Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9261
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:Det kommer da an på om han kan holde sig på toppen (udvikle sig nok) til at have en lang karriere i en stor klub. Eller undgå skader. Ja det ville han sikkert også kunne gøre på en løn hos os men jeg er overbevist om at han vil tjene en del mere i City.

Jeg tror sgu ikke man kan leve et godt og langt lov på en Ajax løn. Jo man tjener gode penge osv men er det virkelig nok til at kunne leve et helt lov på?

10 år i Ajax!! Mon ikke det er en 50-80 mill. Vil du ikke kunne klare dig for det Piq?:)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Tjo ;-)

Men altså vi kommer ikke rigtigt nogle steder. Jeg kan godt forstå at unge spillere vægter penge højest omend det er irriterende. Det er bare en kort karriere og det handler om at få så meget ind som muligst så man kan være sikker. Så kan man selvfølgelig altid argumentere for at Barca vil give noget der er tæt på men jeg tror bare alligevel at City osv er snu. De har så mange flere penge end andre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Xavi6Smede »

Det kan vel ikke komme som nogen overraskelse, at der langt mere attraktivt at samarbejde med Pep fremfor Valverde, og at kæmpe om startplads med en 33-årig Fernandinho, fremfor med Busquets. Hvis man vil udvikle sig som spiller, er der ikke noget bedre sted at tage til. Det har vi derimod ikke været specielt gode til de seneste mange år.

Det alt for nemt at give pengene skylden hvis han skifter til dem. Selvom det er klamt at City kan blive ved.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Kunne City ikke hente spillere før pep? Jeg tror virkelig betydningen af trænere bliver overvurderet når det kommer til hvilke klubber spillerne vælger. Historie, chancer for at vinde (trup) og penge tror jeg vægtere højere. Det er for stor en chance at tage at rykke pga en træner da det kan ændre sig på en halv sæson.

Det hjælper selvfølgelig at pep er der ligesom det gør at konkurrencen er dårlige. Men grunden til at City ellers kan konkurrere med os er for det første det at de kan overbyde os (hvilket er det de gør hvis man skal rygterne) og at de kan give en kæmpe kontrakt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

Vores nye angriber er fundet Billede
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Xavi6Smede »

Piquénbauer skrev:Kunne City ikke hente spillere før pep? Jeg tror virkelig betydningen af trænere bliver overvurderet når det kommer til hvilke klubber spillerne vælger. Historie, chancer for at vinde (trup) og penge tror jeg vægtere højere. Det er for stor en chance at tage at rykke pga en træner da det kan ændre sig på en halv sæson.

Det hjælper selvfølgelig at pep er der ligesom det gør at konkurrencen er dårlige. Men grunden til at City ellers kan konkurrere med os er for det første det at de kan overbyde os (hvilket er det de gør hvis man skal rygterne) og at de kan give en kæmpe kontrakt.
Jojo, det kunne de også før Sheikh Mansour kom til.
Jeg er derimod ikke i tvivl om, at det vægter langt mere at Pep er træner for klubben, end om klubben har en lang og stor historie. Men det selvfølgelig gætteri.
Manchester City har verdens bedste faciliteter, verdens bedste manager - især til at udvikle spillere til et nyt niveau, spiller i verdens mest populære liga, verdens bedstespillende fodboldhold, og generelt formentlig verdens bedste hold. Jeg vil elske hvis han vælger Barcelona pga sin kærlighed til klubben, men det simpelthen for nemt at sige det skyldes penge hvis han ikke gør.
I Manchester City vil han have gode muligheder for at slå Fernandinho af, det vil han ikke med Busquets i Barcelona. Og det selvom Fernandinho har været verdens bedste defensive midtbanespiller det sidste halvandet år, i hvert fald efter min overbevisning.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg mener at der bliver overdrevet en smule når det kommer til måden du smider omkring dig med verdens bedste men fred være med det. Det viser dog min pointe fint - den eneste grund til at de har det er penge. Ligemeget hvor romantisk man er omkring pep og spillestil så er City hvor de er fordi de ikke bare har råd til at give pep en sindssyg løn men også en ubegrænset konto til at købe spillere. De er op omkring at have flere penge end de andre.

Stadig tror jeg det vægter meget højere at bo i barcelona og spille på campen med historiens bedste spiller.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Xavi6Smede »

At City er gode pga den kvalmende mængde af penge de bruger, er en helt anden diskussion. Men er vi ikke stadigvæk den klub i verden, der bruger flest penge på lønninger?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jo. Men vi har også historiens bedste spiller.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2816
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af whidgee »

Nu bliver Andreas Christensen nævnt igen. Ville væres spændende :lol:

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

Adrien Rabiot has already reached an agreement with FC Barcelona.
Rabiot's people met with the Barça's hierarchy a few days ago to close the deal over dinner. Both parties have agreed on a basic salary of 13 million euros net plus bonuses.
[RAI Sport via Diario Sport]
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2816
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af whidgee »

Kender ikke så meget til Rabiot. Er han god nok til vores midtbane?

Antimadridista
Indlæg: 9261
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

whidgee skrev:Kender ikke så meget til Rabiot. Er han god nok til vores midtbane?
Jeg er moderat tilhænger. Har dog lagt mærke til at flere herinde ikke bryder sig om ham!

Men han er relativ ung og jeg tror han kan udvikle sig yderligere.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er ikke den store fan. Men jeg kan stadig godt forstå at man forsøger sig med ham. Vi har brug for spillere til hb, cb, cm og en angriber. Så når man kan hente en spiller “gratis” så er det det man gør. Desværre betyder det så også at vi ikke henter de jong. Altså medmindre man sælger rak.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

blunderbaws
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør aug 11, 2018 8:36 pm
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 26 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af blunderbaws »

Hvad betyder det for alena og Puig?

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 100 gæster