Bojan Krkic Pérez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9729
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af kklaus »

barcastuff skrev: Bojan has already recovered from his injury. Tomorrow he'll join the group and he could be ready to play on Sunday. #fcblive [ona fm]
Stærkt! Lad os da lige få en knivskarp Bojan tilbage her til de sidste par kampe.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Blaugrana92 »

... hvad sker der for at alle vores spillere siger 'Fock dig' til deres skader, og kommer sig over dem hurtigere end nogen regner med? :D
(Altså med undtagelse af Milito!)

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20719
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1126 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

kklaus skrev:
barcastuff skrev: Bojan has already recovered from his injury. Tomorrow he'll join the group and he could be ready to play on Sunday. #fcblive [ona fm]
Stærkt! Lad os da lige få en knivskarp Bojan tilbage her til de sidste par kampe.
Ja det ville være herligt. Synes han gjorde det godt før han blev skadet.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20719
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1126 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Blaugrana92 skrev:... hvad sker der for at alle vores spillere siger 'Fock dig' til deres skader, og kommer sig over dem hurtigere end nogen regner med? :D
(Altså med undtagelse af Milito!)
Det er jo bare fantastisk positivt, med undtagelse af den kære Milito, som desværre aldrig er kommet rigtigt tilbage efter alle sine skader.

BarçaDK

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af BarçaDK »

Blaugrana92 skrev:... hvad sker der for at alle vores spillere siger 'Fock dig' til deres skader, og kommer sig over dem hurtigere end nogen regner med? :D
(Altså med undtagelse af Milito!)
Så var der også lige Puyol der havde en drilsk skade... :( modsat hvad vi er vant til :D

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af rummenigge »

Uha, det er en kanon nyhed hvis han allerede nu er klar.

Han plejer netop at gøre det godt når han lige får en 3 kampe i benene indenfor kort tid. Det betyder han kunne være en vigtig brik til finalen.

Og lad os da håbe at han overrasker os sådan at Villa og Pedro ikke kan føle sig sikre.

BarçaDK

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af BarçaDK »

Jeg ved ikke hvorfor, jeg har bare fornemmelsen at Bojan kommer styrket tilbage og presser Pedro og Villa op i gear?

Det kunne være skønt hvis han viser lidt mere af sit kæmpe potentiale...



Og det kunne også være skønt hvis han ikke ser så mega fedkindet ud i FIFA 12 som han gør i FIFA 11!

El Messias

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af El Messias »

BarçaDK skrev:Jeg ved ikke hvorfor, jeg har bare fornemmelsen at Bojan kommer styrket tilbage og presser Pedro og Villa op i gear?

Det kunne være skønt hvis han viser lidt mere af sit kæmpe potentiale...



Og det kunne også være skønt hvis han ikke ser så mega fedkindet ud i FIFA 12 som han gør i FIFA 11!
Han er sweet i FIFA 11! Lille, hurtig og teknisk fyr. :mrgreen:

BarçaDK

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af BarçaDK »

Ja, han er god, men han har lidt for fede kinder :P

Cool video :D
[youtube]2eYBbvm2v6I[/youtube]

Thiago Alcántara

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Thiago Alcántara »

BarçaDK skrev:Ja, han er god, men han har lidt for fede kinder :P

Cool video :D
[youtube]2eYBbvm2v6I[/youtube]

Genialt! :lol:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20719
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1126 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

http://www.fcbarcelona.com/web/english/ ... 17358.html
Herligt at Bojan er klar til kamp igen. Håber han får spilletid mod Deportivo og Malaga så han kan få scoret nogle mål inden sæsonen slutter. Synes han viste gode takter inden han blev skadet.

Aziz-Alzeheri

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Aziz-Alzeheri »

Han er allerede klar til kamp på onsdag og med Villas form, så burde han starte inde.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af emo »

Aziz-Alzeheri skrev:Han er allerede klar til kamp på onsdag og med Villas form, så burde han starte inde.
Aaah selv efter at have siddet ude i en måned eller sårn? Tror nu nok man lige skal sikre sejren og så kan han rotere... Villa er jo ikke Zlatan, altså en pose lort man kan gør hvad man vil med.

Aziz-Alzeheri

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Aziz-Alzeheri »

Ja, jeg vil heller stille op med Bojan end en yderst uskarp Villa. Man skal her i de seneste kampe vise Bojan meget tillid, efter en spilletidsfattig sæson, hvis man vil beholde ham.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af emo »

Det mener jeg ikke er rigtigt. Bojan kender sin plads på holdet, og han vil ikke væk, selvom han ikke får den spilletid han ønsker. Han er Barca og Barca er Bojan, sådan tror jeg at det er. Jeg har været utilfreds med ham denne sæson, men han har hellere ikke fået alt for meget spilletid. Han fik et par kampe fra start lige inden sin skade og gjorde det godt med blandt andet to mål. Men at starte ham inde efter en knæskade på bekostning af en Villa ville være lidt dumt, imo. Kan være det sker, håber det ikke. Vi skal sikre de point fra start af og så må vi rotere resten af tiden.

Lidt det samme som at smide en Abidal eller Puyol ind fra start lige efter de er kommet tilbage... gjorde Pep hellere ikke.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 81 gæster