

Ha ha.. skipper-skægget tror jeg faktisk ville klæ ham! Fra pedrito til pedrolding.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Guardiola »

Syntes også lige Pedro fortjener lidt kærlighed ved et youtube-klip:



Og så er hans mål mod Real og det fantastiske langskud i sidste kamp ikke engang med. Når man ser på klip, så ligner han jo en 400 mil. kr.'s mand. Og det er det eneste jeg har kunnet bedømme Suarez på, det får en til at overveje om Pedro måske er egnet til at overtage pladsen permanent.

Og så lige et sidste mulighed for et skæg tli Pedro. Holder dog ikke på samme måde som Chef's, men det gør filmen det er fra tilgengæld.

Billede

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af JonasV »

Guardiola skrev:Syntes også lige Pedro fortjener lidt kærlighed ved et youtube-klip:

Han fortjener i dén grad LÅÅÅVE. Sikke han er blomstret.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Bager »

Synes Pedro er en herlig spiller. Han er altid et frisk pust. Jeg forstår ikke helt, når man tænker på hvor god han har været i denne sæson, at man først har opdaget ham nu. Han har for længst bevist at han ikke er en døgnflue. I denne sæson har alting lykkes for ham, men når det kommer til at gå skidt for ham, så har han stadig en række kvaliteter at falde tilbage på. Han er lynende hurtig på fødderne, fremragende teknisk og har et godt blik for spillet. Han er virkelig en super tilføjelse til vores hold, især fordi han ikke ligner nogle af de andre offensive spillere vi har. Han er langt mere målsøgende end Xavi og Iniesta, løber en del mere for sine medspillere end Messi og Zlatan, og så har han et kæmpe løbepensum. Han er virkelig chanceskabende og har altid en vision i sit spil som er en fornøjelse at være vidne til. De videoer der postes herinde fortæller også at han er en fremragende afslutter.
Personligt synes jeg Pedro er undervurderet. Folk siger han aldrig bliver så god som eksempelvis Iniesta, men Pedro kan nogle ting som Iniesta aldrig kommer til.
Visca el Barca

Jbninc

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Jbninc »

Han kan hvertfald én ting, som Iniesta ikke kan. Holde sig (nogenlunde) skadesfri.

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af benjamin »

Jbninc skrev:Han kan hvertfald én ting, som Iniesta ikke kan. Holde sig (nogenlunde) skadesfri.
...og score mål :wink:
Stick to your guns.

Rivaldo10

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Rivaldo10 »

Sæsonens overraskelse i mine øjne både for FC Barcelona og, hvis man inkludere alle topfodboldklubber i Europa.

22 mål i 50 kampe for en fløj. Det er altså helt fantastisk, specielt når det er hans første sæson. Blev også den første spiller nogensinde til at score mål i alle 6 turneringer vi vandt.

Scorede mod Franco CF, 2 gange mod Inter og man kan blive ved. Og hvilke mål han har lavet i løbet af sæsonen. Scorede fra midten mod Depor, det sindsygt flotte mål mod Almeria, det i går osv osv. Det han lavede mod Shakthar i den europæiske super-cup, mod estudiantes i finalen osv osv.

klasse af en 22 årig, der var en nobody sidste år. og så når han samtidig slår henry af, en spiller der vel og mærke spillede en vild sæson sidste år gør det blot endnu mere imponerende.

Toure

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Toure »

Du har ret. Pedro har overrasket alt og alle i denne sæson, og jeg synes at han gør det fremragende for os. Synes også at han skal spille fast næste år. Hvorfor købe Torres, Agüero etc. når vi har PEDROOOOOO?

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Guardiola »

Pedro er seriøst for sej. Helt ærligt, så har han imponeret mig helt vildt i år. Var ved at sige mere end alle andre, men Messi er trods alt svær at komme udenom. Men Messis klasse vidste man allerede han besad.
Pedro - han er tordnet igennem i år.

Jeg håber virkelig han kommer med til VM, og jeg syntes i den grad han har fortjent det.
Han har utroligt kliniske afslutninger, og om det er højre eller venstre ben, er for ham ligemeget. Dertil yder han altid en kæmpe arbejdsinsats i kampene, han er tit nede og cleare ved forsvaret.

Og dertil skal lægges, at man aldrig ser en negativ attitude fra ham. Altid positiv. Altid ydmyg også over for sin rolle som indskifter. Han er virkelig et plus i truppen. Skulle jeg købe mig en Barca-trøje i år, skulle det være med Pedros navn. Det eneste han mangler, er et ordentligt overskæg der vil frem i verden. Kan ikke mindes andre fodboldspillere der har det, han ville være sikret kult-status.

eldurum

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af eldurum »

Pedro er med i spaniens brutto trup. Der skal dog sives nogen spillere fra, håber og tror ikke det bliver ham.

Toure

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Toure »

Altid sjovt at læse kommentarer først i trådene :D

Danielsan

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Danielsan »

Tillykke til Pedro som er med i den spanske VM trup :D

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Daluigi »

ja det er godt nok flot. Sikke en sæson han har haft.
Forumlegende

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af mathi »

Sjovt at han betragtes som egen avl når han først kom til klubben som 17-årig, men Cesc, der forlod Barca som 16-årig (og dermed har været i Arsenal siden da) også betragtes som et Barca produkt.

Jeg hælder umiddelbart til, at Barca ikke kan tage credits for Pedro hvis det er sådan det forholder sig :?

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af emo »

mathi skrev:Sjovt at han betragtes som egen avl når han først kom til klubben som 17-årig, men Cesc, der forlod Barca som 16-årig (og dermed har været i Arsenal siden da) også betragtes som et Barca produkt.

Jeg hælder umiddelbart til, at Barca ikke kan tage credits for Pedro hvis det er sådan det forholder sig :?
Pedro har været igennem Barcelonas ungdoms-system indtil for et år siden, må være 3-4 år mindst, ergo er han på den baggrund en Barcelona opfostret spiller.

Fabregas var i Barcelonas ungdoms-rækker i 6 år inden han smuttede, så ergo kan han også betragtes for at have fået sin grund-uddannelse i Barcelona. Ingen tvivl om at Arsenal har formet ham, men han er stadig en af "vores".

Sådan ser jeg på det. Men Arsenal har stor kredit for hans udvikling.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster