Daniel Alves da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Filten
Indlæg: 1918
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Daniel Alves da Silva

Indlæg af Filten »

Lopezzz skrev:
tors feb 08, 2024 11:17 am
Diabolito skrev:
tors feb 08, 2024 9:50 am
Selvfølgelig er han et svin for utroskaben, men du aner ikke hvem der taler sandt af de to. Der er masser af falske voldtægtsanklager fra kvinder, så slå lige koldt vand i blodet og lad retten gøre sit arbejde inden du dømmer manden.
Jeg dømmer ham fordi han mangler ikke en skid i sit liv og stadigvæk kan ikke finde ud af at leve.
Han er kendt, han har penge, han er gift, han har børn. Mange fans/mennesker elsker ham og følger ham men det stadigvæk er ikke nok for ham at leve lykkeligt.
Han vil får mindst 4 år i fængsel hvis han bliver dømt.
Præcis han er kendt og har penge og det kan lige så vel være kvinden der lyver for at få penge.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

SuperBarca
Indlæg: 43
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 7:57 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Daniel Alves da Silva

Indlæg af SuperBarca »

Vent med at dømme ham til domstolen har afsagt sin dom. Ja utroskab er noget lort, men det er trods alt noget helt andet end voldtægt. Kendte mennesker er i en særlig situation til at udnytte og blive udnyttet af andre. De har nem adgang til sex, men også i en situation hvor vilde anklager hurtigt kan komme på banen. Der har været mange sager om falske anmeldelse af voldtægter, så afvent lige hvad dommen bliver.



Uanset hvem han er som privat person, så var han en forrygende spiller og vil på de meritter altid være en Barcelona legende i min bog. Før nogen af jer flipper ud - nej jeg siger ikke at voldtægt er acceptabelt. Fordømmer den slags i lige så høj grad som jer andre.

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Daniel Alves da Silva

Indlæg af Antimadridista »

Der er dæleme godt nok mange folk, stor som små, der er utro på et tidspunkt i livet. Det skal han i hvert fald ikke dømmes for.

Voldtægt skal han selvfølglig, hvis det viser sig.

Mésqueunclub
Indlæg: 377
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 11 gange
Blevet takket: 61 gange

Re: Daniel Alves da Silva

Indlæg af Mésqueunclub »

Lopezzz skrev:
tors feb 08, 2024 11:17 am
Diabolito skrev:
tors feb 08, 2024 9:50 am
Selvfølgelig er han et svin for utroskaben, men du aner ikke hvem der taler sandt af de to. Der er masser af falske voldtægtsanklager fra kvinder, så slå lige koldt vand i blodet og lad retten gøre sit arbejde inden du dømmer manden.
Jeg dømmer ham fordi han mangler ikke en skid i sit liv og stadigvæk kan ikke finde ud af at leve.
Han er kendt, han har penge, han er gift, han har børn. Mange fans/mennesker elsker ham og følger ham men det stadigvæk er ikke nok for ham at leve lykkeligt.
Han vil får mindst 4 år i fængsel hvis han bliver dømt.

nosslo15
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Daniel Alves da Silva

Indlæg af nosslo15 »

Under alle omstændigheder er og har denne sag været noget lort for Barcas generelle omdømme.

Jeg vil ikke dømme Alvez for utroskab, dertil er det for almindeligt, men anklagen om voldtægt er selvfølgelig noget andet, men hvor almindeligt er det egentlig at sidde varetægtsfængslet i over et år på en voltægtsanklage?

Er der noget, som ikke stemmer eller er det blot mig, der ikke forstår retssystemet?

Mésqueunclub
Indlæg: 377
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 11 gange
Blevet takket: 61 gange

Re: Daniel Alves da Silva

Indlæg af Mésqueunclub »

Lopezzz skrev:
tors feb 08, 2024 11:17 am
Diabolito skrev:
tors feb 08, 2024 9:50 am
Selvfølgelig er han et svin for utroskaben, men du aner ikke hvem der taler sandt af de to. Der er masser af falske voldtægtsanklager fra kvinder, så slå lige koldt vand i blodet og lad retten gøre sit arbejde inden du dømmer manden.
Jeg dømmer ham fordi han mangler ikke en skid i sit liv og stadigvæk kan ikke finde ud af at leve.
Han er kendt, han har penge, han er gift, han har børn. Mange fans/mennesker elsker ham og følger ham men det stadigvæk er ikke nok for ham at leve lykkeligt.
Han vil får mindst 4 år i fængsel hvis han bliver dømt.
Tror det er meget godt at du ikke er en del af juryen. Manden skal dømmes på hvorvidt han har begået overgreb. Ens personlige holdning til utroskab når man har et “perfekt liv” er ikke en faktor der skal medtages i beviser og afgørelse af Alves sag.

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1488
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 399 gange
Blevet takket: 198 gange

Re: Daniel Alves da Silva

Indlæg af SIOUX »

Mésqueunclub skrev:
tors feb 08, 2024 4:10 pm
Lopezzz skrev:
tors feb 08, 2024 11:17 am
Diabolito skrev:
tors feb 08, 2024 9:50 am
Selvfølgelig er han et svin for utroskaben, men du aner ikke hvem der taler sandt af de to. Der er masser af falske voldtægtsanklager fra kvinder, så slå lige koldt vand i blodet og lad retten gøre sit arbejde inden du dømmer manden.
Jeg dømmer ham fordi han mangler ikke en skid i sit liv og stadigvæk kan ikke finde ud af at leve.
Han er kendt, han har penge, han er gift, han har børn. Mange fans/mennesker elsker ham og følger ham men det stadigvæk er ikke nok for ham at leve lykkeligt.
Han vil får mindst 4 år i fængsel hvis han bliver dømt.
Tror det er meget godt at du ikke er en del af juryen. Manden skal dømmes på hvorvidt han har begået overgreb. Ens personlige holdning til utroskab når man har et “perfekt liv” er ikke en faktor der skal medtages i beviser og afgørelse af Alves sag.
Præcis. I øvrigt er utroskab jo heller ikke ulovligt (i denne del af verden)

Filten
Indlæg: 1918
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Daniel Alves da Silva

Indlæg af Filten »

nosslo15 skrev:
tors feb 08, 2024 4:06 pm
Under alle omstændigheder er og har denne sag været noget lort for Barcas generelle omdømme.

Jeg vil ikke dømme Alvez for utroskab, dertil er det for almindeligt, men anklagen om voldtægt er selvfølgelig noget andet, men hvor almindeligt er det egentlig at sidde varetægtsfængslet i over et år på en voltægtsanklage?

Er der noget, som ikke stemmer eller er det blot mig, der ikke forstår retssystemet?
De er bange for, at han tager til Brasilien og de har ikke en udleveringsaftale med Spanien såfremt han er skyldig.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15011
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Daniel Alves da Silva

Indlæg af Lopezzz »

Jeg siger bare at han kunne have undgået alt det her ballade hvis han lukkede døren og blev hjemme sammen med familien i stedet for.
MDCCCXCIX

Filten
Indlæg: 1918
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Daniel Alves da Silva

Indlæg af Filten »

Lopezzz skrev:
fre feb 09, 2024 12:57 am
Jeg siger bare at han kunne have undgået alt det her ballade hvis han lukkede døren og blev hjemme sammen med familien i stedet for.
Ja, men han var i byen med et par venner
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15011
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Daniel Alves da Silva

Indlæg af Lopezzz »

Filten skrev:
fre feb 09, 2024 3:43 am
Lopezzz skrev:
fre feb 09, 2024 12:57 am
Jeg siger bare at han kunne have undgået alt det her ballade hvis han lukkede døren og blev hjemme sammen med familien i stedet for.
Ja, men han var i byen med et par venner
Så det er altid vennernes skyld :grin:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 845
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Daniel Alves da Silva

Indlæg af Diabolito »

Hvorfor sidder du på det her forum i stedet for at sidde og hygge med din familie ?
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15011
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Daniel Alves da Silva

Indlæg af Lopezzz »

Hvorfor stille et mærkeligt spørgsmål når man kan vælge at lad det være?
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 845
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Daniel Alves da Silva

Indlæg af Diabolito »

Fordi jeg lidt prøvede at få dit til at indse at dine argumenter er ret ulogiske, du kan sgu da ikke klandre manden at vil ud og have det sjovt med sine venner ?!
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15011
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Daniel Alves da Silva

Indlæg af Lopezzz »

Har jeg overhoved sagt det? Selvfølgelig skal han ud og hygge med vennerne men at han er stadigvæk fisse tørstig med al det luksus han bader i og med en kone der venter hjemme og børnene og et rigt liv hvor han ikke mangler noget.
Han var godt klar over hvad han har gang i selvom han var fuld. At bolle udenom og vende tilbage til konen og børnene og lade om som ingenting er sket og fortsat leve lykkeligt er det klammeste en mand kan gøre, skyldig eller ikke skyldig.
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 62 gæster