Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bager »

barcastuff ‏@barcastuff 39m

Txefe Guerrero (ex-Athletic -Real Sociedad): "Begiristain told me City can't sign Laporte because he already has a deal with Barça." [tb]
19 år lyder godtnok ungt af en førsteprioritet til CB at være. Men omvendt, hvis man har udvalgt ham, så er det fordi der har ligget nogen seriøs scouting bag. Jeg har ikke selv set så meget til ham, andet end han stoppede Messi nogle gange da vi spillede sidst. Han må have gjort det kontinuerligt godt på Bilbaos førstehold, han må have gjort nogle ting vores scouts har kunnet li'. Han har en score på 7.21 over 30 kampe i denne sæson på Whoscored.com. Umiddelbart er han en naturlig CB, han er 1,89, venstrebenet og har ingen nævneværdig skadeshistorik (hvis man skal tro transfermarkt.co.uk).

Tja, hvorfor ik'?
Visca el Barca

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af klogfyr »

godt indkøb, hvis det bliver en realitet, prisen er dog alt, alt for høj.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Vi køber Benatia og Laporte! Song bliver solgt, så vi har busq og masch på defmidt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:Vi køber Benatia og Laporte! Song bliver solgt, så vi har busq og masch på defmidt
Fint med mig.

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blach »

Brombi skrev:Vi køber Benatia og Laporte! Song bliver solgt, så vi har busq og masch på defmidt
Tror det bliver Laporte og Hummels. Der er rygter om at man har det meste på plads omkring Hummels og det samme gælder Laporte. Vil dog gerne have Benatia!

Derudover, her er nogle twitter updates:
The knee injury of Victor Valdes (32) didn't change the plans of Monaco. The Catalan goalkeeper will join Monaco this summer. [ff]
Song wants to return to England. Everton interested, but he prefers London. Representatives will sound out West Ham and Tottenham. [mirror]
Tello informed Barcelona he wants to leave and he's listing to offers. Liverpool and Porto interested. Several Liga clubs want loan. [sport]
Barcelona right back Dani Alves (30) is, with Roma's Pjanic, on top of PSG's transfer wish list for the summer transfer window. [l'equipe]
Er ny på Twitter, så fik lige lyst til at vise hvad jeg kunne med det medie! Haha lol :cool:
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Barcelona are interested in Chelsea player Ramires (27). They could offer 24M plus a youth player for the Brazilian midfielder. [mirror]

NO FUCKING WAY :devil: :devil: :devil:
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg nægter at se en Barcelona-kamp hvis Ramires er involveret og har vores trøje på.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Ramires, hm... Barca er på vej mod direkte spil og omstillinger. Måske derfor at ledelsen vil have Tata til at blive eller hente Valverde.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1582
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Piquénbauer skrev:
Champione skrev:
Piquénbauer skrev:Hellere ham end luiz!
Enig - men der "må" simpelthen være andre up-coming navne der kunne være interessante..

Nu namedropper jeg bare: Balanta (River), Doria (Botafogo), Tin Jedvaj (Roma), Umtiti (Lyon), Jonathan Tah (HSV) Kyriagos Papadoupolos (Schalke), Denswil (Ajax) Matthias Ginter (Freiburg)...

De kan ikke alle koste 270 mill.. :eek:
Der er vidst en der spiller meget fm ;-) Balanta og doria er spændende for fremtiden. Resten kan jeg ikke se i barca.

Personligt er jeg fuldstændig ligeglad med hvad cb'en kommer til at koste. Vi har i flere sæsoner holdt os fra at købe en cb pga prisen. Den går ikke mere. Laporte er et kæmpe talent og kan allerede nu forstærke vores forsvar. Så ind med ham eller benatia.
Dog ikke derfra jeg namedropper fra.. Det er jo reelt bare up-coming forsvarsspillere - som spillere på højeste niveau i en ung alder.
De rygtes desuden alle til europæiske storklubber.. :cool:
---------------------------------------
Barca is my religion!

kklaus
Indlæg: 9725
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af kklaus »

Napoli player Juan Zúñiga has 2 buyout clauses: 15M for Barça and 30M for other clubs. Zúñiga could replace Dani Alves if he leaves [alc]
Giv mig min sko tilbage, røv!

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

kklaus skrev:Napoli player Juan Zúñiga has 2 buyout clauses: 15M for Barça and 30M for other clubs. Zúñiga could replace Dani Alves if he leaves [alc]
Er han ikke VM og VB?
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jamial »

Drake skrev:
kklaus skrev:Napoli player Juan Zúñiga has 2 buyout clauses: 15M for Barça and 30M for other clubs. Zúñiga could replace Dani Alves if he leaves [alc]
Er han ikke VM og VB?
Og yderligere; Hvorfor vil Barca af med Alves??

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Heartbreaker »

Jamial skrev:
Drake skrev:
kklaus skrev:Napoli player Juan Zúñiga has 2 buyout clauses: 15M for Barça and 30M for other clubs. Zúñiga could replace Dani Alves if he leaves [alc]
Er han ikke VM og VB?
Og yderligere; Hvorfor vil Barca af med Alves??
Fordi, hvis man skal have noget for ham, så skal det være nu. Hans seneste sæsoner har ikke været noget prangende.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Hvis vi skal af med Alves. Så synes jeg Juan Cuadrado ser rigtig spændende ud, og virker som den bedste afløser.

Men jeg har ikke set ham spiller. Er der nogen der har det? Er han god nok?
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvis du vil have en højreback der rent faktisk er dårlig defensivt, for det er Alves overhovedet ikke, contrary to popular belief, så er det en rigtig god idé at hente Juan Cuadrado. Manden er kantspiller, wingback at best, hvilket slet ikke er det samme som at spille fullback. Se bare på hvordan Kwadwo Asamoah havde en masse fantastisk kampe som wingback i starten af efteråret. Det defensive ansvar er langt mindre som wingback end som fullback.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 65 gæster