Norbit skrev: ↑ons aug 05, 2026 9:42 pmHvilke rygter? Rodri til os eller Puta?EasyBuddhist skrev: ↑ons aug 05, 2026 9:22 pmMange Rodri rygter lige nu...![]()
Der sker noget, men hvad er ikke sikkert. Ingen jinx, vi venter![]()
Transferrygter
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1202 gange
- Blevet takket: 1455 gange
Re: Transferrygter
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2922 gange
- Blevet takket: 1713 gange
Rodri is attracted by Barça's project, Talks are currently taking place, with the agreement of the player's entourage.
[The Athletic]
-
Dumle
- Har takket: 2 gange
- Blevet takket: 185 gange
Altså han vil da være den perfekte balancespiller på vores midtbane, og som en skrev for lidt tid siden, måske også lette presset fra Bernals skuldre. Hvor Gavi så passer ind i puslespillet må tiden vise. Jeg har før pga den overbefolkede midtbane sammen med hans vilde energi luftet tanken om at skole ham som back, selvom hans spil muligvis er for risiko betonet til det.
Hvad angår 9er rollen hvis pengene bruges på Rodri så hiv da Aslani ig Vlahovic ind, eller spil Ferran / Olmo som falsk 9er og skyd Ferran afsted, han gider ikke være her alligevel med mindre der kommer flere 0er på hans lønseddel.
-
Filten
- Geografisk sted: Randers
- Har takket: 521 gange
- Blevet takket: 320 gange
Så skal vi vel have FdJ væk.Dumle skrev: ↑tors aug 06, 2026 11:42 amAltså han vil da være den perfekte balancespiller på vores midtbane, og som en skrev for lidt tid siden, måske også lette presset fra Bernals skuldre. Hvor Gavi så passer ind i puslespillet må tiden vise. Jeg har før pga den overbefolkede midtbane sammen med hans vilde energi luftet tanken om at skole ham som back, selvom hans spil muligvis er for risiko betonet til det.
Hvad angår 9er rollen hvis pengene bruges på Rodri så hiv da Aslani ig Vlahovic ind, eller spil Ferran / Olmo som falsk 9er og skyd Ferran afsted, han gider ikke være her alligevel med mindre der kommer flere 0er på hans lønseddel.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano
-
Dumle
Det skal han i mine øjne uanset hvad, problemet er vel bare at han er konstant skadet.Filten skrev: ↑tors aug 06, 2026 11:49 amSå skal vi vel have FdJ væk.Dumle skrev: ↑tors aug 06, 2026 11:42 amAltså han vil da være den perfekte balancespiller på vores midtbane, og som en skrev for lidt tid siden, måske også lette presset fra Bernals skuldre. Hvor Gavi så passer ind i puslespillet må tiden vise. Jeg har før pga den overbefolkede midtbane sammen med hans vilde energi luftet tanken om at skole ham som back, selvom hans spil muligvis er for risiko betonet til det.
- Norbit
- Har takket: 226 gange
- Blevet takket: 607 gange
Rodri alene ville løfte de øvrige med 10-15%. Det ville være en perfekt spiller at få ind på holdet, han har allerede relationerne på plads med stort set alle de centrale figurer på holdet. Jeg tror dog at Perez får landet ham i Madrid.
Udover Rodri. Hvordan ser i Gavi's rolle? Han er jo ikke fast starter længere.
Udover Rodri. Hvordan ser i Gavi's rolle? Han er jo ikke fast starter længere.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
-
nosslo15
- Har takket: 196 gange
- Blevet takket: 340 gange
Ja Rodri ville være perfekt til nu, men han ville, i mine øjne bremse de unge i deres udvikling, fordi hans tilstedeværelse i høj grad ville fjerne det defensive ansvar fra deres skuldre.
Jeg synes derfor ikke, at Rodri er en god ide.
Jeg synes derfor ikke, at Rodri er en god ide.
- Dytrax
Jeg tror ikke på at Rodri kommer til klubben. Hvis der har været kontakt, tænker jeg at folkene omkring Rodri har lavet ejendomsmæglertricket: "Der er et andet par, der er meget interesserede..." og bum, så køber man huset prompte. Fordi: fuck de andre.
I øvrigt er tilstandsrapporten på Rodri ikke udelukkende god. Der er skader, alder og plads at tænke på, inden man smider pengene på bordet.
I øvrigt er tilstandsrapporten på Rodri ikke udelukkende god. Der er skader, alder og plads at tænke på, inden man smider pengene på bordet.
-
Antimadridista
- Har takket: 1938 gange
- Blevet takket: 1270 gange
Frenkie forsvinder aldrig……Dumle skrev: ↑tors aug 06, 2026 11:50 amDet skal han i mine øjne uanset hvad, problemet er vel bare at han er konstant skadet.Filten skrev: ↑tors aug 06, 2026 11:49 amSå skal vi vel have FdJ væk.Dumle skrev: ↑tors aug 06, 2026 11:42 amAltså han vil da være den perfekte balancespiller på vores midtbane, og som en skrev for lidt tid siden, måske også lette presset fra Bernals skuldre. Hvor Gavi så passer ind i puslespillet må tiden vise. Jeg har før pga den overbefolkede midtbane sammen med hans vilde energi luftet tanken om at skole ham som back, selvom hans spil muligvis er for risiko betonet til det.
- Dytrax
-
Dumle
Nogen gange er det altså sundt med nogle rutinerede folk omkring de unge. Jeg tror det vil være en gevinst for Bernal at kunne lære lidt fra en spiller som Rodri. Og så gør det altså ikke noget at han først får nøglerne til midtbanen som 22-23 årig. Vores unge spillere behøver ikke debutere som 16 årige bare fordi Yamal og Cubarsi har gjort det med succes.
-
Hristo
- Har takket: 305 gange
- Blevet takket: 481 gange
Normalt ville jeg synes, det er galimatias at hente en 30 årig til den plads, hvor vi er har størst kvalitet. Men Rodri er bare så fantastisk en spiller, at han kan være undtagelsen, der bryder reglen.Dumle skrev: ↑tors aug 06, 2026 1:29 pmNogen gange er det altså sundt med nogle rutinerede folk omkring de unge. Jeg tror det vil være en gevinst for Bernal at kunne lære lidt fra en spiller som Rodri. Og så gør det altså ikke noget at han først får nøglerne til midtbanen som 22-23 årig. Vores unge spillere behøver ikke debutere som 16 årige bare fordi Yamal og Cubarsi har gjort det med succes.
- Barca80
- Har takket: 112 gange
- Blevet takket: 434 gange
Hvis vinduet ender med Gordon, Adeyemi, Rodri, Alvarez, Cancelo og en ny centerback, så lander det på en klar 9 ud af 10 i karakter.
Det bliver et vindue, der både løfter angrebet, stabiliserer midtbanen og giver truppen den bredde, det har manglet.
Hvis alt andet falder på plads, men vi ikke får den solide centerback, der kan gå direkte ind ved siden af Cubarsi, så er det kun et 6‑tal — lige over middel. For uden den brik står vi stadig med det samme grundproblem i de afgørende kampe.
Det er sådan, jeg ser det.
Det bliver et vindue, der både løfter angrebet, stabiliserer midtbanen og giver truppen den bredde, det har manglet.
Hvis alt andet falder på plads, men vi ikke får den solide centerback, der kan gå direkte ind ved siden af Cubarsi, så er det kun et 6‑tal — lige over middel. For uden den brik står vi stadig med det samme grundproblem i de afgørende kampe.
Det er sådan, jeg ser det.
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1202 gange
- Blevet takket: 1455 gange
En sæson definerende transfer, hvis den går igennem. Jeg tror ikke på noget, før han står på Camp Nou i en Barça trøje@FabriceHawkins
Rodri’s preference is to join Barcelona over Real Madrid, with both Manchester City and Real Madrid aware of the player’s stance.
Barcelona have held a long-standing interest in the midfielder, which intensified following Frenkie de Jong’s injury. The club believe Rodri would be an ideal fit for Hansi Flick’s system, while the player is understood to feel he would thrive in Barcelona’s style of play.
Barcelona must now find the financial resources to make a deal possible. An offer in the region of €60–70m could be enough to satisfy Manchester City
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Dytrax
Flick skulle efter sigende have været i telefonisk kontakt med Rodri og have fortalt om ideen med holdet osv.
Men.... hvad så med Frenkie? Easy bliver utrøstelig, hvis vores skudforskrækkede, knap så flyvende hollænder bliver hensat til bænken.
Men.... hvad så med Frenkie? Easy bliver utrøstelig, hvis vores skudforskrækkede, knap så flyvende hollænder bliver hensat til bænken.