David Villa Sánchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af klogfyr »

emo skrev:Selvf. ligner det en dårlig handel, er det altid når man får "så lidt" for et navn. Men hvad var alternativet?

Have ham siddende på bænken og hæve en pisse høj løn, rykke ham ned på B holdet og lad ham hæve en pisse høj løn, sælge ham til PRL hvor han personligt ikke selv ville afsted ?

Talmæssigt ser det skidt ud, men handlen virker retfærdig set fra spillerens synspunkt, han fik sit ønske opfyldt om at blive i Spanien, og ingen ville betale mere for ham, i Spanien.
Jeg er fint tilfreds med at vi har solgt ham til det Villa helst ville, men så vidt jeg ved, så var han også interesseret i Tottenham. Bare fordi han helst ville blive i Spanien er jo ikke ens betydende med, at han absolut ikke ville til England.

Men når alt kommer til alt så ved vi jo ikke hvem der ville have ham. Måske var Atletico de eneste, der egentlig bød på ham og så kan vi jo ikke gøre andet end at sælge ham for vi kunne ikke beholde ham. Jeg er enig i at det var bedre at sælge ham for småpenge end at beholde ham. Det ændrer dog ikke på, at det var en dårlig handel.

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Ponte »

Quaresma skrev:
Ponte skrev:
Quaresma skrev:
Ponte skrev:
Quaresma skrev:Nu er der jo ret beset ikke mange andre end Villa selv, der kan ødelægge hans VM-chancer.
Så du mener, ret beset ikke, at det han formegentlig er fjerdevalg bag Alexis, Neymar og Messi er en faktor der kan være med til at ødelægge hans VM-chancer??
Tror det har været ret afgørende i denne handel.
Læs det igen...
Forklar dig selv..
Det er ligetil. Villa spiller selv sin chance - det er udelukkende op til ham, om han formår at slå f.eks. Alexis af, og derved forbedrer sine VM-chancer.
Med den lidt søgte helgardering du kom med, vil du jo teoretisk altid have ret ;-)
Det jeg mener er, at virkeligheden forholder sig anderledes og Villa ikke er på niveau med Alexis hverken spillemæssigt eller når man tænker på alder, bare for at se lidt frem.
Er ikke ret meget i tvivl om, at Villa meget har ønsket det her pga. VM og velvidende han har udsigt til mindre spilletid efter ankomsten af Neymar.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Brombi »

Det er lidt søgt at bruge hans lønniveau til at retfærdiggøre for den elendige handel. Laporta solgte fandme Oleguer for 5 mil! Atl. Madrid har lige tjent €50M på Falcao, mon ikke de kunne presses til at give lidt mere.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af emo »

@ klogfyr, ja, synes da godt nok at Atl. Madrid og en handel kom ud af det blå. Spurs og Arsenal var jo stort set de eneste man snakkede om, og de eneste rygterne gik på. Så i princippet ved vi sq ikke så meget.

Forresten, jeg vil da gerne vide hvor mange af de 50mill Atl. selv fik, og som indgår i deres regnskab ;-) !?
Allez...

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Storken »

emo skrev:Forresten, jeg vil da gerne vide hvor mange af de 50mill Atl. selv fik, og som indgår i deres regnskab ;-) !?
Monaco har sikkert overført hele beløbbet direkte til det spanske skattevæsen :-)

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Michman »

Lige meget hvad folk siger.. Jeg kommer til at savne ham..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af abx »

Nu bliver det da endnu sjovere at se Super Cup på Camp Nou til august
Próxima Estación.... Parallel!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af JonasV »

Blaugrana92 skrev:Fuck af, Sandro.
x 10.000.000




Tak for dansen og held og lykke til Villa ...undtagen når han spiller mod os, selvfølgelig.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mkj 77 »

For helvede en lorte handel... kunne tyde lidt på man virkelig mangler penge i kassen.
Rossell fis nu af. Manden er dybt uansvarlig

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Tak for alt Villa. Lige meget hvor dårligt han end har gjort det, det sidste års tid, skal han have tak
for alt det han har gjort for Barça. Håber han får succes i Atletico og kommer tilbage i topform!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Sv: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af emo »

Spurs og Viola ville kun betale 4-5 for David. Så ikke meget man glipper ved at sælge ham til Atleti.
Allez...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

David Villa (31) is already in Madrid. He will tomorrow undergo medical tests and sign a one-year contract with Atletico. [cope]
David Villa had decided to move to London, but Atletico representatives were able to convince him to join them during a quick chat. [cope]

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Quaresma »

Lol, vi får 50% af videresalgsbeløbet, men han har kun fået en 1-årig kontrakt? Og derudover udløses de resterende variabler også kun, hvis vælger at forlænge med Atlético.

Det må siges at være alt (hvor lidt det end siger) på ét bræt.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Daluigi »

Jeg tror ikke på det jeg har læst!! Har vores idiotiske præsident nu solgt Villa for 5 mill?

Det er simpelthen en joke! Vi snakker om en angriber på Spaniens landshold med mindst 3 gode år i sig endnu!
Det her bør man forklare i et pressemøde! Fuldstændig til grin! Giv os Laporta tilbage, og lad Cruiyf få sin titel! Rossel er så klam, og nu viser han sig også inkompetent økonomisk .... Tålmodigheden er opbrugt
Forumlegende

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af # 23 »

Daluigi skrev:Jeg tror ikke på det jeg har læst!! Har vores idiotiske præsident nu solgt Villa for 5 mill?

Det er simpelthen en joke! Vi snakker om en angriber på Spaniens landshold med mindst 3 gode år i sig endnu!
Det her bør man forklare i et pressemøde! Fuldstændig til grin! Giv os Laporta tilbage, og lad Cruiyf få sin titel! Rossel er så klam, og nu viser han sig også inkompetent økonomisk .... Tålmodigheden er opbrugt
For at gøre din smerter værre, så har I faktisk kun solgt ham i skrivende stund for 2,1 mio. euro, men det kan stige til 5 mio. euro, hvis han er i klubben i 3 år.

Det er altså lidt sindsygt, at Jores Okore har kostet mere end en spansk landsholdsangriber, som er dobbelt europamester og verdensmester og den mest scorende spiller på landsholdet samt for bare tre år siden var et af verdens varmeste spiller på markedet. Selvfølgelig har han tabt en del af sit spil efter sin horrible skade, men det er næsten umenneskeligt, at man kan falde hele 37,9 mio. euro på bare tre sæsoner. United står til at få 5 mio. euro for Bebe. Det gør hele det her salg til grin. Det er priser, som superliga-spillere bliver solgt for det her.

Rosell, get the fuck out.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster