Daniel Alves da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af rummenigge »

Quaresma skrev:
Blaugrana92 skrev:Det kommer vel ret beset an på, hvilke kvaliteter man personligt mener en lederskikkelse bør have.
Oh please.
Når afskillige brugere herinde har hyllet Puyol for at være den mest kompetente anfører, Barça kunne ønske sig, går jeg ud fra, at de er enige med mig, når det kommer til kriterierne for en egnet anfører. En lederskikkelse skal (i dette tilfælde) være en indpisker, en der altid går forrest og en der altid giver 110% på banen.

Alves lever ikke op til de kriterier, Keane gør i aller højeste grad.

Satisfied?
BG92 har jo ret i den udtalelse, fatter ikke hvordan man kan anfægte dét, for den siger jo netop at det er naturligt at være uenige, for det er forskelligt hvilke værdier man sætter højest.

Keane var en god indpisker ja. Alves er en god indpisker, ja, what's your point?

Dog er det dumt at tage Barca-Alves som aldrig har fået anførererollen og sammenligne med Keane som netop var det. For Sevilla var Alves en kanonindpisker, og da var han kun 24.

Keane var et godt forbillede? Nej, ikke på hvordan man opfører sig usvinsk på en bane.

Puyol, er et ægte forbillede i min bog. Er respektfuld overfor alle og nyder kæmpe respekt hos alle, ja ALLE, selv pressen. Får næsten aldrig gule kort. Bum. Roy Keane ikke så meget. Det eneste de to deler er afsmittende fighterhjerte og vilje.
Senest rettet af rummenigge fre feb 08, 2013 12:57 pm, rettet i alt 1 gang.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Quaresma skrev:Oh please.
Når afskillige brugere herinde har hyllet Puyol for at være den mest kompetente anfører, Barça kunne ønske sig, går jeg ud fra, at de er enige med mig, når det kommer til kriterierne for en egnet anfører. En lederskikkelse skal (i dette tilfælde) være en indpisker, en der altid går forrest og en der altid giver 110% på banen.

Alves lever ikke op til de kriterier, Keane gør i aller højeste grad.

Satisfied?
Jeg har jo ikke på noget tidspunkt sagt at jeg er uenig med dig.
Men det skal jo ikke nødvendigvis betyde at Visca, eller resten af hele verden for den sags skyld, har samme opfattelse, som dig, mig og adskillige brugere herinde.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Quaresma »

rummenigge skrev:
Quaresma skrev:
Blaugrana92 skrev:Det kommer vel ret beset an på, hvilke kvaliteter man personligt mener en lederskikkelse bør have.
Oh please.
Når afskillige brugere herinde har hyllet Puyol for at være den mest kompetente anfører, Barça kunne ønske sig, går jeg ud fra, at de er enige med mig, når det kommer til kriterierne for en egnet anfører. En lederskikkelse skal (i dette tilfælde) være en indpisker, en der altid går forrest og en der altid giver 110% på banen.

Alves lever ikke op til de kriterier, Keane gør i aller højeste grad.

Satisfied?
Keane var en god indpisker ja. Alves er en god indpisker, ja, what's your point?

Dog er det dumt at tage Barca-Alves som aldrig har fået anførererollen og sammenligne med Keane som netop var det. For Sevilla var Alves en kanonindpisker, og da var han kun 24.

Keane var et godt forbillede? Nej, ikke på hvordan man opfører sig usvinsk på en bane.

Puyol, er et ægte forbillede i min bog. Er respektfuld overfor alle og nyder kæmpe respekt hos alle også. Får næsten aldrig gule kort. Bum. Roy Keane ikke så meget. Det eneste de to deler er afsmittende fighterhjerte og vilje.
Alves er ikke mere indpisker end hans holdkammerater - det har han aldrig været.

Jeg argumenterer ikke for, at Keane er det ideelle forbillede, men for at han besidder flere lederegenskaber end Alves, og ville være en mere egnet kaptajn.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Rumme;

Jeg er enig, det er også min pointe. Hele diskussionen startede omkring, hvorvidt Alves kunne blive anfører for Barca eller ej. Mig bekendt har ingen sagt, at den næste anfører skal være ligesom Puyi? Ingen, og jeg mener ingen i truppen kan nå ham til sokkeholderne anyways.

Det handler mere om, at se på hvilke kvaliteter man har. Som du skriver, Dani Alves var en fantastisk anfører i Sevilla. Jeg mener perosnlig at han var en ligeså fantastisk anfører for det Sevilla mandskab, som havde masser af succes, som Keane var det for Man Utd og Terry er for Chelsea. Han var en fantastisk indpisker, jeg kan stadig huske hans kampe mod os og Real f.eks.

I min optik skal en anfører mest af alt være en, der går forrest, en der er vellidt i truppen, en der aldrig gemmer sig, en der kan finde ud af at forsvare sig selv og sine holdkammerater, både på men så sandelig også udenfor banen. En der er god til at håndtere pressen, og en der har karisma. Har man disse egenskaber, så er det nok til at blive en fantastisk anfører i de fleste klubber. Alle disse egenskaber har Dani Alves. Grunden til at han alligevel ikke kan blive den perfekte anfører for klubben er, nogle af de aspekter i hans spil og hans opførsel på banen, som du og jeg har været inde på.

Som Blau skriver, det hele kommer ret best an på, hvilke kvaliteter man personligt mener, en anfører bør have.

Og så er det stadig irriterende, at #23 ikke kan finde ud af at være kritisk, uden at være alt for hård i sin tone.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Quaresma »

Hvad med at gøre os alle den tjeneste at svare mig, i stedet for alt det besvær med de indirekte reaktioner på mine indlæg, Visca?
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Kubala »

Quaresma, jeg tror ikke, at Visca gider at svare dig, så det må du bare acceptere og respektere, just saying, så håber ikke du bliver sur på mig over det. Og så vil jeg tilføje en anden ting til, hvis du ikke kommenterede hans indlæg, så vil du være foruden diskussionen, men du har en tendens til, at svare på hans indlæg. Jeg vil ikke have, at du bliver sur på mig over dette eller noget, men jeg tror, at du skal indse, at han ikke vil svare dig.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Quaresma »

Kubala skrev:Quaresma, jeg tror ikke, at Visca gider at svare dig, så det må du bare acceptere og respektere, just saying, så håber ikke du bliver sur på mig over det. Og så vil jeg tilføje en anden ting til, hvis du ikke kommenterede hans indlæg, så vil du være foruden diskussionen, men du har en tendens til, at svare på hans indlæg. Jeg vil ikke have, at du bliver sur på mig over dette eller noget, men jeg tror, at du skal indse, at han ikke vil svare dig.
Hahaha, Kubala. Min pointe er jo, at Visca netop svarer mig, men gør det på en indirekte facon, hvilket jeg ikke respekterer.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Quaresma skrev:Hvad med at gøre os alle den tjeneste at svare mig, i stedet for alt det besvær med de indirekte reaktioner på mine indlæg, Visca?
Fordi jeg ikke gider? Er det svar nok? Jeg har ingen interesse i at diskutere med dig, da jeg ikke finder hverken dig eller dine holdninger interessante. Det har jeg i øvrigt forklaret dig, masser af gange. Denne her diskussion startede jeg heller ikke med dig, jeg svarede på noget som #23 havde skrevet. At du så åbenbart føler en trang til at kommentere på, hvad jeg skriver engang imellem, det må du selv om, men du kan ikke forvente et svar tilbage. Håber jeg har gjort det klart for dig, for sidste gang.

Og nej, jeg vil virkelig ikke gå ind i endnu en af de barnlige diskussioner, hvor der skal mudderkastes, eller diskuteres hvad, hvornår, hvem og hvorfor. Det er meget meget simpelt, jeg orker ikke at diskutere med dig, eller bruge min tid på dig. Punktum.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Kubala »

Quaresma skrev:
Kubala skrev:Quaresma, jeg tror ikke, at Visca gider at svare dig, så det må du bare acceptere og respektere, just saying, så håber ikke du bliver sur på mig over det. Og så vil jeg tilføje en anden ting til, hvis du ikke kommenterede hans indlæg, så vil du være foruden diskussionen, men du har en tendens til, at svare på hans indlæg. Jeg vil ikke have, at du bliver sur på mig over dette eller noget, men jeg tror, at du skal indse, at han ikke vil svare dig.
Hahaha, Kubala. Min pointe er jo, at Visca netop svarer mig, men gør det på en indirekte facon, hvilket jeg ikke respekterer.

Men det skal du så bare acceptere, og komme videre. Jeg har læst utællelige indlæg, før jeg oprettede en bruger herinde, og jeg tror sku' ikke, at dig og Visca bliver buddies igen eller foreløbigt. Just saying, men det er helt op til dig, hvorlunde du vil håndtere det, men jeg tilkendegav bare min mening omkring det, og håber ikke at du bliver sur over det.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Quaresma »

Visca El Barca skrev:
Quaresma skrev:Hvad med at gøre os alle den tjeneste at svare mig, i stedet for alt det besvær med de indirekte reaktioner på mine indlæg, Visca?
Fordi jeg ikke gider? Er det svar nok? Jeg har ingen interesse i at diskutere med dig, da jeg ikke finder hverken dig eller dine holdninger interessante. Det har jeg i øvrigt forklaret dig, masser af gange. Denne her diskussion startede jeg heller ikke med dig, jeg svarede på noget som #23 havde skrevet. At du så åbenbart føler en trang til at kommentere på, hvad jeg skriver engang imellem, det må du selv om, men du kan ikke forvente et svar tilbage. Håber jeg har gjort det klart for dig, for sidste gang.

Og nej, jeg vil virkelig ikke gå ind i endnu en af de barnlige diskussioner, hvor der skal mudderkastes, eller diskuteres hvad, hvornår, hvem og hvorfor. Det er meget meget simpelt, jeg orker ikke at diskutere med dig, eller bruge min tid på dig. Punktum.
Det har intet at gøre med, at jeg vil tvinge et svar ud af dig. Jeg tænker blot, at du lige så godt kunne grow a pair, og skrive direkte til mig (som nu) i stedet for alt det indirekte fis, du har fyret af så sent som i dag.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

U I N T E R E S S A N T og U I N T E R E S S E R E T.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Quaresma »

Visca El Barca skrev:U I N T E R E S S A N T og U I N T E R E S S E R E T.
Great. Nice coping, g.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Afellay99

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Afellay99 »

[youtube]lrRnC_DTkDM[/youtube]

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Alves: "It was almost as if all the injuries I've never had in my career happened to me last year. I've matured and learned things." [fifa]
Alves: "Was I trying to talk Neymar into moving to Barcelona during Ballon d'Or gala? Yes, you bet. I’ve been at it for ages (laughs)."
Alves: "Every one of us in this Barça side today should feel privileged. It's the best club and best team in the world, without question."
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Alves: "Barça just buy what they need. The rest are all from the youth set-up. They made a commitment to it and the results are there."
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 58 gæster