Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Zeus
Indlæg: 30
Tilmeldt: fre jun 02, 2017 11:55 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 2 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Zeus »

Jeg ved godt det ikke siger meget, men Dembélé er begyndt at følge samtlige Barcelona spillere på Instagram + Coutinho.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Zeus skrev:Jeg ved godt det ikke siger meget, men Dembélé er begyndt at følge samtlige Barcelona spillere på Instagram + Coutinho.
Alle ved, at Instagram er steppet før en offentliggørelse!

Velkommen til Cou!
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tror ikke på at vi henter coutinho. Sport er også begyndt at skrive at det ser sort ud.

Det ender sikkert ned di maria eller lignende.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Flax_Generous »

MessiPogba skrev:Du svarer jo stadigvæk ikke på Kubalas manglende hjemmel for hans statistikinddragelse. Det er jo ikke kun Iniesta sammenlignet med andre. Det kan være Dele Alli versus Isco (hvor Allis statistikker er en del bedre end Isco), det kan være Lloris versus De Gea (Lloris har flere clean sheets end de Gea), det kan være Harry Kane versus Zlatan (Kane har flere mål end Zlatan). Alle sammen, hvor statistikkerne giver et billede af, at hhv. Alli, Lloris, Kane er bedre end hhv. Isco, de Gea og Zlatan, hvilket i min verden aldrig kan komme på tale, da de tre sidstnævnte er bedre end de tre førstnævnte.
"Statistikkerne" giver kun et billede af, at Alli er "bedre" end Isco, hvis man ikke forstår, hvordan de skal bruges. Hvis du udelukkende kigger på antallet af mål, og derefter konkluderer, at Alli er bedre generelt end Isco, så er problemet ikke statistikken, men dig, for det er naturligvis en ubegrundet konklusion. Det eneste, du kan konkludere er, at Alli er mere målfarlig end Isco (og der vil jeg i øvrigt anbefale at kigge på xG i stedet for antal scoret mål). Hvis du vil sige noget generelt om de to spillere, så bør du samtidig inddrage statistik om driblinger, chanceskabende afleveringer, fremadrettede afleveringer og meget, meget andet. Det vil alt sammen give et mere præcist indtryk af spillerne, der sandsynligvis vil stille Isco i et bedre lys. Den slags statistik vil også kunne vise, hvorfor Iniesta er så værdifuld.

Så lad være med at give "statistikkerne" skylden, at du (og mange andre) ikke ved, hvordan de skal bruges.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af B-Freak »

Piquénbauer skrev:Jeg tror ikke på at vi henter coutinho. Sport er også begyndt at skrive at det ser sort ud.

Det ender sikkert ned di maria eller lignende.
Hvad skriver de ?
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

At Pool ikke vil forhandle...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10049
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Flax_Generous skrev:
MessiPogba skrev:Du svarer jo stadigvæk ikke på Kubalas manglende hjemmel for hans statistikinddragelse. Det er jo ikke kun Iniesta sammenlignet med andre. Det kan være Dele Alli versus Isco (hvor Allis statistikker er en del bedre end Isco), det kan være Lloris versus De Gea (Lloris har flere clean sheets end de Gea), det kan være Harry Kane versus Zlatan (Kane har flere mål end Zlatan). Alle sammen, hvor statistikkerne giver et billede af, at hhv. Alli, Lloris, Kane er bedre end hhv. Isco, de Gea og Zlatan, hvilket i min verden aldrig kan komme på tale, da de tre sidstnævnte er bedre end de tre førstnævnte.
"Statistikkerne" giver kun et billede af, at Alli er "bedre" end Isco, hvis man ikke forstår, hvordan de skal bruges. Hvis du udelukkende kigger på antallet af mål, og derefter konkluderer, at Alli er bedre generelt end Isco, så er problemet ikke statistikken, men dig, for det er naturligvis en ubegrundet konklusion. Det eneste, du kan konkludere er, at Alli er mere målfarlig end Isco (og der vil jeg i øvrigt anbefale at kigge på xG i stedet for antal scoret mål). Hvis du vil sige noget generelt om de to spillere, så bør du samtidig inddrage statistik om driblinger, chanceskabende afleveringer, fremadrettede afleveringer og meget, meget andet. Det vil alt sammen give et mere præcist indtryk af spillerne, der sandsynligvis vil stille Isco i et bedre lys. Den slags statistik vil også kunne vise, hvorfor Iniesta er så værdifuld.

Så lad være med at give "statistikkerne" skylden, at du (og mange andre) ikke ved, hvordan de skal bruges.
Jeg advokerede heller ikke for, hvorvidt Alli var bedre end Isco, eller at Ini var mindre værdifuld som spiller. Og ja, du har ret, man skal udvide det. Jeg tog kun mål, assist og antal min., for det har noget at sige i sådan en sammenhæng, ikke alt, men noget. Man kunne passende udvide det mellem de to spillere, Mane og Cou, og jeg vil stadig mene, at Cous betydning vil være mindst ligeså meget, hvis ikke mere. Modparten mente jo nærmest, at Cou på ingen måde var særlig imponerende i sidste sæson, hvilket jeg mener, er absurd.

Og du har jo selv forklaret statistik overfor vedkommende, men vedkommende forkaster bare alt.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af B-Freak »

Piquénbauer skrev:At Pool ikke vil forhandle...
Har ikke set noget nyt i dag på Twitter som siger de ikke vil. Har så heller ikke set noget der siger det modsatte.

Tror de forhandler i øjeblikket.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

B-Freak skrev:
Piquénbauer skrev:At Pool ikke vil forhandle...
Har ikke set noget nyt i dag på Twitter som siger de ikke vil. Har så heller ikke set noget der siger det modsatte.

Tror de forhandler i øjeblikket.
Både MD og sport skriver det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af B-Freak »

Piquénbauer skrev:
B-Freak skrev:
Piquénbauer skrev:At Pool ikke vil forhandle...
Har ikke set noget nyt i dag på Twitter som siger de ikke vil. Har så heller ikke set noget der siger det modsatte.

Tror de forhandler i øjeblikket.
Både MD og sport skriver det.
Jaja men allerede igår var der flere som sagde de ikke ville forhandle. Samtidig var der også andre der sagde de gjorde.

Lad os nu se hvad der sker.

Vi SKAL have en midtbanespiller
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af B-Freak »

SPORT : Liverpool still refusing to negotiate with Barcelona over Coutinho. Reports from beIN SPORTS still insist Coutinho deal almost done.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Blaugrana al vent
Indlæg: 521
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana al vent »

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/dort ... er-hos-os/

En ting er sikkert: Intet er sikkert..... før torsdag 23:59
Jeg bløder Blaugrana

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af B-Freak »

Forstår stadigvæk Ikke at vi har opgivet Seri..
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af B-Freak »

PSG vil angiveligt have Gomes for Di Maria
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

Fuck PSG. FUCK PSG! Argh man!

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster