Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Suarez, Demb, Griez, Messi og så nogle ukendte i rafinha og perez. Det er sgu fint. Hvis ney er der så nap ham og ellers slap af.

Der er sgu gået lidt kaos i den herinde efter skaderne og den dårlige start. Vi har en rigtig fin trup med nogle store talenter. Især vores midt med de jong, Arthur, alena og puiq ser sindssyg spændende ud.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Norbit skrev:
Kubala skrev:Nej, man skal ikke købe Willian i stedet for Ney. Kommer Ney ikke, skal man ikke købe nogen. Willian vil ikke kunne tilføje særlig meget. Mht. Mane vs Ney, så er det mere sandsynligt, at man ender med Ney end med Mane. I det mindste er Ney på markedet, det er Mane ikke. Derudover er Ney utilfreds og vil væk, det vil Mane ikke.
og PSG vil gerne forhandle med os, det vil Liverpool ikke efter vi gav dem 1.4 milliarder for en spiller der faldt totalt igennem og hvor de brugte pengene til dels at sikre sig CHL trofæet...
Ja, dengang, men tiderne har ændret sig. Være lidt realistiske. PL er i gang. Liverpool er en af favoritterne til titlen. De kan ikke købe ind. Det er som om, at når Barca banker på døren, så kan de andre klubber ikke gøre noget.

Og ja, hvorfor skulle Chelsea slippe Willian billigt? Transferban etc. Som skrevet tidligere. I det mindste er Ney på markedet, det er de andre ikke.
Senest rettet af Kubala ons aug 21, 2019 4:20 pm, rettet i alt 1 gang.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Er man pludselig gået i Trump logik mode herinde.. :|

Nå men så vil jeg gerne at vi køber janick Vestergaard. Han er høj og kan være rigtig værdifuld på vores mange høje indlæg + vi mangler altså bare en høj mand. Og en dansker...

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Piquénbauer skrev:Suarez, Demb, Griez, Messi og så nogle ukendte i rafinha og perez. Det er sgu fint. Hvis ney er der så nap ham og ellers slap af.

Der er sgu gået lidt kaos i den herinde efter skaderne og den dårlige start. Vi har en rigtig fin trup med nogle store talenter. Især vores midt med de jong, Arthur, alena og puiq ser sindssyg spændende ud.
Hjælper ikke vildt meget når vi har en af de værste Barca trænere nogensinde.. Valverde kan få selv Messi til at se menneskelig ud. Fatter simpelthen ikke at man ryger ud i CL på samme måde 2 år i træk og han slipper af sted med det..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Ok.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

blunderbaws
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør aug 11, 2018 8:36 pm
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 26 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af blunderbaws »

Vurderet på brugernes stavefærdigheder skulle man tro, vi har fået besøg af madridista.dk

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Råli’ nå!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

SpillerSomMESSI skrev:Råli’ nå!
Skal vi ikke sende en kold Hancock i deres retning??

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ba sai luo na »

Jeg vil også mene truppen er ok . Kan man købe neymar til en god pris - så kom med ham.
Men ellers så glem det . Så må neymar tage en sæson på bænken og PSG se deres spiller styrtdykke i i værdi.

Var det ikke også det så mange ønskede? - af neymar kunne "rådne" op i PSG.

Nu er Barca simpelthen også nød til at være lidt smarte . lektien på Coutinho og dembele må da om noget være man skal lade med at købe dyre spillere til overpris . Ikke lade sig presse. Så det er bedre bare at sige fra. Coutinho er jo et giga flop pga af prisen og manglende tålmodighed med dembele hænger også sammen med prisen. Rafinha har også været skadet og ude og inde af dette Barca hold xx antal gange.der er Ikke helt samme hetz mod ham.

Jeg er enig med de fleste i at Valverde synes ikke at være den rigtige træner - men noget tyder på truppen synes han er dygtig. Eneste jeg synes der kan forsvare ham er at Barca har netop prøvet at forstærke holdet med profiler som skulle hjælpe/aflaste Messi. Coutinho og dembele - men nej. Hvad skal en træner så gøre? Men han har trods alt stadig hevet 2 mesterskaber hjem ud af 2 mulige . Eller Messi har - det er en anden diskussion.

Nu prøver de så med griezmann - så må vi se.

Neymar til max 150 euro ellers bare glem det. Messi og griezmann oppe foran er altså heller ikke ringe!
Ellers må alsidige Roberto havde en ny tjans som angriber...( :

SigurdDenGremme
Indlæg: 22
Tilmeldt: tors jul 11, 2019 3:13 pm
Har takket: 2 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SigurdDenGremme »

Jeg forstår f.eks. heller ikke at man ikke valgte at gå efter en spiller som Ribery eller Robben man kun have fået ham gratis til ingen penge og han har meget erfaring med store kampe og dribler godt med bolden. Helt gratis til 0 euro. Men næ nej lad os bruge 2 milliarder euro på en brasilianer fra Brasilien som ikke tænker på andet end sig selv

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »



Grønland :lol:
MDCCCXCIX

blunderbaws
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør aug 11, 2018 8:36 pm
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 26 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af blunderbaws »

SigurdDenGremme skrev:Jeg forstår f.eks. heller ikke at man ikke valgte at gå efter en spiller som Ribery eller Robben man kun have fået ham gratis til ingen penge og han har meget erfaring med store kampe og dribler godt med bolden. Helt gratis til 0 euro. Men næ nej lad os bruge 2 milliarder euro på en brasilianer fra Brasilien som ikke tænker på andet end sig selv
En brasilianer fra Brasilien. Wow.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

SigurdDenGremme
Indlæg: 22
Tilmeldt: tors jul 11, 2019 3:13 pm
Har takket: 2 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SigurdDenGremme »

blunderbaws skrev:
SigurdDenGremme skrev:Jeg forstår f.eks. heller ikke at man ikke valgte at gå efter en spiller som Ribery eller Robben man kun have fået ham gratis til ingen penge og han har meget erfaring med store kampe og dribler godt med bolden. Helt gratis til 0 euro. Men næ nej lad os bruge 2 milliarder euro på en brasilianer fra Brasilien som ikke tænker på andet end sig selv
En brasilianer fra Brasilien. Wow.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Ja unskyld det var en taste fejl men han har jo bare forladt os en gang så har jeg svært ved at tage ham tilbage igen ligesom hvis ens kæreste smuttede og så bag efter Vile hun ind i varmen igen. Haha

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

En 2 år ældre MSN trio er ikke løsningen på vores problemer.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Men det kunne en mgn trio være.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 6 gæster