Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

MAtS
Roberto - Pique - Umtiti - Alba
Bussi - Rak
Demb - Messi - Cou
Suarez

Sådan burde vi spille hvis vi ikke henter en starter til midten. Og det er imo et rigtig godt hold omend man selvfølgelig kunne ændre på nogle positioner.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Det der hold har jo sejlet næsten hver gang, når opstilling har været det. Men ok, Cou og Demb var heller ikke helt integreret. Jeg er af den overbevisning, at man har brug for en etableret stjernespiller, og at Arthur og Lenglet alene ikke er opgraderinger.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Kubala skrev:Det der hold har jo sejlet næsten hver gang, når opstilling har været det. Men ok, Cou og Demb var heller ikke helt integreret. Jeg er af den overbevisning, at man har brug for en etableret stjernespiller, og at Arthur og Lenglet alene ikke er opgraderinger.
Men sådan hånden på hjetet. Hvem kan vi hente af etablerede stjernespillere nu til dags?

Der er ingen af de 10 bedst præsterende spillere i denne sæson i de forskellige ligaer, vi kan hente. Den eneste ville nok være Salah eller Firmino, og selv de to tvivler jeg, at vi kunne hente i disse vanvittige tider og en bestyrelse, der sejler fuldstændig.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Jeg tænker på en stjernespiller til midten. Men ja, det er svært.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1585
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Italienske medier melder at Verratti vil væk og PSG har brug for indtægter ift ffp.

For en skarp pris tænker jeg, hvorfor ikke?
---------------------------------------
Barca is my religion!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Champione skrev:Italienske medier melder at Verratti vil væk og PSG har brug for indtægter ift ffp.

For en skarp pris tænker jeg, hvorfor ikke?
50 mio. euro og ikke en øre mere, så kan jeg gå med til det, men han er gået helt og aldeles i stå de sidste to år. Virkelig været dårlig, når det gjaldt.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Fuck verratti.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1253
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Plus de sælger alligevel Pastore så det med pengene tror jeg ikke på. Dem skaffer de andetsteds

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1585
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Rb88 skrev:Plus de sælger alligevel Pastore så det med pengene tror jeg ikke på. Dem skaffer de andetsteds

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Pastore er med i beregningen. De mangler yderligere indtægter.
Guedes nævnes som største salgsobjekt pt.
---------------------------------------
Barca is my religion!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Champione skrev:
Rb88 skrev:Plus de sælger alligevel Pastore så det med pengene tror jeg ikke på. Dem skaffer de andetsteds

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Pastore er med i beregningen. De mangler yderligere indtægter.
Guedes nævnes som største salgsobjekt pt.
Hvor meget vurderes Guedes til da? Han kunne da være en meget, meget spændende spiller for os. Han kunne være vild til at true bagrummet og med hans udfordringer til at skabe ting for os. Ham kunnej eg godt se være god for 22-27 mål på en sæson med Messi til at assistere ham.

Messi, Coutinho og Guedes kunne snildt stå for 80-90 mål sammen. Så kan Dembele tilbyde med hans 10-12 mål. Så er vi da meget på rette vej.

Dembele - Coutinho - Guedes
Messi
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1585
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Valencia var ude efter at konvertere lejeaftalen til en permanent aftale, i en handel til omkring 40 mio euro.

Men nu har PSG skruet på tallene ifg L’Equipe til i omegnen af 80, fordi Real viser indledende interesse.

Det har gjort at Valencia har trukket sig helt tilbage.
Kender ikke rigtig hans niveau - vil ikke sige at han ville være en upgrade af Dembele lige umiddelbart. ;-)
---------------------------------------
Barca is my religion!

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Kunne være rigtigt spænende med Guedes, men er han ikke også bedst når der spilles direkte lige som Dembele?

Synes ikke vi har brug for flere spillere der ikke er god i de små rum, for vi kommer 9 ud af 10 gange til at spille i mod hold der står meget lavt.

Men han virker til at være en bedre afslutter ind Dembele, så han måske også en større målscore, og det kunne vi godt bruge når Suarez ikke spiller.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Drake skrev:Kunne være rigtigt spænende med Guedes, men er han ikke også bedst når der spilles direkte lige som Dembele?

Synes ikke vi har brug for flere spillere der ikke er god i de små rum, for vi kommer 9 ud af 10 gange til at spille i mod hold der står meget lavt.

Men han virker til at være en bedre afslutter ind Dembele, så han måske også en større målscore, og det kunne vi godt bruge når Suarez ikke spiller.
Jo, Guedes er ikke maestro a la Iniesta på de små rum, men han er ikke tabt bag en vogn, hvad angår smårum. Ellers ville han ikke sprudle, som han gjorde for Valencia, i den spanske liga.

Jeg synes bare det her hold savner bevægelse og spillere med fart. Messi er jo hellere ikke den hurtigste længere, så vi har reelt set kun Dembele, Semedo og Alba, der har fart i benene.

Guedes og Dembele kan give Messi den plads, han har brug for som falsk 9'er, fordi de hurtigt kan søge bagrummet, og det vil trække modstanderen længere ned, som vil give plads til Messi.

Omvendt kan modstanderen bare pakke sig ned, men det er godt at have udfordrende typer, som Guedes er, der aldrig er bleg for at tage sine dueller med forsvarsspillerne.

Men for 80 mio. euro vil jeg nok lige overveje det en gang mere, men for 40 mio. euro, havde det været et godt køb for os.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis- ... jerne.html

Jeg synes han ser rigtigt spædende ud ham Aleksandr Golovin på youtube :glad: men ved ikke om han vil komme til at have for store bevægelser til et hold som vores, da han er 1,80 cm høj, men det virker det ikke til i videoen. Kan heller ikke helt vurdere om han er god i de små rum.

Jeg tænker han så er tiltænkt som Iniesta afløser, men kan også spille venstrekant.

Hvad synes i andre om et køb af ham??

phpBB [video]
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Antimadridista
Indlæg: 9260
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Hvornår har en russer sidst klaret sig godt sydpå eller i det hele taget udenfor Rusland?

Syntes der er en masse spor der skræmmer.

Nu bliver Willian åbenbart også nævnt. Han er selvfølgelig ikke en gut for fremtiden og han scorer ikke mange mål, men på sine bedste dage, har han bestemt høj klasse, samt stor erfaring. Giv dem Pau+10-15 M. Udlej eller sælg Mina. Hvis han fortsat viser gode VM takter, vil han måske kunne indbringe 30-35 M hos Premier League.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 81 gæster