Pedro Rodríguez Ledesma

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

anolacrabcf

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af anolacrabcf »

Selvom Rommedahl stadig er hurtig har han ikke den hurtighed han havde for et par år tilbage, da var han vel en af de aller hurtigste i europa, nu hvor han har mistet sin sin hurtighed kan man se han ikke havde ret meget andet end den, synes virkelig han er faldet i niveau de seneste landskampe, jeg mener simpelthen man burde give andre spillere chancen eller ihvert fald begynde at kigge på en mulig afløser med tiden

anolacrabcf

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af anolacrabcf »

Mit største problem med Pedro, er at han ikke er god nok til at udfordre sin direkte modstander. Når Messi bliver dækket op af 2, ja nogen gange 3 mand, ville det være rart med en venstre side der også kunne skabe noget selv. Jeg må dog rosse Pedro for hans arbejdsiver, og det er vel også den der gør at han holder Jeffren ude på bænken, for jeg mener faktisk at Jeffren er bedre til at udfordre, men han arbejder ikke ligeså godt i generobringsspillet

cwith

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af cwith »

anolacrabcf skrev:Jeg må dog rosse Pedro for hans arbejdsiver, og det er vel også den der gør at han holder Jeffren ude på bænken, for jeg mener faktisk at Jeffren er bedre til at udfordre, men han arbejder ikke ligeså godt i generobringsspillet
Jeffren er slet ikke så god som Pedro. Jeg vil give dig ret i at han er bedre til de direkte udfordringer men det er også det eneste. Pedro laver meget sjældent fejl, på trods af at han er forholdsvis uerfaren og jeg er faktisk overrasket over hans præstationer den her sæson.

Rocco

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Rocco »

Pedro har gjort det fornemt, og jeg syntes da også at han er rimelig udfordrende i sit spil. Især når man tænker på hvor lidt erfaring han har på top niveau

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Blach »

Han bliver ved med at imponere mig, mere og mere!
Fatter ikke vi leder efter en ny venstrekant, med ham, Jeffren og Gai! Lige pt. score Pedro jo i hver kamp der er vigtig.. PLUS flere kampe, hvor man bare skal have 3 point, that's that..
Nogen der egentligt har noteret antal mål fra ham? Han har vist lavet en 5-6 stykker, kan det ikke passe? Og han koster os ikke nogle ekstra udgifter, nærmest omvendt! :lol:
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

anolacrabcf

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af anolacrabcf »

Selvom jeg har været noget kritisk over for Pedro, så må jeg indrømme at han gjorde det ret godt imod Inter, og var helt klart en af banens bedste. Jeg synes også man så han godt kunne udfordre, og sætte sin direkte modstander af, og det var påtrods af det var en af verdens bedste backs han spillede over for. Der er ellers noget jeg har beskyldt ham for ikke at være så god til, men jeg må sige han gjorde mig til skamme. Alligevel synes jeg stadig man skal hente en kantspiller, da vi hurtigt kan komme til at mangle en med et par skader, samtidig med jeg tvivler på at Pedro kan holde det høje niveau hele sæsonen ud.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Elbarca »

Blach skrev:Han bliver ved med at imponere mig, mere og mere!
Fatter ikke vi leder efter en ny venstrekant, med ham, Jeffren og Gai! Lige pt. score Pedro jo i hver kamp der er vigtig.. PLUS flere kampe, hvor man bare skal have 3 point, that's that..
Nogen der egentligt har noteret antal mål fra ham? Han har vist lavet en 5-6 stykker, kan det ikke passe? Og han koster os ikke nogle ekstra udgifter, nærmest omvendt! :lol:
18 kampe/10 mål i alle turneringer. Det er vist ok.

Toure

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Toure »

Er der andre der synes at Pedro har været sæsonens helt store overraskelse?

Da man spurgte mig i sommers, ville jeg nok have kløet mig selv i nakken og sagt: ,,Nåh ja, ham der reservespilleren. Han er da fin nok." Men nu, ca. 1/3 inde i 2009-10 sæsonen må jeg erkende at Pedro Rodríguez har overrasket mig ekstremt positivt. Hans indgang til spillet, hans fight, og tilmed en sprudlende teknik gør ham til en ideel spiller for Barca, og en spiller som vi skal sætte pris på.

Sidst mod Internazionale var scorede han, og han har også scoret nogle flere mål - den mest iøjnefaldende var nok 1-0 målet mod Almería, hvor han hamrer til bolden, som efterfølgende braser op i hjørnet af målet. Men ikke kun hans mål har været vigtige; hans spil har været godt, og efter min mening behøver vi ikke umiddelbart at lede efter en venstrefløj - vi har jo Pedro Rodríguez!

Hvad synes i om Pedro, hans rivende udvikling, og hans nye plads på holdet?

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Blach »

Toure skrev:Er der andre der synes at Pedro har været sæsonens helt store overraskelse?

Da man spurgte mig i sommers, ville jeg nok have kløet mig selv i nakken og sagt: ,,Nåh ja, ham der reservespilleren. Han er da fin nok." Men nu, ca. 1/3 inde i 2009-10 sæsonen må jeg erkende at Pedro Rodríguez har overrasket mig ekstremt positivt. Hans indgang til spillet, hans fight, og tilmed en sprudlende teknik gør ham til en ideel spiller for Barca, og en spiller som vi skal sætte pris på.

Sidst mod Internazionale var scorede han, og han har også scoret nogle flere mål - den mest iøjnefaldende var nok 1-0 målet mod Almería, hvor han hamrer til bolden, som efterfølgende braser op i hjørnet af målet. Men ikke kun hans mål har været vigtige; hans spil har været godt, og efter min mening behøver vi ikke umiddelbart at lede efter en venstrefløj - vi har jo Pedro Rodríguez!

Hvad synes i om Pedro, hans rivende udvikling, og hans nye plads på holdet?
I sommers havde jeg vidst meget mere had end kærlighed til ham, pga. jeg ikke ville have han skulle tage nogle af Bojan's og Gai's kampe, nu er jeg ved at blive helt glad for vi har ham på holdet, så vi ikke direkte behøver og købe en venstre-kant. Og ja, jeg synes han er den helt store overraskelse! :lol:
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af zqa »

Jeg mener så absolut stadig vi skal have en venstrekant. Vi skal have en der kan gøre vores andre spillere bedre, ikke en som bliver bedre af medspillerne..
#jesuisSheep

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Guardiola »

Så skrev Pedro historie. Første spiller i Barcas historie, som scorer i 6 forskellige turneringer simultant i samme sæson.

Det fortjener sgu lidt respekt.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Mander »

Forhåbentlig ikke helt simultant. Jeg har stor tiltro til Barca, men at spille seks kampe samtidig, det ville nok også gå over i rekordbøgerne..!

;)
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af zqa »

Mander skrev:Står stille... eller er så hurtig, at du ikke kan se hans bevægelser? Think about it.)
om Piqué i kamptråden...
Mander skrev:men at spille seks kampe samtidig
eller spille både i fremtiden, fortiden og nutiden samtidig? Think about it ;)...
#jesuisSheep

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Mander »

Du er ved at lære det, zqa.

Truly, the mind boggles!
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Flax_Generous »

zqa skrev:eller spille både i fremtiden, fortiden og nutiden samtidig? Think about it ;)...
Piqué! The Time Cop!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster