Bojan Krkic Pérez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

messi19

Bojan Krkic Pérez

Indlæg af messi19 »

Bojan er jo en fantastisk spiller. . . utroligt af den knægt !! men han fik jo rigtig meget spilletid, i sær hen ad ved slutningen af sesonen ( som er meget flot...) Hvis Barca ikk køber silva så skal BOJAN nok få en del spilletid i den nye sæson . . . :D :D :) :!: :mrgreen:

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Indlæg af emo »

Han overstrålede Givoani sidste sæson, så jeg forventer mig personligt meget af ham, og tror også at han kan indfrie det. Tror også at vi skal regne med at se ham en del på banen i år også. Bliver super spændende at følge, og jeg er overbevist om at vi har en fantastisk spiller i ham, dog håber jeg at han ikke blive mæt af fodbolden for hurtig da han jo har fået sit gennembrud i en meget tidelig alder.

eldurum

Indlæg af eldurum »

lige præcis, for det er jo netop set før.
Michael Owen, Nicolas Anelka, Kieron Dyer, er blot nogle eksempler på nogle ''wonder-kids'', som enten har været for mætte eller som simpelthen ikke har kunnet udvikle sig yderligere, måske pga. for mange kampe eller for stort et pres som ung.

Generelt synes jeg naturligvis at Bojan viste gode takter sidste sæson, men må da indrømme, at jeg ikke forventer at han kommer op og runde de 20 kasser. Det er self. ikke et must at han skal det, men i en topklub som FCB, skal man minimum have én ''goalgetter'' dvs. en der score mål på samlebånd. Det har vi også i Eto'o, men hvis han ryger tvivler jeg på at der overhoved er nogen der kan erstatte hans plads.
Denne tanke får jeg fordi at Henry ikke har vist nogen særlig form for målfarlighed og fordi at Bojan, trods sine gode optrædelser sidste sæson, stadig mangler en del.

Men tror bestemt at han indenfor de næste år, kan få stor succes, MEN lige nu er han ikke en top-angriber.

dinero

Indlæg af dinero »

Bojan er stadig ung, og han skal også passe skolen og så videre, så mine forventninger er ikke særligt høje. Han imponerede mig meget sidste sæson, og jeg har slet ikke noget imod at blive imponeret igen.

Tror Pep har meget tillid til ham, men ikke at han er en start 11'er. Og Pep har også ledt efter den 9'er type, der er så meget omtalt. Den type er stor og stærk og kan holde på bolden. Bojans fysiske er ikke helt i nærheden af en Adebayor eller Benzema.
Jeg tror han bliver sådan en goalgetter engang i fremtiden. Men 20 mål pr sæson er for meget forlangt af en 18 årig.

EDIT: Specielt hvis den 18-årige kun er 17 år :D Han bliver først 18 d. 28. aug.

eldurum

Indlæg af eldurum »

dinero skrev:Bojan er stadig ung, og han skal også passe skolen og så videre, så mine forventninger er ikke særligt høje. Han imponerede mig meget sidste sæson, og jeg har slet ikke noget imod at blive imponeret igen.

Tror Pep har meget tillid til ham, men ikke at han er en start 11'er. Og Pep har også ledt efter den 9'er type, der er så meget omtalt. Den type er stor og stærk og kan holde på bolden. Bojans fysiske er ikke helt i nærheden af en Adebayor eller Benzema.
Jeg tror han bliver sådan en goalgetter engang i fremtiden. Men 20 mål pr sæson er for meget forlangt af en 18 årig..
Jeg sagde også at vi behøver en der kan lave de ca. 20 mål pr. sæson, sagde ikke at jeg forventede :)!

dinero skrev:EDIT: Specielt hvis den 18-årige kun er 17 år :D Han bliver først 18 d. 28. aug.
Ahh, my bad! Men vi er enige om, at drengen stadig er for ung ;-).

eldurum

Indlæg af eldurum »

Jabbe skrev:Jeg er ret sikker på, at Bojan nok skal få sine chancer i denne sæson, og han skal nok også gribe dem... Jeg har endda lavet et væddemål med min bror om hvorvidt han scorer over 10 mål i den kommende sæson (han er yderst skeptisk overfor Bojan!!) :lol:
i alle turninger?
hvis det kun er i la liga, så vil jeg vurder den til 60-40, i dit favør, hvis i alle turningerne så tror jeg bestemt du har gode chancer for at vinde :)

dinero

Indlæg af dinero »

Forza-Barca skrev:10 mål i ligaen kan godt lyde realistisk..
Folk fik jo først øjnene op for Bojan i sidste sæson, det er nu at han får sit virkelige gennembrud! 8)
Very much indeed :lol:

Barca-darling Bojan er på landsholdet mens Madrid-darling Raul stadig må se topfodbold i fjernsynet ;) (i ved hvad jeg mener). Og vi skal lige huske på, hvor Del Bosque trænede dengang.
Men jeg fryder mig sku ved tanken om, hvor stort et potentiale den dreng har :)

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Tillykke med fødselsdagen til Bojan.. 18 år idag.

Billede

Billede
#jesuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Bojan underskrev her til morgen ny kontrakt med klubben.. 5 årig aftale der løber til 2013..

Bojan confirmed the news at a press conference: "I have signed a new contract and now I just have to meet the president. I'm very happy at the club and I hope to keep on learning and to win a lot of trophies in the coming five years. Players like Puyol, Xavi or Iniesta are real examples for me. This will be my tenth season with the club and I hope to continue here at least as long as them."
#jesuisSheep

messi19

Indlæg af messi19 »

Sådan Bojan . . . . det godt klaret knægten, han kan jo nå en masse imens han er i Barca !!!!!! :D :D :D :lol:

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Det er begrænset af spilletid at Bojan har fået indtil videre i denne sæson. Tror måske han satser mere på Pedro end Bojan. Syntes det er lidt synd for drengen som gjorde det så godt sidste sæson. Guardiola må vide hvad han gør, så længe Bojan ikke bliver utilfreds og stopper sin udvikling er det iorden :)
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Indlæg af emo »

I de seneste 2-3 kampe har Bojan fået mere og mere spilletid, mens Pedro slet ikke var tæt på at komme på banen.

Men i starten af sæson så det ud til at man ville satse meget på Pedro, men denne interesse fra træner teamet er ifølge de seneste kampe kølet af. Men i og med at Iniesta har sat sig på venstrekanten nu, så ser det sværre ud for Bojan. Henry er første sub og bojan er først anden sub til pladserne i front.

Dog kan vi håbe på at vi løber alle modstanderne over i første halveg og kan give spilletid til reserverne i anden, ligesom i atl. madrig kampen (ønske tænkning, men ikke umuligt :P)

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

emo skrev:I de seneste 2-3 kampe har Bojan fået mere og mere spilletid, mens Pedro slet ikke var tæt på at komme på banen.

Men i starten af sæson så det ud til at man ville satse meget på Pedro, men denne interesse fra træner teamet er ifølge de seneste kampe kølet af. Men i og med at Iniesta har sat sig på venstrekanten nu, så ser det sværre ud for Bojan. Henry er første sub og bojan er først anden sub til pladserne i front.

Dog kan vi håbe på at vi løber alle modstanderne over i første halveg og kan give spilletid til reserverne i anden, ligesom i atl. madrig kampen (ønske tænkning, men ikke umuligt :P)
Iniesta har osse spillet fortryllende efter min mening på den venstrekant . Så tror osse at Hleb for svært ved at erobre den plads, er faktisk rigtig meget imponeret over Iniesta. :) Selvom man altid har vidst at han er en klasse spiller.
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Barca4Life

Indlæg af Barca4Life »

jeg ved godt at dette ikke helt passer ind i emnet, men er der nogen der ved hvordan man udtaler Bojans navn?
På kanal 5 kalder de ham for båjan, men på MaGraths hørte jeg nogle spaniere kalde ham for bohran...

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Indlæg af emo »

I og med at navnet er Serbisk så regner jeg med at det skal udtales på den måde og ikke forvrænges til spansk.

Bojan udtales på serbisk som det skrives, B O J A N og på dansk er det næsten det samme. Serbisk O minder mest om dansk Å, men J skal være J også på dansk og ikke det spanske "h" som i Jouanito = houanito.

Så det mest logiske ville være at hans navn udtales på serbisk, og dermed (båjan) på dansk.

Ikke (bojan, bohran, båhan eller bohan).

B Å J A N ... !!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 17 gæster