Daniel Alves da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Skydefinten »

Ahhh, "yes" ligefrem? :cool:

Så nu hellere at Dani A. kunne spille sig tilbage til storhed samt få ham mentalt tanket op den vej. En skade var vel ikke ligefrem hvad han har brug for.

I pausen skal han se sine kampe igennem fra denne sæson - herunder sin manglende placeringsevne.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af klogfyr »

Alt efter hvordan Montoya gør det i Alves' fravær, så burde vi se på, om vi ikke skal sælge Alves til sommer. Han er 30 år til næste sommer, så det er ved at være sidste udkald, hvis vi skal have mange penge for ham, og nu vi har et så stort talent i Montoya, så kunne det give god mening at sælge ham. Hvis PSG/city/chelsea er villige til at smide ca. 300 mio efter ham, så synes jeg vi burde overveje det kraftigt.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Quaresma »

Der er forhåbentlig ingen, der smider 300 mio. for en tredive-årig back.

EDIT: Retter lige min sætning, så zqas giver mere mening:

Der er forhåbentlig ingen, der er dumme nok til at smide 300 mio. for en tredive-årig back.


Voila!
Senest rettet af Quaresma man okt 08, 2012 3:29 pm, rettet i alt 2 gange.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af zqa »

PSG er. Go PSG!!
#jesuisSheep

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af klogfyr »

Quaresma skrev:Der er forhåbentlig ingen, der smider 300 mio. for en tredive-årig back.

EDIT: Retter lige min sætning, så zqas giver mere mening:

Der er forhåbentlig ingen, der er dumme nok til at smide 300 mio. for en tredive-årig back.


Voila!
crazier things have happened

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Alves: "Competition with Montoya? When Barça signed me, they never promised me I'd always start. I can only work hard every day."
Alves: "Anti-Messi campaign by Madrid media? They create problems, need to sell. Another record of Messi doesn't sell. Can't win that war."
Alves: "Ronaldo thinking he's behind Messi because of his bad image? Everyone is behind Messi, because of Leo's talent." #fcblive
Alves: "If Ballon d'Or is for best player, the formula doesnt make sense as long as Messi is around. They should give a trophy per position"
Alves: "Barcelona needs a plan B against defensive teams? We don't need a plan B, but to stick to our philosophy and improve the plan A."
Alves: "I'm not happy with my performances so far this season. The main thing is to get back at my best physically, the rest will follow."
Alves: "Team attacks more via left wing this season? Because I'm not as good! When I'm again in my best form, things will be more balanced."
Alves: "Neymar rumours? I'm sure he wants to come. And he'd fit in here. He's modest enough to help the team and he's willing to learn."
Alves: "Plan B with tall striker? Tried that, but it didn't work. Our idea is that players 'arrive' at the area, not that they 'are' there."
Jeg er ret glad for Danis indstilling, ingen stjernenykker, han erkender selv at han ikke har præsteret på et acceptabelt niveau, og er nødt til at spille bedre. Hans kommentarer omkring Leo og Madrid presse er også klasse, der er lidt Pep over det.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af JonasV »

Visca El Barca skrev:
Alves: "Ronaldo thinking he's behind Messi because of his bad image? Everyone is behind Messi, because of Leo's talent." #fcblive
Well played, Dani!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Heartbreaker »

Er vild med Danis udtalelser. Han giver svar på tiltale, men altid på en saglig måde - mere af det tak.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

BarçaDK

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af BarçaDK »

Han er ganske god til det. Valdés og Xavi kunne lære noget af Dani, Pep, Puyol og ikke mindst Mascherano!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Heartbreaker »

Synes Xavi er fin nok til at svare lidt igen. I hvert fald når det handler om Madrid.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af JonasV »

Heartbreaker skrev:Er vild med Danis udtalelser.
Hvad er det, du i virkeligheden prøver at sige? Billede


Billede

Billede


On topic: så er jeg enig i, at Xavi nu plejer at være rimelig god til at bide fra sit i interviews.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Daluigi »

http://www.bold.dk/nyt/Alves-Spillernes ... p-stoppede

Nogen der har kommenteret på dette? Underligt, hvis det stoppede med at lytte?
Forumlegende

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af rummenigge »

Visca El Barca skrev:
Alves: "Competition with Montoya? When Barça signed me, they never promised me I'd always start. I can only work hard every day."
Alves: "Anti-Messi campaign by Madrid media? They create problems, need to sell. Another record of Messi doesn't sell. Can't win that war."
Alves: "Ronaldo thinking he's behind Messi because of his bad image? Everyone is behind Messi, because of Leo's talent." #fcblive
Alves: "If Ballon d'Or is for best player, the formula doesnt make sense as long as Messi is around. They should give a trophy per position"
Alves: "Barcelona needs a plan B against defensive teams? We don't need a plan B, but to stick to our philosophy and improve the plan A."
Alves: "I'm not happy with my performances so far this season. The main thing is to get back at my best physically, the rest will follow."
Alves: "Team attacks more via left wing this season? Because I'm not as good! When I'm again in my best form, things will be more balanced."
Alves: "Neymar rumours? I'm sure he wants to come. And he'd fit in here. He's modest enough to help the team and he's willing to learn."
Alves: "Plan B with tall striker? Tried that, but it didn't work. Our idea is that players 'arrive' at the area, not that they 'are' there."
Jeg er ret glad for Danis indstilling, ingen stjernenykker, han erkender selv at han ikke har præsteret på et acceptabelt niveau, og er nødt til at spille bedre. Hans kommentarer omkring Leo og Madrid presse er også klasse, der er lidt Pep over det.
Jeg vil gå så langt at sige at han er den bedste af spillerne til at svare på interview.

Netop saglige som det bliver sagt, men også ret intelligente svar med tilstrækkelig med kant.

Min favorit er hans svar til Mourinhos racistiske kolonimagt udtalelse.

Jeg mener dog også at Xavi har kant i sine svar, men Danis er mest sofistikerede. Jeg er fuld af beundring over vores terminators 'level of sofistication' og når man tænker på de relativt primitive kår han kommer fra så gør det ham bare endnu større. Hvis han bliver ved med at arbejde med sig imod en mindre teatralsk stil på banen ifht sine første sæsoner men samtidig bliver endnu mere sofistikeret i sit spil, så mener jeg at han kan blive en stor leder hos Barca som kunne fortjene at pensionere sig hos klubben. Det bliver spændende at se efter denne sæson om han vil fortsætte hos Barca eller hellere vil flyve videre.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Det er nemlig ganske morsomt at Dani Alves, der kommer fra relativt hårde kår, hvor han var splittet mellem at forfølge sin drøm om at blive fodboldspiller eller at hjælpe sin far i marken, og endte med at flytte hjemmefra som 15-årig, har langt, langt mere klasse over sig, end José Mourinho, der kommer fra en stor mellemklasse familie, med en godt uddannet mor og en fodboldspiller som far. Man kan måske sige at Dani bare sætter mere pris på at være hvor han er nu, end Mourinho gør det.

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Nyhuus »

Vidste ikke lige hos hvem er spillerne jeg skulle poste denne, så det blev begge.
- Så må I slette en af dem hvis det er :grin:

Alves and Villa consider leaving Barcelona at the end of the season. The club wouldn't oppose an exit if the players ask for it. [marca]

Gør mig egentlig ikke det store må jeg indrømme.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 67 gæster