Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Isageren skrev:
tors nov 12, 2020 10:16 am
Lopezzz skrev:
tirs nov 10, 2020 11:34 pm
Isageren skrev:
tirs nov 10, 2020 1:14 pm
Dytrax skrev:
fre nov 06, 2020 1:55 pm
Depay er ikke, i min optik, den 9'er vi har behov for.

Så også gerne Griezz på salgslisten.
Griezmann på salgslisten? Èn af vores bedste spillere, ville hellere af med Coutinho end Griezmann.
Hvad har du røget da du mener at Griezz er en af vores bedste spiller?
Øhm, har du set ham spille for Frankrig og Atletico og det meste af tiden for Barca også? Ja, jeg synes godt jeg kan tillade mig at kalde ham verdensklasse og én af vores bedste spillere, du må meget gerne nævne dem i truppen som skulle være så meget bedre?
Atletico og Frankrig er fortid og Barca er en helt ny verden.
Griezz har været her i lang tid og han har skuffet os. Folk har forventet meget mere fra ham men det blev aldrig til noget, desværre
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/chel ... rsvar.html

Et halvt år med Rüdiger, hvis lønnen ikke er for høj, er ok. Aldrig Mustafi....så hellere Marc Rieper!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Maradona afgået ved døden...
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PuyolErGud »

Norbit skrev:
ons nov 25, 2020 6:46 pm
Maradona afgået ved døden...
Uanset hvordan han nogle gange har udtalt over de senere år, så er det satme mere end blot trist. En fryd for øjet og en gudsbenådet spiller.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

PuyolErGud skrev:
ons nov 25, 2020 7:14 pm
Norbit skrev:
ons nov 25, 2020 6:46 pm
Maradona afgået ved døden...
Uanset hvordan han nogle gange har udtalt over de senere år, så er det satme mere end blot trist. En fryd for øjet og en gudsbenådet spiller.
Bedste nogensinde
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Daluigi »

Isageren skrev:
man nov 30, 2020 4:03 pm
PuyolErGud skrev:
ons nov 25, 2020 7:14 pm
Norbit skrev:
ons nov 25, 2020 6:46 pm
Maradona afgået ved døden...
Uanset hvordan han nogle gange har udtalt over de senere år, så er det satme mere end blot trist. En fryd for øjet og en gudsbenådet spiller.
Bedste nogensinde
Nej.
Forumlegende

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barça are considering not signing a new centre-back in January because Koeman is happy with Óscar Mingueza. [Diario Sport]

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af !Option »

Dytrax skrev:
fre dec 04, 2020 6:31 pm
Barça are considering not signing a new centre-back in January because Koeman is happy with Óscar Mingueza. [Diario Sport]
Det ville jeg egentlig være fint tryk ved umiddelbart. Det burde være OK til at spille med om ligaen, og så kan vi få Garcia gratis til sommer.
Rey Abi!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

!Option skrev:
fre dec 04, 2020 6:54 pm
Dytrax skrev:
fre dec 04, 2020 6:31 pm
Barça are considering not signing a new centre-back in January because Koeman is happy with Óscar Mingueza. [Diario Sport]
Det ville jeg egentlig være fint tryk ved umiddelbart. Det burde være OK til at spille med om ligaen, og så kan vi få Garcia gratis til sommer.
Enig, det er ikke lige nu, vi skal satse på ny CB. Og hvis MB kan sørge for at køb af Depay er omsonst, er vi godt rullende til vi når sommerens transfervindue.

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Jeg er helt enig. Jeg synes, at Mingueza har vist lovende takter, selvom han de sidste to kampe, er faldet en smule ud af opgøret i anden halvleg.

Vi har i al fald holdt nullet i alle tre kampe, han har deltaget i, og skønt det næppe udelukkende kan tilskrives hans præstationer, så vidner det om, at vi måske ikke er helt så dårligt stillede, som man skulle tro.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

DeanCassady skrev:
fre dec 04, 2020 7:37 pm
Jeg er helt enig. Jeg synes, at Mingueza har vist lovende takter, selvom han de sidste to kampe, er faldet en smule ud af opgøret i anden halvleg.

Vi har i al fald holdt nullet i alle tre kampe, han har deltaget i, og skønt det næppe udelukkende kan tilskrives hans præstationer, så vidner det om, at vi måske ikke er helt så dårligt stillede, som man skulle tro.
Ja, det er også min oplevelse, at forsvaret står mere solidt, om end han, naturligvis, også har lavet fejl, der lige så let kunne have endt med mål til modstanderen. Noget Koeman i øvrigt også sagde under et pressemøde.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Bayern Munich 'targeting move for Frenkie de Jong' as they look to exploit cash-strapped Barcelona's need to raise funds despite midfielder being tied down at Nou Camp until 2026.
Mundu Deportivo.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Ajax centre-back Lisandro Martínez is an alternative to Eric Garcia. [Diario Sport]

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Malen er åbenbart fortsat et alternativ til Depay, og hvis jeg skal være helt ærligt, så foretrækker jeg klart førstnævnte. Midlerne er dog næppe til en erhvervelse, så det må nok blive ved drømmen.



Klippet er i øvrigt fra midtugens pokalkamp.
Robert Zimmerman

Mésqueunclub
Indlæg: 359
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 9 gange
Blevet takket: 54 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Mésqueunclub »

Dytrax skrev:
fre dec 04, 2020 7:56 pm
DeanCassady skrev:
fre dec 04, 2020 7:37 pm
Jeg er helt enig. Jeg synes, at Mingueza har vist lovende takter, selvom han de sidste to kampe, er faldet en smule ud af opgøret i anden halvleg.

Vi har i al fald holdt nullet i alle tre kampe, han har deltaget i, og skønt det næppe udelukkende kan tilskrives hans præstationer, så vidner det om, at vi måske ikke er helt så dårligt stillede, som man skulle tro.
Ja, det er også min oplevelse, at forsvaret står mere solidt, om end han, naturligvis, også har lavet fejl, der lige så let kunne have endt med mål til modstanderen. Noget Koeman i øvrigt også sagde under et pressemøde.
Han er også kun 21 år, han mangler erfaring, og er lige begyndt at træne og spille kampe for førsteholdet.
Han skal lige ind i rytmen, og vende sig til niveauforskellen. Jeg tror godt han kunne blive en god spiller, vi kunne også godt bruge hans aggressivitet i forsvaret. Desuden er alternativet Lenglet, og vi har set hvad det resulterer i.
Normalt nævner jeg ikke de hvide, men han minder meget om Ramos og hans kvaliteter

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster