Bojan Krkic Pérez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Daluigi »

Imponerede!? Han havde 3-4 gode kampe....

Næææ, har mange gange sagt hvad jeg mener om vores Bojan. Indtil videre har han haft 4 sæsoner og stadig ikke modbevist mig.

Jbninc

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Jbninc »

Daluigi skrev:Imponerede!? Han havde 3-4 gode kampe....

Næææ, har mange gange sagt hvad jeg mener om vores Bojan. Indtil videre har han haft 4 sæsoner og stadig ikke modbevist mig.
Tror også det er svært for en meget ung spiller, at modbevise en kritikker, når man er oppe imod nogle af verdens bedste spillere på ens egen position. Bare det at han er kommet op på førsteholdet i en så tidlig alder, bør indikere at han kan noget specielt.

Men han skal snart til at tænke sig om. Spilletid må være hans prioritet, og jeg er en stor fortaler for, at han får noget spilletid i en mindre klub. Dog ser det ikke ud til, at det på noget tidspunkt kommer på tale, desværre.

Efter min mening, så er hans arbejdsbetingelser også en anelse mere vanskelige, end f.eks. Busquets og Pedro's. Der har været så store forventninger til ham, grundet hans scoringsrekord på ungdomsholdene, at han næsten kun har kunnet fejle.

Busquets og Pedro kom jo op, uden at man havde de store forventinger til dem. Det har ikke været samme situation for Bojan.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Daluigi »

Forventninger eller ej, så har Pedro fuldstændig overskygget ham og smidt ham af holdet. Det kan man ikke rigtig forsvare med, at Bojan føler et større pres end Pedro. Selv hvis man kunne, så er realiterne også, at Pedro er bedst, og der er ikke plads til medlidenhed, når der skal vindes titler.

Jeg er enig i, at Bojan bør søge spilletid i en mindre klub. Han er ikke i stand til at slå nogen af i Barca og gribe chancen når den byder sig

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af # 23 »

Jeg har altid ment, at Bojan blev overeksponeret. Manden er et talent, men slet ikke et kæmpetalent, hvor du bare tænker "Woooooooooow". Hans spil er da også gået fuldstændig i stå.

Ja, jeg ved godt, at manden er et fantastisk vanvittig gennemsnit i ungdomsrækkerne, men igen. Mange folk glemmer, at når der er en spiller, der er for vild mod folk på sine egne alder i alderen 9-18 år, så er der altså stadigvæk meget forskel på det og så topprofessionel fodbold. Det er her, at mange af klodens talenter falder fuldstændig igennem og typer som Daniel Agger, Pedro, Busquets lige pludselig kan slå igennem ud fra det blå.

Hvis Bojan gerne vil udrette noget af sin karriere, burde han til næste sæson finde sig en middelmådig Premier League eller La Liga-klub på en 1 eller 2-årig lejekontrakt, så han kan udvikle sig under faste rammer med masser af spilletid.

Bojan har ikke kvaliteter til at slå PVM af. og Afellay er også en dygtigere fodboldspiller end ham. Og der kommer nok nogle nye offensive signings til sommer, så det kan blive værrere for ham.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 849
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Diabolito »

PVM ?

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af kklaus »

Diabolito skrev:PVM ?
Pedro-Villa-Messi

Det var i hvert fald sådan jeg valgte at tyde det :)

ladislau
Indlæg: 1268
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af ladislau »

Altså, når talen kommer på vurderingen af Bojan ift han ikke er i start 11'eren, de andre spillere i truppen og hans fremtidsperspektiver, så er det jo ene og alene en forventnings diskussion.

Hvis vi ser Bojan diskussionen i perspektiv til den fremragende artikel, som Rummenigge har postet i Thiago tråden, så er der udviklingstrin, som kan tage længere og kortere tid for den enkelte spiller.
Bojan kom tidligt igang med første holdet(og nærmest sprunget over artiklens udv fase 1), hvor Pedro brugte mere tid på andetholdet, og har efterfølgende udviklet sig hurtigere(nærmest fløjet igennem fase 2). Det kan være det påvirker Bojans selvtillid her og nu, og det påvirker åbenbart folks meniger om ham, men det siger absolut intet om Bojans fremtidsperspektiver.

I det hele taget, så er snakken om hans fremtidige muligheder jo på en god dag difus. Synes hellere vi skal tage stilling til ham, som den reserve spiller han er. Så må vi se om han slår igennem snart, som 23årig, som Iniesta eller han forbliver uforløst materiale, og må sendes videre på et tidspunkt.

Scoringsproblemerne er til at tage og føle på, håber den psykiske barriere snart bliver brudt, så han kan spille frit og være agressiv foran målet igen.
Synes han har spillet både godt og skidt i år, målene aside, men også at han havde en fremragende sæson sidste år. Ikke kun de kampe hvor han overtog fra Zlatan(hvilket han nok skulle have gjort tidligere), men også par gange før, hvor han virkelig var klar og sulten. Der var han netop en perfekt i rollen som reserve angriber, og jeg tror hans niveau vil stige, såfremt han indtiller sig mere på den rolle, og ikke forcerer sin udvikling.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Flax_Generous »

Han er kun 20 år. David Villa var - som han selv siger - dårligt nok fast mand i 2. division i den alder. Hvis Barca smider Bojan på porten nu, risikerer klubben altså at lave en Eto'o. Det er selvfølgelig tydeligt, at Bojan ikke viser de helt store fremskridt for tiden, men jeg vil mene, at han har rigelig tid endnu. Der er ingen grund til at give op.

Thiago Alcántara

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Thiago Alcántara »

Jeg tror sgu stadig på ham!

[youtube]flgBt5qAExM[/youtube]

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Guardiola »

Giv Bojan tid. Talentet er kæmpe stort. Det kan godt være, at han ikke bliver den næste Xavi, Iniesta, Messi. Han bliver den næste Bojan.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Daluigi »

Han har fået 4 år indtil videre...

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 849
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Diabolito »

Og har haft gode perioder i de 4 år. Hans første sæson som 16-17 årig lavede han flere mål Raul i sin første sæson. Sidste sæson formåede han at slå Zlatan af holdet.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Jønde »

Diabolito skrev:Og har haft gode perioder i de 4 år. Hans første sæson som 16-17 årig lavede han flere mål Raul i sin første sæson. Sidste sæson formåede han at slå Zlatan af holdet.


Jeg tror nu at Zlatan slog sig selv af holdet...

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 849
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Diabolito »

Vås. Bojan gjorde det godt og scorede massevis af mål i sidste halvdel af sæsonen, hvor Zlatan var gået i stå. Så er det da 100 % hans fortjeneste

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Daluigi »

Enig, Zlatan slog sig selv af.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 61 gæster