Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Og; https://www.sport-english.com/en/news/b ... es-6951068

Af alle de ting denne her ledelse har problemer med, så må salg af spillere nok være det største. Hold nu kæft mand. Douglas er stadig med til træninger. Hver eneste sommer..

Det engelske marked lukker den 9 august, vi har Gomes, Mina og Marlon der alle stort set kun er blevet rygtet til engelske klubber. Det er alle sammen unge spillere, hvad sker der. Så sænk priserne, når i alligevel ikke kan finde ud af det.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe vi er også svære at gøre tilfreds. Utilfredse når vi ikke sælger og når vi så sælger spillere så får vi ikke nok for dem.

Personligt har jeg ramt et punkt hvor jeg er lidt ligeglad med hvor meget vi får for spillerne. De skal bare væk. Valverde har sagt at han vil have en mindre trup (og så bruge b-spillere når der er brug for det) og det skal han have. Det er lige før jeg mener det er vigtigere for holdet at få ryddet op i truppen end at købe nye spillere. Alena, puig, miranda osv ville alle få spilletid hvis vi får solgt hvilket ville være godt for fremtiden og vi ville slippe for at give tid til spillere uden fremtid.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Hvem er Onda Cero?

De hævder, at vi vil forsøge at inkludere Dembele i en eventuelt Hazard-handel.

Det håber jeg sgu ikke. Langt hellere Suarez så. Dembele er der fremtid i. Suarez er meget, meget snart færdig.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Alle byttehandler er BS.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Alle byttehandler er BS.
Ja, Alexis og Mkhitaryan var bullshit :)
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Jeg ville da os langt hellere Suarez i en evt byttehandel men nu handler det jo ikke kun om hvad Barca vil hvis en sådan skal i stand

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PuyolErGud »

MessiPogba skrev:
Piquénbauer skrev:Alle byttehandler er BS.
Ja, Alexis og Mkhitaryan var bullshit :)
Var Barcelona inde over den handel? Selvfølgelig foregår byttehandler, men det vil simpelthen give så lidt mening at involvere Dembele i en.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

MessiPogba skrev:
Piquénbauer skrev:Alle byttehandler er BS.
Ja, Alexis og Mkhitaryan var bullshit :)
Ja og Zlatan/eto'o. Men hvis du ser på hvor mange byttehandler der bliver snakket om og hvor få af dem der faktisk går igennem så er BS passende.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

[MD] | Miranda and Cucurella are substitutes for Lucas Digne in case he leaves Barca.

Valverde and the Technical Secretariat are betting on Miranda and Cucurella.

And the club believes it is time to be courageous by escalating the young men of the reserve team.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1582
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Piquénbauer skrev:https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/n ... ver-i-psg/

Først mbappe og nu ney.
Ja, den er ikke god. Chelsea står i en super forhandlingsposition ift Hazard.
Han er vel den eneste superstjerne, som er tilgængelig?

Selv med to år tilbage af kontrakten, kan de være rolige [emoji4]
---------------------------------------
Barca is my religion!

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Nyhuus »

Piquénbauer skrev:
Barça are working on a big name signing secretly with all the rumors around, Abidal is the one leading this operation. [@tjuanmarti]
Den her er ret spændende. Normalt ville jeg afskrive den fuldstændig da det virker som en journalist der sikrer sin røv samtidig med at han breaker en historie. "Barca er ved at hente et stort navn som ingen kender til men 50 mio skiller den". Hvis vi så hentede ham så breakede han historien og hvis ikke så var det pengene der kom i vejen.

Men her snakker vi om redaktøren på sport (eller det mener jeg) og han skriver stort set aldrig om transfers. Det kunne være han har fået et tip.
Der er rygter rundt omkring, som ligner at den signing han snakker om, kunne være Pogba.
- Nu sagde du godt nok, at det ikke var en spiller der var tale om. Men who knows..

Hvis det er sandt, ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal tænke.
Kæmpe talent og var rigtig god i Juve. Men han virker virkelig også som en humør-spiller.
Er ikke sikker på, at det lige er ham vi har brug for.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2811
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Nyhuus skrev:
Piquénbauer skrev:
Barça are working on a big name signing secretly with all the rumors around, Abidal is the one leading this operation. [@tjuanmarti]
Den her er ret spændende. Normalt ville jeg afskrive den fuldstændig da det virker som en journalist der sikrer sin røv samtidig med at han breaker en historie. "Barca er ved at hente et stort navn som ingen kender til men 50 mio skiller den". Hvis vi så hentede ham så breakede han historien og hvis ikke så var det pengene der kom i vejen.

Men her snakker vi om redaktøren på sport (eller det mener jeg) og han skriver stort set aldrig om transfers. Det kunne være han har fået et tip.
Der er rygter rundt omkring, som ligner at den signing han snakker om, kunne være Pogba.
- Nu sagde du godt nok, at det ikke var en spiller der var tale om. Men who knows..

Hvis det er sandt, ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal tænke.
Kæmpe talent og var rigtig god i Juve. Men han virker virkelig også som en humør-spiller.
Er ikke sikker på, at det lige er ham vi har brug for.
Haha, kunne i forstille jer Pogba få Messi til at dabbe? :lol:
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Lidt rygter og nyheder.
BREAKING: Sky sources - @FCBarcelona make third bid in excess of £55m for @ChelseaFC winger Willian #SSN
Skysports har lige tweetet dette. Var det ikke stort set det samme som vi angiveligt bød sidst?
Breaking | Aleksandr Golovin will join AS Monaco "imminently" & have beaten Chelsea to his signing in a deal worth €30m, according to tomorrow's L'Équipe.
Chelsea is making a move for Gonzalo Higuain. They've had their initial talks with Juventus, however, they have not spoken directly to the player's entourage, namely his brother and agent, Nicolas, who is still in Buenos Aires. This is a sign that the deal is not imminent, even because Chelsea is working towards selling players.

In that sense, Atletico Madrid has asked for Giroud and there has been a meeting in London for the French player. The offer is for a paid loan with a right to purchase, but not an obligation, which is what Chelsea would want.
Malcom has decided that he wants to join AS Roma & is currently with his agents in Bordeaux to get the Ligue 1 side to accept the Serie A outfit's €38m plus bonuses offer, according to Sky Italia.
AC Milan have been discussions over the last few days with Karim Benzema, Gennaro Gattuso has already spoken to the player who is ok in principle to make the move, according to @DiMarzio.
Karim Benzema's agent, Karim Djaziri, has taken to Twitter & responded to claims linking his client with a move to AC Milan with the laughing emoji.
Everton are close to signing Watford's Brazilian forward Richarlison in a deal that could eventually be worth £50m.
N'Golo Kanté's agents have agreed a provisional contract with PSG, according to Le Parisien - the situation http://bit.ly/KantéParis
Og så er Bayern også førende i kampen om Pavard, ifølge Bild.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 64 gæster