Daniel Alves da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17792
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af emo »

Når jeg er i tvivl, hvor noget skal postet angående Barca, så smider jeg det i FC Barcelona tråden. Men har samme holdning, gør mig hellere ikke det store. Hvis Alves kommer i den form hvor han er bedst, må han da gerne blive, samme med Villa, men jeg tvivler på at det sker.

Alves er desuden begyndt at få en del skader, han udtrykt selv bekymring over det via sin twitter, og bare ønskede året overstået så hurtigt som muligt. Hvis der er værdi i et salg, så er jeg ikke modstander.
Allez...

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Nyhuus »

emo skrev:Når jeg er i tvivl, hvor noget skal postet angående Barca, så smider jeg det i FC Barcelona tråden. Men har samme holdning, gør mig hellere ikke det store. Hvis Alves kommer i den form hvor han er bedst, må han da gerne blive, samme med Villa, men jeg tvivler på at det sker.

Alves er desuden begyndt at få en del skader, han udtrykt selv bekymring over det via sin twitter, og bare ønskede året overstået så hurtigt som muligt. Hvis der er værdi i et salg, så er jeg ikke modstander.
Den husker jeg lige til næste gang så :glad:

Men ja, synes godt nok at han er langt fra fordums styrke (Alves).
Dertil kommer, at jeg flere gange har bemærket at han efterhånden tænker helt hovedløst ift. at fyre frem af banen.
I "gamle" dage vidste man at han snildt kunne være med hele vejen op, smide et klasse indlæg ind og så derefter tonse med lynets hast ned og forsvare igen.
Nu synes jeg ofte at han efterlader store huller og er ikke lige så god til at rette op på sine "fejl" når han laver nogle.

Det er et heldigt tidspunkt at Montoya viser klassen på vil jeg sige.
Nok også derfor jeg er okay med med, at han smutter til sommer :glad:

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Skydefinten »

Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvis Pep tager til Arsenal, kan det nok godt blive aktuelt, men jeg tvivler nu på at Dani Alves har lyst til at spille under Wenger, med tanke på dennes titeltørke.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af JonasV »

“@barcastuff: Tw Alves: "Where is the paper from that publishes that? Ah, from Madrid! Ok, thank you." *referring to report of 'as' linking him to arsenal”

BarçaDK

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af BarçaDK »

Jeg så godt den der, JonasV, men jeg kunne ikke finde den på Danis Twitter?

Barcastuff plejer ellers at være pålidelige. Måske har Dani slettet tweetet.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af JonasV »

Det ser ud til at være der endnu:


“@DaniAlvesD2: De donde es el periodico que saca esas informacion? A de madrid!!!! Ok ok gracias”

BarçaDK

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af BarçaDK »

aah.... Har I også somme tider det problem, at twitter ikke loader de nyeste tweets, hvis siden ikke får lov at stå to minutter?

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af rummenigge »

Jeg håber absolut ikke at han forlader os. Han har et helt fantatisk vinderinstinkt og hjælper de unge spillere. Jeg elsker det mod han spiller med, lidt Puyolagtigt. Han spiller godt i store kampe og under pres.

Det ser dog ud til at Adriano overhaler ham, og hvis Montoya udvikler sig godt så vil han også kunne true ham til næste sæson især. Ligesom Puyol skal han bare keep the edge og udvikle sig så skal det nok gå ;-)

Vanvittig periode han har haft med Barca. Han kom til da Pep startede og har siden da vundet titler i hver sæson og spillet på det bedste hold. Inden Barca vandt han også maks. Han er en ægte vinder og jeg ville ikke ha noget imod at han kunne blive nogle sæsoner endnu.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Drake »

Endelig er den gamle Alves tilbage! :glad:
Endelig kommer højre backen meget til baglinjen! :glad:

Tror Assistenten har finger med i det, at han giver højre backen lov til at gå med frem så tit han vil (Ligesom Pep gjorde)

Jeg har en mistanke at Tito ikke giver højre backen til at gå særlig meget til baglinjen :mad: Det har også gået ud over Alves spil
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Quaresma »

[youtube]3K8NiJsg21U[/youtube]

Hahahah, wtf.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... D=HP_BN_12... Det er så rigtigt med ronaldo! Og igen udtaler alves sig kløgtigt... Utrolig sympatisk udenfor banen og det virker til at han er ved at finde sin form!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17792
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af emo »

Korrekt det han siger. Der var ingen linje i går, det var ikke svært for dommeren at give et gult til Pique for det første frispark, men han kunne ikke hive et kort op for en CR stempling i læggen på Pedro/Cesc?
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Kæft, hans skæg er nice på billedet i den artikel der. Nærmest helt James Harden-esque!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15116
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1705 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Lopezzz »

Blaugrana92 skrev:Kæft, hans skæg er nice på billedet i den artikel der. Nærmest helt James Harden-esque!
Den trøje han har på, er det ikke træningstrøjen ?
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 35 gæster