Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Norbit skrev:
Antimadridista skrev:
Norbit skrev:
Antimadridista skrev:
Norbit skrev:Zlatan tilbage til La Liga??
Hvem tror i han tager til??
Hvad siger rygterne? Har ikke læst noget!
På instagram:
https://www.thesun.co.uk/sport/football ... -new-club/


tror ikke at det bliver Barca eller Real, men mere i retning af Atl. Madrid.
Kan kun se det blive enten Sevilla (de har tidligere ikke været bange for at tage chancer) eller Valencia. De 3 store bliver det ikke, mens de øvrige er for små, har ikke økonomien eller kan ikke (Bilbao).
Men tror du at de klubber kan betale ham ? Er Valencia og Sevilla ikke i økonomiske problemer?
Sikkert? Men nogen skal det jo være :glad:

Tror bare ik på de 3 store! Han er 38. Kan ikke tilføre dem noget de ikke har lige så godt, imo!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Nej tak
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

SpillerSomMESSI skrev:Nej tak
Ja for gud forbyde vi får en angriber der laver mål på samlebånd.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PuyolErGud »

Michman skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Nej tak
Ja for gud forbyde vi får en angriber der laver mål på samlebånd.
Handler nok mere om 1) Alderen 2) Den spillertype han er 3) Om han kan fortsætte niveauet.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SirJonas »

Uden at fornærme, så har nordmænd (og nordiske spillere i det hele taget) ikke det største ry for at kunne nå heeelt til tops.
Det gør bare, at jeg har brug for at se spillere som Erling i mere end bare en halv- og hel sæson.
Fortsætter han sin vilde streake i denne sæson og ikke går helt i stå næste sæson, så fint, så snakker vi.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Er det ikke en fanside det der? Pure opspind? Eller har han virkelig selv stået bag den udtalelse.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

emo skrev:Er det ikke en fanside det der? Pure opspind? Eller har han virkelig selv stået bag den udtalelse.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Det er en fanside, Dembeles fanside bliver ved med at re-poste alle opslag.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Kunne man forstille sig en Sterling hos os? Hvis/når Dembele bliver skippet til sommer. Hvem tror i så man vil gå efter?

Håber selvfølgelig mest af alt på en træner der kan komme ind og få Dembele, Messi, Griez, Fati til at fungere.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Norbit skrev:Kunne man forstille sig en Sterling hos os? Hvis/når Dembele bliver skippet til sommer. Hvem tror i så man vil gå efter?

Håber selvfølgelig mest af alt på en træner der kan komme ind og få Dembele, Messi, Griez, Fati til at fungere.

Var det ikke Xavi der lovpriste Sterling.

Må indrømme, at Sterling har haft en formidabel udvikling, som jeg tror, meget få havde forudset. Ikke mindst ift. sin (ser det ud til udefra) determination og professionalisme. Tror ikke han sover over sig og spiser junk dagen lang...! Men tror dog også at han er umulig at hapse..

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Antimadridista skrev:
Norbit skrev:Kunne man forstille sig en Sterling hos os? Hvis/når Dembele bliver skippet til sommer. Hvem tror i så man vil gå efter?

Håber selvfølgelig mest af alt på en træner der kan komme ind og få Dembele, Messi, Griez, Fati til at fungere.

Var det ikke Xavi der lovpriste Sterling.

Må indrømme, at Sterling har haft en formidabel udvikling, som jeg tror, meget få havde forudset. Ikke mindst ift. sin (ser det ud til udefra) determination og professionalisme. Tror ikke han sover over sig og spiser junk dagen lang...! Men tror dog også at han er umulig at hapse..
Det rene FM ville være at bytte ham for Dembele, give ham en fast plads som VW og dermed har vi fundet den rette afløser til den skide position.. Ville også give Griezz for ham.
Vi skal af med følgende: Valverde, Dembele, Griezz, Suarez, og ind med: Hvem som helst som træner, Sterling, KDB, Aubamayang/Lacazette/MBAPPE. Så er jeg ovenud tilfreds og mine FM ønsker går i opfyldelse! :)

Det bliver dog nok endnu en sæson med Suarez, Dembele, Griezz, Messi, Fati. :)
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af !Option »

Mon ikke vi kunne "nøjes" med at køre Griezmann ind som central angriber i udfasningsperioden af Suarez som trods alt kommer nærmere og nærmere.

Så kan vi lade Messi sidde fast på højre side som nu, bruge Dembele fast på venstre og have Fati som reserve til begge kanter + et indkøb af en profileret spiller af en slags til kanterne også ;-)
Rey Abi!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Norbit skrev:
Antimadridista skrev:
Norbit skrev:Kunne man forstille sig en Sterling hos os? Hvis/når Dembele bliver skippet til sommer. Hvem tror i så man vil gå efter?

Håber selvfølgelig mest af alt på en træner der kan komme ind og få Dembele, Messi, Griez, Fati til at fungere.

Var det ikke Xavi der lovpriste Sterling.

Må indrømme, at Sterling har haft en formidabel udvikling, som jeg tror, meget få havde forudset. Ikke mindst ift. sin (ser det ud til udefra) determination og professionalisme. Tror ikke han sover over sig og spiser junk dagen lang...! Men tror dog også at han er umulig at hapse..
Det rene FM ville være at bytte ham for Dembele, give ham en fast plads som VW og dermed har vi fundet den rette afløser til den skide position.. Ville også give Griezz for ham.
Vi skal af med følgende: Valverde, Dembele, Griezz, Suarez, og ind med: Hvem som helst som træner, Sterling, KDB, Aubamayang/Lacazette/MBAPPE. Så er jeg ovenud tilfreds og mine FM ønsker går i opfyldelse! :)

Det bliver dog nok endnu en sæson med Suarez, Dembele, Griezz, Messi, Fati. :)
Du har dælme også nogle ønsker, der ville få mine ungers jule ønskesedler, til at ligne et basic sving omkring Føtex :glad:

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

I det hele taget, syntes jeg det er umådelig svært ar regne ud og spå om hvad der skal ske!?

1 Hvem bliver træner og hvilke spillere ønsker han ud fra hvilken tilgang?

2 Har vi de cb vi skal bruge i truppen?

3 Lige meget hvor skuffende folk som Cou, Demb og Griez gør det, kan vi bare ikke blive ved med at foretage disse ekstravagante køb, uden at få det til at fungere!

4 Ney!!!!! Syntes et eller andet sted, at det kapitel efterhånden må lukkes. I sommers ville jeg gerne. Men næste sommer er han 28 og han bliver åbenbart ved med at blive skadet. Har vel. ikke rigtig været i topform i over halvandet år!
Dog er han stadig unik, så Demb + 30-40m€ som betales henover et par regnskaber, vil imo være max og sidste skud!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

For mig er en Neymar handel helt lukket, da han så vil være 28, og kun vil kunne spille 2-3 år. på topniveau, med en del skadespauser oveni, når man tænker på den ekstreme pris vi vil komme til at betale for ham.

Så vi må nøjes med Dembele, Griez og Suarez, som vi hænger på :roll:

Fati skal have til til at udvikle sig stille og roligt, så han skal ikke være en bærende spiller endnu. Men han bliver rigtig spænende at følge! :glad:

Så det vil sige at vi stadig bliver afhængige af Messi, igen igen igen igen igen igen :eek:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster