David Villa Sánchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

AI8

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af AI8 »

Er ret overbevist om at vi beholder Zlatan.. Synes det ville være direkte dumt og sælge ham efter en sæson.. han har scoret 21 mål og deriblandt er der altså nogle meget vigtige mål.. gi nu manden en chance :-)

Ham, Villa & FC MESSI skal nok blive et hit!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af rummenigge »

Jeg ved ikke hvor fcbarcelona.dk forsiden har fra at Villa handlen er 'done deal', i så fald er jeg super glad men tør ikke at blive for sikker før at vi har en officiel udmelding.

Jeg har altid været kæmpetilhænger af at hente Agüero til Titis plads men når man tænker over det så er Villa egentlig perfekt til pladsen samtidig med at han også nemt kan spille spids.

Villa er nok det sikreste køb Barca kan lave til angrebet og samtidig vil Pedro, Jeffren og Bojan ikke føle sig direkte erstattet af et ungt talent, som det ville have været i Mata og Agüeros tilfælde. Derimod vil de betragte Villa som et forbillede og dermed vil en evt. bænkerolle være mere meget nemmere at acceptere.

Villa er perfekt, både for Barca men også La Masia drengenes fremtid. Jeg tror slet ikke at jeg kan få hænderne ned hele sommeren hvis handlen viser sig være en realitet.

...og ja, er helt enig i at vi skal beholde Zlatan, han har nogle ting og kritikere som skal sættes på plads den kommende sæson 8)
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Guardiola »

Det er godt nok utroligt, at Villa ser ud til at være 99,99 % Barcaspiller. Jeg kan ikke se, hvorfor han ikke skulle blive en succes i Barca. Faktisk er han den spiller, jeg ønskede mig aller mest (og Arshavin). Nu er han her formentlig. Og kommer han til at spille maskeret fløj, kommer det ham efter min mening til gode. Her vil han kunne gøre brug af sine store forcer med dybdeløb, hvor det gør mest ondt.

Men jeg kan ikke lade være med at spekulere over, om det samtidig betyder et salg af Zlatan. Jeg troede ikke på, at han kunne blive solgt efter kun 1 år. Men så alligevel - Jeg tror egentlig ikke vores hold er synderligt svækket, hvis angrebet skal spilles uden ham. Og 40 mil. euro, eller hvad han kan give, er ikke penge der er ligegyldige. Men lad os nu se... det er nok stadig mest sandsynligt at vi beholder Zlatan. Og selvom jeg aldrig har ment, at han passer til vores spil, håber jeg også vi beholder ham ihvertfald et år mere. Jeg vil hellere end gerne modbevises. Og Villa, Zlatan, Messi er sindsygt spektakulært på papiret. Et rent drømmeangreb. Med opbakning fra Bojan, Pedro og Jeffren... det er jo fuldstændigt vanvittigt. Hvis vi også får Fabregas, så er det jo uhørt. Et eller andet sted alt for mange gode spillere, til for få pladser.

Det bliver et sindsygt skræmmende hold, men vi bliver også, efter min mening, vores egen værste modstander så. Pep skal tidligt op, for at sikre harmoni i truppen i givet fald. Største risiko kommer indefra, at vi imploderer. Heldigvis, virker det som om, at et af de gennemgående træk der bliver inkodet i La Masia produkter er den rette indstilling og en tilpas mængde ydmyghed. Det gør, at mission kan lykkes - for det er godt nok et holdkort "out of this world".

Endelig - Valencia, Sevilla, Villareal, Atletico m.fl. - invester nogle monetos ordentligt. Jeg, for min del, vil gerne se lidt mere spænding om 2. pladsen :wink: . Os, tjah... vi kommer ihvertfald til selv at sætte overliggeren og bestemme hvor begrænsningen skal ligge.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Piquénbauer »

Villa er officiel nu: http://www.fcbarcelona.cat/web/english/ ... 11099.html... Det er jo for vildt...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 849
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Diabolito »

El Señor de las Tartas

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af JonasV »

Fantastisk!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Guardiola »

Billede

AI8

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af AI8 »

Så kan vi godt få oprettet den tråd under egne spillere! Tillykke til Villa, Tillykke til Barcelona, Tillykke til jer og lad os så sige tak for endnu en fed signing til vores kære Laporta! En sand kriger og klubmand

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Bager »

SYGT! SYGT! SYGT!
Visca el Barca

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af rummenigge »

Piquénbauer skrev:Villa er officiel nu: http://www.fcbarcelona.cat/web/english/ ... 11099.html... Det er jo for vildt...
JAA! Tillykke folkens Villa er vores! FFS det er en sindsyg god nyhed :D

Nu ber jeg bare til at vi IKKE sælger Ibra, så har vi nok det bedste angrebsmiks, set i fodboldshistorien 8)
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af emo »

Tak Mr.Laporta.
Allez...

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af rummenigge »

Hjertlig velkommen Villa! Nu er der endnu en Barca spiller vi kan følge hos det spanske landshold ved VM 8) (Må I alle, inkl. Cesc komme hleskindet igennem! 7-9-13).

Det er nok den første slutrunde et andet landshold end det danske næsten bliver dét jeg hellere vil følge :wink:
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5520
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af SpillerSomMESSI »

"It has been accomplished!"

WOW WOW WOW og WOW!!

------Villa----Zlatan/Bojan----Messi/Pedro


Hvad skal jeg sige?

WOW


WOW
plus måske Fabregas + Torres!!!! Jamen knib mig lige i armen fellows!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Najse

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Najse »

HURRAAA, hvor er det dejligt; glæder mig sygt meget til at se ham på holdet i den kommende sæson :D !!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Daluigi »

40 mill.... fornuftig pris. Godt vi ikke hoppede på de 50! fin handel af ledelsen.

Joan Laporta - bedste præsident i klubbens historie?..
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 57 gæster