David Villa Sánchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Visca El Barca »

[1/2] note on villa supposedly having handed in a tranfer request according to english media: transfer requests as such don't exist in spain
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af zqa »

Æææ, hva'?
#jesuisSheep

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Elbarca »

Visca El Barca skrev:
[1/2] note on villa supposedly having handed in a tranfer request according to english media: transfer requests as such don't exist in spain
Tag den Valdez! Prop din transfer request langt op i r....

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Visca El Barca »

zqa skrev:Æææ, hva'?

Ok kan se den skal have en nærmere forklaring. Der har kørt rygter i engelske presse om at David Villa havde indgivet et såkaldt "transfer request", sådan som man kender det fra England. Når en spiller i England indgiver transfer request, så er der næsten ingen vej tilbage, spilleren ender som regel med at blive solgt. Men som sædvanlig når det kommer til Barca, så havde den engelske presse ikke lige tjekket, at sådan noget findes altså ikke i Spanien.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af zqa »

Det findes heller ikke i England... Er spilleren på kontrakt, så hverken skal eller behøver klubben at sælge. Det er jo blot et ønske fra spilleren om, at han gerne vil sælges - hvilket Villa så angiveligt har udtrykt ønske om til den sportslige ledelse (ifølge engelsk presse).

Tevez er måske det bedste eksempel.. Han afleverede ret tydeligt et "transfer request"/ønske om at blive solgt, hvilket ikke blev mødt af City, og derfor er han stadig i klubben den dag idag. Cesc gjorde det jo også som sådan, året inden han blev solgt.
#jesuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Visca El Barca »

zqa skrev:Det findes heller ikke i England... Er spilleren på kontrakt, så hverken skal eller behøver klubben at sælge. Det er jo blot et ønske fra spilleren om, at han gerne vil sælges - hvilket Villa så angiveligt har udtrykt ønske om til den sportslige ledelse (ifølge engelsk presse).

Tevez er måske det bedste eksempel.. Han afleverede ret tydeligt et "transfer request"/ønske om at blive solgt, hvilket ikke blev mødt af City, og derfor er han stadig i klubben den dag idag. Cesc gjorde det jo også som sådan, året inden han blev solgt.
Nej, som jeg også skrev, spilleren ender som regel med at blive solgt, det sker ikke altid. Det er dog ikke rigtigt, at sådan noget ikke findes i England, for det gør den efter min bedste overbevisning. I England indgiver du ganske enkelt en transfer request, dermed melder du officielt ud, at du vil skifte klub. Det er noget de tager meget seriøst derover. Cesc indgav i sin tid netop ikke noget transfer request, noget som enkelte Arsenal fans var irriteret over, for hvis han ville skifte, hvorfor så ikke indgive transfer request, sagde de. Andre lagde netop vægt på, at det mangende "transfer request" var et tegn på, at han var usikker og egentlig gerne ville blive. Cesc ville ikke gøre det, af respekt for klubben og dens fans. Han holdt blot et møde med Wenger, hvori han angiveligt ønskede et skifte, altså ikke det samme som et "transfer request".

Jeg har sågar læst udtalelser fra diverse træner, hvor de siger at hvis en spiller ønsker at skifte, så må han komme med et "transfer request".

Sådan noget eksisterer ikke i Spanien, derfor tager de engelske aviser fejl, når de skriver at Villa har indgivet transfer request.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Elbarca »

Transfer request er i bunden ikke andet end de to ord, dvs. Et ønske om at blive solgt. Det er ikke et stykke formelt papir med nogen form for gyldighed derudover. Dette kan man naturligvis også i Spanien.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af zqa »

Elbarca skrev:Transfer request er i bunden ikke andet end de to ord, dvs. Et ønske om at blive solgt. Det er ikke et stykke formelt papir med nogen form for gyldighed derudover. Dette kan man naturligvis også i Spanien.
Visca; hvis du ikke tror det sker i Spanien så tjek; Dani Alves, Sevilla -> Barcelona transfer. Hvis det ikke var en "transfer request" ala England, så ved jeg sku ikke hvad det var. Men, som jeg skrev, og Elbarca skriver, så er det altså blot ord, ikke andet.
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af emo »

Så kom der flere børn.... Gratz.
Allez...

SuperPedro

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af SuperPedro »

Ingen spilletid til Villa igår...Jeg undrer mig..

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Skydefinten »

Måske han ryger til Arsenal i dag. Håber det ikke. Sky Sport tror det.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Heartbreaker »

I dag? :o
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Skydefinten »

10 timer og 28 min tilbage af transfer vinduet. Måske ryger jeg også til en serie 4 klub.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af zqa »

Afsted med ham! (og dig Skydefinten!!)
#jesuisSheep

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Quaresma »

Arsenal have made a formal bid of around 12-13M for David Villa (31). They want to sign him today before the transfer window ends. [goal]
No deal.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 75 gæster