David Villa Sánchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17794
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af emo »

Ja studser også over prisen, hvad jeg kan huske så var han ca. det samme værd i sommers da vi var tæt på at signe ham, 40-45 mill euro. Denne gang skriver den officielle hjemmeside 40mill hvilket er en okay pris for en spiller af hans kaliber, i moderne fodbold.
Allez...

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

SpillerSomMESSI skrev:"It has been accomplished!"

WOW WOW WOW og WOW!!

------Villa----Zlatan/Bojan----Messi/Pedro


Hvad skal jeg sige?

WOW


WOW
plus måske Fabregas + Torres!!!! Jamen knib mig lige i armen fellows!
Tror nu ikke du skal sætte næsen op efter Torres.
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Lovebarca

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Lovebarca »

Fantastisk køb, passer perfekt ind i truppen, samme type som Samu.. Havde dog meget hellere set handlen gennemført sidste sommer, da han jo blir ældre og ældre.. Men med sine 28½ år har han stadig en masse gode sæsoner i sig som vores spydspids :)

Off topic:

Hvis rygterne omkring Cesc og Torres er sande er det da ved at ende i det rene galaticos V. 3.. Lad os håbe det blir ved rygterne eller at vi sender nogle prominente navne ala. Zlatan med ud i en handel så vi kan få prisen langt ned.

Ser dog helst at vi bare køber en højreback samt en ekstra backup til midtbanen, gerne en med gode langskudsevner og ellers beholder truppen som den er nu (selvfølgelig uden Titi da han er på vej væk).

Synes pt. stadig at vi mangler trusler fra de 25m, det ligger ikke til vores stil, men vil så gerne at vi har et par spillere der kan trykke af udefra, så hold som Inter ikke kan begrave sig i eget felt og ellers vente på at vi prøver at spille os igennem uden resultat..

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af rummenigge »

Så er der allerede en Spanish Inquisition ude på goal.com og er ret velskrevet set med Barca briller:

http://www.goal.com/en/news/1717/editor ... -barcelona
Goal.com’s KS Leong wonders if the Blaugrana will become truly untouchable if Cesc joins Villa at the Camp Nou...

Does Guardiola move Iniesta upfront to partner Villa and Messi in attack, and slot Fabregas alongside Xavi in midfield? That’s about as mouth-watering an attacking unit as you can get. It would be like watching a juggler in action through a kaleidoscope. Inter might just need 21 men behind the ball next time they meet. 20 if Sergio Busquets can somehow still break into the first XI.

Oh well. Pep will figure something out.
As for the rest of Europe, they will just have to clone Jose Mourinho. Or Kurban Berdyev.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Hio
Indlæg: 33
Tilmeldt: lør mar 03, 2007 11:26 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Hio »

FUCK hvor er det fantastisk at Villa er sikret!! :D :D :D Det er mega, mega, mega fedt!

Drømmescenariet havde været at vi signede ham sidste år ja, men sådan skulle det desværre ikke blive. Heldigvis ser det ud til, prisen er end lidt lavere i år. Good job Laporta!

Skrætscenariet er, at vi er igang med at lave en Madrid... Jeg har rigeligt i Villa som eneste big-transfer signing i år.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af rummenigge »

Hio skrev: Skrætscenariet er, at vi er igang med at lave en Madrid... Jeg har rigeligt i Villa som eneste big-transfer signing i år.
For mig har Villa nærmest fuldbyrdet truppen nu når Henry går.

Det ville det være fantastisk hvis man nu nøjedes med at finde en afløser for Marquez og holder på Toure i endnu et år. Personligt tror jeg Cesc kommer i 2011 da Arsenal har en stædig direktør.

Hvis dét holder er vi langt fra ved at lave en Madrid.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Dani Alves
Indlæg: 105
Tilmeldt: lør jan 23, 2010 9:44 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Dani Alves »

SÅ ER DET 100!! HAN ER VORES <3 ;D!

Hio
Indlæg: 33
Tilmeldt: lør mar 03, 2007 11:26 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Hio »

rummenigge skrev:
Hio skrev: Skrætscenariet er, at vi er igang med at lave en Madrid... Jeg har rigeligt i Villa som eneste big-transfer signing i år.
For mig har Villa nærmest fuldbyrdet truppen nu når Henry går.

Det ville det være fantastisk hvis man nu nøjedes med at finde en afløser for Marquez og holder på Toure i endnu et år. Personligt tror jeg Cesc kommer i 2011 da Arsenal har en stædig direktør.

Hvis dét holder er vi langt fra ved at lave en Madrid.
Yep, helt enig. Mit skrækscenarie er alle FM rygterne og både Villa, Cesc og Torres. Det er HELT ude i hampen i min verden. Også selvom man så skulle vælge at sælge Zlatan. Selvfølgelig kan det godt lade sig gøre - hvis Zlatan ryger - men det virker dumt og urealistisk overdrevet. Meget lidt i tråd med vores ledelses ageren so far. Så hvis det skal gå i den retning, bliver det vel fordi Rosell skal ud og markere sig? (evt efter VM)

Titi til USA og Villa ind + et par mere normale signings, der kan vise sig at blive spændende med tiden, men også vise sig at være "average joes". Dog average nok til en reserveplads i truppen, selvfølgelig. <- det er der jeg synes vi skal lukke den. Og så HOLDE på Yaya!

Jeg er lidt delt mht rygterne om Villa & Cesc ind, Titi ud - og så sandsynligvis stadig 1-2 mellemklasse signings. Jeg kan ikke helt blive enig med mig selv om, om det er for "meget" af det gode (og vi dermed laver overkill og los 4 fantasticos om igen). Cesc i 2011 ville være guld.

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af mathi »

Jeg synes, at denne signing sender et signal om, at Zlatan ikke har levet op til forventningerne.. Havde man været fuldt tilfreds med Zlatan havde der ikke været brug for at hente så stor en stjerne som Villa ind, når Bojan også er der, og messi også kan varetage den forreste plads på holdet..

Kan kun ærgre mig over at det ikke lykkedes at hente Villa sidste sæson.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af abx »

Up the Villa!!!!!!!!

Verdens kønneste fodboldspiller træder nu i verdens bedste fodboldklub!
Próxima Estación.... Parallel!

Dani Alves
Indlæg: 105
Tilmeldt: lør jan 23, 2010 9:44 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Dani Alves »

Villa er et fantastisk køb :) Han passer lige i spillestilen! :)

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af abx »

Nogen der ved hvornår han bliver præsenteret?

I så fald, så skal vi se tv3 catalan live på streaming linket.

Så kan vi da se præsentationen af Villa. Men kræver vi ved hvornår det præcis finder sted.
Próxima Estación.... Parallel!

Hio
Indlæg: 33
Tilmeldt: lør mar 03, 2007 11:26 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Hio »

Jeg læste 13.30 fredag, et eller andet sted. Kan dog ikke lige huske hvor p.t. - der er røget et par Villa-links gennem browserhistorien i dag ;)

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Blach »

For satan hvor det klasse! :lol:
Ikke nok med at vi har en bedre offensiv end RM, spillerne passer også bedre til hinanden! -og så er det nogle af verdens bedste goal-getters! Fandme sindsygt! ;D
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Visca El Barca »

abx skrev:Nogen der ved hvornår han bliver præsenteret?

I så fald, så skal vi se tv3 catalan live på streaming linket.

Så kan vi da se præsentationen af Villa. Men kræver vi ved hvornår det præcis finder sted.
Hov her står det at han bliver præsenteret idag? :? http://politiken.dk/sport/fodbold/lapri ... 975061.ece

EDIT: og dog, han bliver præsenteret på fredag klokken 13:30. http://www.fcbarcelona.com/web/english/ ... 11099.html
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 54 gæster