Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Barca lærer bare ikke af deres fejl..
De sælger til David Villa til ATM, så gør vi det samme med Suárez.. De vinder mesterskabet.. Og nu Memphis.. De er simpelthen idioter.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Michman skrev:
ons jan 18, 2023 8:20 pm
Barca lærer bare ikke af deres fejl..
De sælger til David Villa til ATM, så gør vi det samme med Suárez.. De vinder mesterskabet.. Og nu Memphis.. De er simpelthen idioter.
Jeg tror at Memphis er en belastning på nuværende tidspunkt i truppen, og han vil tydeligvis kun til Atletico. Hvis Atletico vinder mesterskabet ville det være en sensation af flere dimensioner, men ja, han kunne blive en succes der. Jeg tror ikke man havde gjort det, hvis han ikke var så toxic, ikke havde kontraktudløb og samtidig er klubbens økonomiske situation stadig så ringe at hans sparede løn er vigtig.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Så vidt min hovedregning rækker, sparer vi godt 7m€, i løn og transfersum på Memphis, hvis forlydenderne er korrekte.

Det er sku en ok sum, i betragtning af at Xavi ikke ønsker at bruge ham og han let bare kunne blive hængende 5 måneder til…

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Synes ikke man skal sælge til konkurrenter..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Michman skrev:
ons jan 18, 2023 9:28 pm
Synes ikke man skal sælge til konkurrenter..
Det er også fair, men at etablere en ok relation til Atlético igen (indrømmet, de har taget os bagi med bl.a. Griez) vil være fornuftigt.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af whidgee »

Michman skrev:
ons jan 18, 2023 8:20 pm
Barca lærer bare ikke af deres fejl..
De sælger til David Villa til ATM, så gør vi det samme med Suárez.. De vinder mesterskabet.. Og nu Memphis.. De er simpelthen idioter.
Ahh, meget uenig. Vi sparer en gigantisk løn resten af sæsonen, vi får lidt millioner i kassen for en utilfreds spiller, som vi hentede gratis og som ellers smutter gratis til sommer. Det er det eneste rigtige at gøre hvis muligheden byder sig

hackmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af hackmann »

Jeg håber vi bruger pengene på spillere vi allerede har: Araujo, Gavi, Peña, Balde. De der forlængelser må gerne træde i kraft snart

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

hackmann skrev:
ons jan 18, 2023 10:32 pm
Jeg håber vi bruger pengene på spillere vi allerede har: Araujo, Gavi, Peña, Balde. De der forlængelser må gerne træde i kraft snart
Tror du ikke at der er en plan eller styr på det, siden de tager det så let?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »




En mindre katastrofe, hvis nogen spurgte mig. Men er der nok ikke
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »



Det er til gengæld den helt rigtige fremgangsmåde
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
ons jan 18, 2023 11:13 pm



En mindre katastrofe, hvis nogen spurgte mig. Men er der nok ikke
Er han besværlig eller tror man ikke på ham?

Har du viden om, hvorfor han og Alarcon ikke er blevet forlænget (udløb til sommer)?

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Antimadridista skrev:
tors jan 19, 2023 12:00 am
EasyBuddhist skrev:
ons jan 18, 2023 11:13 pm



En mindre katastrofe, hvis nogen spurgte mig. Men er der nok ikke
Er han besværlig eller tror man ikke på ham?

Har du viden om, hvorfor han og Alarcon ikke er blevet forlænget (udløb til sommer)?
Ved ikke, hvad det skyldes, men de er ikke de eneste, man ikke har fået forlænget med. Peña, Tenas, Ilias, Valle og Garrido mangler man også at forlænge med og det er skidt, man har ventet så længe, for det er altså nogle store talenter, der tiltrækker masser af interesse forskellige steder fra. Jeg håber, man får forlænget med de fleste, men der vil være nogen, der smutter til sommer og det kan komme til at koste dyrt.

Barbera her har været fremragende de sidste to sæsoner og samtlige scouts står i kø for at anbefale ham. Husk, han har en profil, der matcher Luis Suarez, men hans potentiale er sådan set større, da han også er god til at spille med ryggen til målet og kan sætte sine medspillere op. Så potentialet er enormt, i hvert fald på papiret. Man brude strække sig langt for at holde på ham.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

DrGink
Indlæg: 676
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

EasyBuddhist skrev:
tors jan 19, 2023 12:14 am
Antimadridista skrev:
tors jan 19, 2023 12:00 am
EasyBuddhist skrev:
ons jan 18, 2023 11:13 pm



En mindre katastrofe, hvis nogen spurgte mig. Men er der nok ikke
Er han besværlig eller tror man ikke på ham?

Har du viden om, hvorfor han og Alarcon ikke er blevet forlænget (udløb til sommer)?
Ved ikke, hvad det skyldes, men de er ikke de eneste, man ikke har fået forlænget med. Peña, Tenas, Ilias, Valle og Garrido mangler man også at forlænge med og det er skidt, man har ventet så længe, for det er altså nogle store talenter, der tiltrækker masser af interesse forskellige steder fra. Jeg håber, man får forlænget med de fleste, men der vil være nogen, der smutter til sommer og det kan komme til at koste dyrt.

Barbera her har været fremragende de sidste to sæsoner og samtlige scouts står i kø for at anbefale ham. Husk, han har en profil, der matcher Luis Suarez, men hans potentiale er sådan set større, da han også er god til at spille med ryggen til målet og kan sætte sine medspillere op. Så potentialet er enormt, i hvert fald på papiret. Man brude strække sig langt for at holde på ham.
Det er jo fuldstændig vanvittigt. Det må vel være noget ffp-noget? Eller at spillerne vil presse klubben?

Når de kun har et halvt år tilbage må de vel aktivt forhandle med andre klubber.

Hvis vi i værste tilfælde mister en halv ungdomsårgang har vi jo spillet helt fallit! Så har vi tabt de billigere spillere stort set gratis og skal hente nye dyrere spillere ind, hvilket vi ikke har penge til.

hackmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af hackmann »

Der er en del af Laportas ny lønpolitik. De unge talenter der komme op nedefra ikke skal være lønførende (f.eks. Riqui Puig eller Ilaix Moriba).

I sommer '21, var der 2-3 kontrakter der ikke blevt automatisk forlænget, men istedet udløb og genforhandler, bl.a Mingueza og Jandro?

Og sidste sommer var det en 4-5 stk der gik videre på en fri transfer Jandro. Jeg ser det også som en ny sports politik, at Barça Athletic ikke skal fyldes med spiller på 22 år men snarre 18-19 årige

Og ja, det er også en del af FFP, hele La Masia tæller med som sportslig omkostning. Vi gør det jo for at skabe spillere til første holdet.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster