Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Jeg har ikke kigget stats hvis det er det du tænker, men han er en anelse hurtigere og så har jeg på fornemmelsen at han ville blive bedre i vores offensive spil end for Juve

Men igen. Ikke relevant og ligeså meget forbi man savner en god HB. Men man kan da håbe Wague kan løfte noget af den opgave selvom jeg ingen forventninger har til at det sker

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Har også før forslået ham i tråden, ifbm hans mulige tilgang i City.
Ville virkelig gerne se ham. Han er teknisk rigtig rigtig stærk. Virkelig en god fod og rigtig dygtig offensiv. Han får ikke helt lov at udfolde sig offensivt i Juve og alligevel har jeg set ham agere wing masser af gange for dem.
Og hedder prisskiltet 1:1 ift til Semedo og ATM, så er det en no-brainer.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Rygter om at de ligt har afvist Barca. Ikke kun pga økonomi men også fordi han kræver at være starter.

Så vigtig er han ikke. Hvis det er sandt så skal han bare smutte til uber eats.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Det er bare en dårlig undskyldning for at vælge penge, når han også har udtalt at "competition is no problem"

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Præcis. Det stinker af at han har valgt pengene og købt ideen om at det ikke udelukker et skifte senere.

Sur røv men 75 der kan bruges på andet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Det er trist. Jeg tror virkelig at han er et helt specielt talent. Men tvinge ham kan man ikke.

Dog er det et sted hvor vi, med lidt held, stadig er enormt godt dækket ind.
Pique har mindst 2 år til. Umtiti bliver forhåbentlig sine skader kvit og når sit tidligere høje niveau. Lenglet udvikler sig måske også yderligere. Todibo er et spørgsmålstegn, men stadig også kun 4 valg.

Lad os få investeret de 75m ordentligt i stedet.

Griez og de jong er stadig forrygende!

Neymar lyder selvfølgelig fedt, men tror nu stadig blot det er rygter uden hold i.

Og så ud med Cou og Rak. Der må ligge 150m der også.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Michman skrev:
Kvoller skrev:Det ville være fint, han kunne nok indbringe en del penge! Selvom jeg altid synes det er lidt trist at skulle sige farvel til en, der har været en rigtig vigtig spiller for os gennem længere tid.
Efter hans udtalelse om bøsser i omklædnings rummet har jeg mistet ALT respekt for ham.
Ja, det har jeg bestemt også. Synes det er en vammel og middelalderlig tankegang. Det var nu heller ikke det jeg havde med i mine overvejelser, det var rent sportsligt :-)

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Xavi6Smede »

Rb88 skrev:Jeg har ikke kigget stats hvis det er det du tænker, men han er en anelse hurtigere og så har jeg på fornemmelsen at han ville blive bedre i vores offensive spil end for Juve

Men igen. Ikke relevant og ligeså meget forbi man savner en god HB. Men man kan da håbe Wague kan løfte noget af den opgave selvom jeg ingen forventninger har til at det sker

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Så længe vi spiller uden nogen højre kant, så vil han få det sværere offensivt for os end for Juventus. Så giver det mere mening at gå efter en Azpilicueta type, selvom jeg ikke er fan af den ide.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

[Ajax1] | Barcelona are frustrated of 'arrogant attitude' of De Ligt.

For months it seemed that FC Barcelona had the best papers to incorporate Matthijs de Ligt, but in the end it seems that he is still going to PSG, great frustrations of the Catalans.

The problem we have with De Ligt is his humility," a source within the club reports to MD "According to some Barcelona people involved in the negotiations, De Ligt does not have the attitude of a standard nineteen-year-old who has just been recognized in elite football."
Raiola. Længere er den ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Hvis det er sandt, så kan det he rigåw ødelægge hans fremtidsmuligheder i klubben. Da det kunne tyde på at hans opførsel kunne brænde nogle broer.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg synes bare det er pudsigt hvor forskellige meldinger der er kommet om personen de ligt. Rygterne sagde han var ekstremt moden, balanceret og velovervejet. Udadtil virker det også sådan når han siger det vigtigste for ham ikke er penge. Men samtidig har han ansat raiola mens han ikke bare kræver en kæmpe løn men også at være fast starter.

Jeg ser ham egentlig også være tabt for klubben nu. Hans image blandt barcafans har taget et ryk ned og med raiola som agent vil der konstant være fnidder.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

blunderbaws
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør aug 11, 2018 8:36 pm
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 26 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af blunderbaws »

Sindssygt at vælge penge, som man ikke kommer til at mangle alligevel, over at spille med sin bedste ven og Messi i Barcelona.

Jeg synes det er helt fint, da jeg hellere vil have en verdensklasse erstatning for semedo/Roberto.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Daluigi »

Neymar eller Mbappe er hvad vi behøver, som jeg ser det. Ganske enkelt.

Vi har rigeligt med CB’er med kvalitet. Pique bør ikke starte mere, men som klubikon får han selvfølgelig lov indtil han ikke gider mere. Det samme lader til at være tilfældet med Suarez. Valverde har er problem, med at sætte holdet ordentligt op og styre kampene. Indtil vi formår at sætte dagsordenen når vi spiller, vil vi have problemer med defensiven uanset hvem der spiller i den.
Forumlegende

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Daluigi skrev:Neymar eller Mbappe er hvad vi behøver, som jeg ser det. Ganske enkelt.

Vi har rigeligt med CB’er med kvalitet. Pique bør ikke starte mere, men som klubikon får han selvfølgelig lov indtil han ikke gider mere. Det samme lader til at være tilfældet med Suarez. Valverde har er problem, med at sætte holdet ordentligt op og styre kampene. Indtil vi formår at sætte dagsordenen når vi spiller, vil vi have problemer med defensiven uanset hvem der spiller i den.
Enig, det er en af de to vi mangler fremme, de kan meget meget meget på egen hånd og er effektive. Enig med CD, vi har nok af dem, men ikke enige med Piquen, synes han har været ret så god i denne sæson, tager holdet i betragtning. Været stabil, har haft sine nedture men overall haft en god sæson.
Allez...

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Jeg er træt af De ligt rygterne. Han kommer ikke til Barca og har aldrig haft os som favoritklub. Hvis han havde det, som De Jong, havde han truffet sin beslutning for længe siden og han ville have bedt Raiola lukke en handel. Men han er begyndt, på bedste Balotelli stil, at komme i klinger med forskellige klubber. Fra det øjeblik han har overvejet Raiola som agent har han vægtet pengene højest. Enhver anden fodboldspiller ville have valgt Jorge Mendes, hvis de gik efter det sportlige projekt. Mendes udstiller ihvertfald ikke sig selv på samme måde.

Jeg håber heller ikke at han kommer til Barca med Raiola som agent, hvem orker at læse alle de problemer der kommer efter hver sæson, nye kontraktforhandlinger etc. Hellere at han tager til en anden klub nu, end at han om 2 år (når han har etableret sig som en af de bedste CB'er i verden) begynder at hønse rundt med os. Fremtidsudsigterne med De Ligt (Raiola) er værre end at vi ikke får ham nu - bevares, han er et kæmpe talent, men 75 mio euro kan nemt bruges andre steder så vi mindst får et lige så godt hold. Det er lige før man kan smide 75 mio og få Varane eller 100 mio for Van Dijk.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster